Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek!Én most vettem egy 2006-os fekete vázas fz6 s elsö gazdás magyarországon forgalomba helyezett szépséget.20 éve ültem utoljára motoron (ETZ)egy kicsit kiestem a képböl valaki meg tudná pontosan mondani miért nem tudok normálisan váltani vele.Vagy neg csuszik a kuplung vagy rángat.Lehet hogy én vagyok idétlen(edig nem volt rám jellemzö)vagy csak még nem szoktam vele össze mindössze 70km tudtam még menni vele.
Jaja, emléxem még aug. környékén én is megnéztem neki egy vasat. .-)
Köszi!
Hidd el ha egyik-másik nem a világ vége plussz 2 szám alatt lenne, és lenne pénzem bőven, akkor lehet én sem szaroznék, de most nagyon meg kell néznem mire költöm el ezt az összeget, és nem akarok belenyúlni. Erre kellene még +2K, de nincs, és nem is szánok a vásárlásra annyit. Kb 6-ból szeretném megúszni a vásárlást.
Amúgy nem tartom nagyon vszínűnek hogy megugranak az árak, mivel télre se mentek le, hidd el néztem szinte minden nap :) Legalábbis remélem
jobbulást!
nekem nem volt kedvem ehhez. A 3. motort megvettem, amit megnéztem. Igaz kb az egyik legdrágább volt a piacon. De ekkor már ez sem érdelet. Szép volt, tetszett, kellett.

700ért árultak egy elég rozsdás darabot, viszont volt hozzá dobozrendszer (felárért), a kipufogót meg egy ősember hajtogatta rá. Nem akartam több ilyet látni.
Ne is mondd, agyhugykövet kapok lassan a motorvásárlástól Most még annyival bonyolódott a dolog hogy volt egy kisebb műtétem ott lennt a nemesebbik szervemnél úgy 10 napja, és most a próbaút sem lesz így egyszerű... szó szerint a pöcsöm kivan
a png képeket még mindig nem szereti ezt a rendszer biztos komodor 64esek a szervergépek
bezzeg az okádék jpeget szereti
már húzod egy ideje a motorvásárlást. Húzz bele mert itt a jóidő és elindulnak felfele az árak.

Én már egy ilyet csapattam a hétvégén. rohadt jó volt. A gumi teljesen tapadt, az aszfalt mindenhol száraz volt. Ez már nagyon hiányzott. Sajnáltam, hogy vasárnap már hűvösebb volt.
Köszönöm szépen!
Ez jó kérdés igen...
Nem ismerem de azért megkérdezném hogy hova lett az első sárvédő.....
Akkor csak simán át kell törölni azt is szerintem azt kész.
Hát alapból fehér ez a cucc és amikor rákenem a bőrre olyasmi mint a szappan, csak nem lesz átlátszó, hanem fehér marad rajta. Egy kicsit megtörölgettem.
"To enter diagnostics mode, you have to press and hold SELECT + RESET, then turn the key and keep them pressed for 8 more seconds.

It'll appear dIAg on the display, you can release them now. Afterwards use select to read the various codes.

To leave the Diag mode, simply turn the key counter clockwise."

E szerint: tartsd nyomva a Select és Reset gombot egyszerre, add rá a gyújtást a harmadik kezeddel, majd még 8 másodpercig legyenek tartva az említett gombok.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a közép és oldalsztender, hogyan van gyárilag festve ? Az enyémet elkezdte csámcsogni a rozsda, megcsináltatnám.
Köszi
Sziasztok!Tudna valaki segíteni hogy tudok az fz6-s diagnoztikai menübe belépni?Mert villog az üzemanyag,és vizhöfok jelző.Köszi elöre is.
Milyen magas vagy?
Az ülésátalakítás még segíthet ott lehet 2-3 centit hozni.
Köszi, megpróbálom a telot állítani de elörébb már nem tudok ülni, gátol a tank.
Szia!

Hát az enyémet nem kell max egy kicsit nedves szivaccsal áttörlöm és kész! Viszont az én nyeregszappanom nem fehéríti ki a cuccost.....
http://www.imaginelovas.hu/Ter...
A fekete vázat a 2006-os évjáratnál kezdék el használni, előtte szürke volt.
szeles kormany
Kicsit szokd még a motort, lehet nem jó üléspozícióban ülsz rajta!
Én is így jártam... nekem le sem ért szinte a lábam. Aztán mintha hozzáidomultam volna. Valószínűleg picit előrébb csúsztam az ülésen. Most sem tökéletes, de legalább már meg tudok állni vele. :D
Hátsó rugóstag állításával? Csak tipp, de talán. Vagy ülésátalakítás segíthet kicsit. Amúgy üdv a Fazeresek között.