Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt gondoltam, hogy a nem gyári karral ez mindenkinek evidens !
Ma készül Surinál a motorom.Végül is teljes szerviz lett.
Karbi tisztítás gumi dolgok csere.Kormánycsapágy csere.
Vezérműlánc csere,szelep beállítás.
Suri szerint így jó darabig nem lesz vele gondom.
Jah, ez addig működik, amíg gyári, vagy a gyárival egyező hosszúságú kuplungkarod van. Ha veszel egy rövidet (ahogyan elég sokan teszik), az a 15 mm kicsit sok lesz...
A kezelési kézikönyvem így írta a példát...
Helyesebb, ha a kar tövénél számít az ember 2-3 mm-t.
Szerintem forgasd meg picit a verdát, ha erőlteted a motort és nem csúszkál a kuplung akkor nem hinném hogy azzal van a baj, fordulaton soha ne csúsztasd, húzd be rendesen és váltás után csapd oda neki keményen.
A kuplung holtjáték, a kar végén mérve 10-15 mm kell hogy legyen!
Köszi a segitséget megrendeltem náluk a gumit kb 35000-ért lessz meg.
csak sejtem.egy fél menet tartja a spanolot ugy van 1-2mm holtjáték és teljesen kint fog.
Forumon ez nem lesz megoldva.
Keress egy szerelot.
Vagylegalabb egy tapasztaltabb havert.
Azt vágod ugye, hogy kell lennie?
ugy nincs holtjáték ha kicsavarom teljesen a spanolot
Holtjáték a kuplungkarnál rendben?
22500 van az órában.ránézésre reális...bár ezt biztosan nem tudhatom.
Lehet, hogy itt van a kutya elásva. Hány km van a gépben? Holtjáték van?
A kuplungkaron az a kis spanoló teljesen ki van tekerve ép hogy egy menetnyit tartja,úgy feszes a kar.Egyébként ha húzom neki rsportosan akkor nem tünik olyan rosznak a váltás csak ha lassan "pötyörészve " próbálom egyszerüen nem tudok szépen váltani,nagyon ciki.
Vagy megvarod a motorexpot.Olcsobb lesz.
Használttal is megelégednék, küldtem is pár levelet eladó bukó hirdetésekre.
8e feletti felárat simán kifizetném, hogy ne kelljen egy hónapot várjak és, hogy eredeti legyen (= tuti jó). De köszi a keresésre fordított fáradozásod!
Szia!

Szerintem csak kicsit kijöttél a gyakorlatból. Nem hiszem hogy a gépednek lenne valami baja. Legfeljebb valaki akiben megbízol próbálja ki a géped (persze nem árt ha ért is hozzá).
Nem gondolom, hogy másként kéne váltani vele mint a többivel.
Nem tudom a 600 milyen a nagytesó 2 után simán tudja a fokozatokat akár kuplung nélkül is. Visszafelé én szoktam gázfröccsöt adni mikor úgy tartja kedvem de anélkül is simán vált.
Még csak most kezdődik a szezon. Pár km és összeszoktok!
Mennyire olcsón? Kínából 8000-ért már megkapod, más kérdés, hogy mennyit fog bírni.
Nem tudom, hogy ügyetlen voltam-e, és én törtem el, vagy elgyengült a többszöri csere alatt, de a plexi füléből letört egy darab. Ez is fekete, de 10e + utánvétes postát sajnálnék kiadni megint.
Mondta tesóm, hogy megvenné az egész bukót, ne költsek plexire, neki más színű kell úgyis, de utoljára is egy hetet töltöttem vele míg kiválasztottam, hogy melyik legyen a következő bukóm. Nincs kedvem megint hozzá, így olcsón szeretném megúszni a plexicserét.
Üdv a fórumon!

Kuplung-bowden holtjátéka rendben van?
Lehet, hogy túl nagy vagy túl kicsi mozdulatot csinálsz?
Váltókart hozzá tudod állítani a lábfejedhez, ha esetleg nem esne "lábra". (ugyanígy a hátsó féket is)
Próbálgasd, jó lesz az!
Az enyém is ilyen, csak idom nélküli, illetve talán picit erősebb, de a váltója ugyanaz. Sose volt gondom a váltóval, pedig én is több mint 15 évet hagytam ki. Sőt a barátosnő aki már ezen tanult, és vizsgázott sem panaszkodott a váltóra. Én arra tippelnék, hogy nem veled van a gond sajnos.
Yamahaworld?
Hát igen, azóta megy a cívódás
Valakinek nincs kamionról leesett fekete Marushin plexije?