Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néhány hete innen rendeltem Pilot Power 3-at előre, gondolom a Road sem fog ki rajtuk: http://revolutionmotor.hu/inde...
Üdv. Vásárlás óta most sikerült az első 100km megtenni. Öröm és boldogság, tényleg könnyű vezetni és hozzá szokni. Csak a magasságommal van a baj. Nem ér le a lábam. Spiccen nehéz tartani 200kg- ott. Valakinek van ötlete, hogy lehet csökkenteni az ülés magasságot.
Hali
Tudtok valahol Michelin pilot road 2 180/55 17-es gumt valahol korrekt áron?
Tettem még fel aktuálisabb képeket. Egyelőre nincs lecserélve a markolat, és nincs fenn a vízálló navi/telefon tartó, de kb ennyi lesz az idei átalakítás vége. Jövőre majd bukócső, és még meglátjuk.
Ha minden igaz a fekete vázat a 2007-től gyártott S2-esek kapták, de ami megkavar az az olasz piacon lévő 2004-2005-ös fekete vázas példányok, őket nem tudom hova tenni. De biztos van benne logika, talán más fórumozó látja is :)
Az enyém Fz6n-s2. Az enyém évjáratától asszem mindegyik fekete vázas. Ezt én is használtan vettem nem egészen egy éve.
Igen, láttam galériádban, szép példány . Mindig kíváncsi voltam rá.. a fekete vázas verzió valami limitált szériás, import vagy feláras volt anno? Elég ritkán találkozok vele a használt piacon.
Ennyi km után szimbiózis alakult ki. Családtag.
Az én vasam ugyan 2008-as Fz6n, és csak 6k Km van benne. De első motornak csak ajánlani tudom. Az egyik barátnőm az enyémen gyakorolt, és vizsgázott is sikeresen.
Láttam hegylakóknál, hogy megszületett a döntés. Szerintem nem fogsz rosszul járni, ha összejön az Fz1.
Sziasztok! A közeli jövőben tervezem egy 2004-2006-os FZ6N vásárlását (első motor vásárlás előtt állok ). Vannak rossz tapasztalatok a típussal kapcsolatban? Típushiba esetleg amire figyelnem kellene? Bármilyen jó tanács érdekel és megköszönöm!
Sajjjnos nem.
A másik motoros gurulás se lesz másmilyen.
Általában a nagy létszámú események nem a motorozásról szólnak.
jelen állás szerint nem tervezem .nem volt rossz de egy egész napot arra áldozni ,hogy csak 90 km-t motorozzak kicsit luxus
nagyon jó lett. Nekem is örök probléma, hogy a szivargyújtó töltőt hova tegyem. Most a belső fekete borítás alatt van. Azt a fekete borítást kellene átfúrni. De azt mégse akarom.

Idén mész egervárra? Pont április 12én lesz, már elígérkeztem egy másik motorozásra. Pedig mennék mindkettőre. Most melyikre menjek?
találtam egy jó helyet a gps töltő aljzatnak ,van egy megvezető az első fékcsőnek és néhány vezetéknek és alulról van egy csavarral rögzítve ,odafogattam fel egy hajlított lemezt
az ígért képek
Köszi, minden vélemény, érv-ellenérv érdekel.
(Túl gyorsan nyomtam entert.)
Nem gúnyolódásból mondtam.
Gondolatolvasó vagy!
Nem értettem pontosan, de gondolom a 12.9 és 10.9 közötti különbségre gondolsz, és nem a 12-es és 10-es csavar (átmérőben) közötti különbségre.
A 12.9 értelemszerűen 20%-kal erősebb 10.9-nél.
Elnézést hogy beleszólok de a "csonttal" azért óvatosan, mert beleavatkozik a futómű geometriába. (ha érdekel részletesebben akkor "odaát" kifejtem, sokan túl vagyunk már pár garnitúra legyártásán-kipróbálásán)
ígérem holnap lefényképezem ,de talán ez is segít egy kicsit a képzelőerődnek link