Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor legyen 2 az 1-ben. Párásodás gátló és sötétedő együtt...

http://www.powerbike.hu/hirek/...
Voltunk bizony, jó kis szezonnyitó volt de 2 éve többen voltak, sokan féltek a közelgő vihartól, hazafele várpalotánál minket is durván elkapott...
Sziasztok,

segitségre lenne szükségem. Sikerült szert tenni egy 2008-as Yamaha FZ6-osra (600 ccm és 25 kw.) A fojtást el lehet távolítani és ha igen, akkor merre kell keresni?

Válaszokat előre is köszönöm.
Köszi, hogy szántál rá időt! A képet lementettem, mindjárt meg is nézem SView-on, mi van arra fele.



Egyébként, én szeretnék menni napi 700 km-t, de nem tudok. Fáj a seggem, csuklóm, kicsit kókadt leszek, csökken a koncentrációm, és a végére már nem élvezet lesz belőle, hanem nyűg. Elfogadtam a korlátaimat és ehhez kell alkalmazkodnom.
ez is baromi jó vétel ,féklámpa,háttámla V47 : link
Szia!

Engem érdekel melyik gyártó és melyik kamera.
Elárulod?
Köszönöm! Ezt tudtam...és ha a golyós elhullik...érdemes kúpgörgősre cserélni
valakinek mázlija volt ,1 nap alatt elkelt link
kormánycsapágy
Ha minden igaz a napokban egy 2004-es FZ6-s boldog tulajdonosa leszek.
Az átlagos karbantartási pontokon kívül akad valami típusspecifikus rész esetleg gyenge pont amire érdemes odafigyelni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Én is vettem egy aláöltöző nadrágot.

Majd kiderül milyen lesz.
Üdv! Maszkot vettem lidbe és az elég jó nem szar pamut! Egyből vettem kettőt legalább egy meleg nyári napon lesz tartalék ha kellene. Megéri az árát

Csoki
Én tavaly vettem, teljesen jól működött nyáron a bőrruha alatt.
Reggel hoztam egy sett aláöltözőt, egész tűrhetőnek néz ki. A többi motyót meg sem néztem, annyian turkálták a motoros cuccokat, nem akartam furakodni. El sem gondoltam mennyi motoros van a környéken. ツ
Akkor gondolom az Fz6-hoz is kell majd.
Rá lehet rakni, de mivel az Fz segge nagyon keskeny ezért nekem kell majd egy tartó hozzá.
Lidlibe van pár motoros cucc, kesztyű,maszk, hátprotektor,aláöltöző szerűség....
Nekem ez a két tippem van, ami nagyjából beleesik a hatósugárba, és elég jók ahhoz hogy érdemes legyen értük elmotorozni érdektelen utakon, vagy 400 kilométert. Hajnali indulással esti érkezéssel mindkettő teljesíthető (bár azt mindig elfelejtem hogy te nem szeretnél 700-800 kilométert egy nap lenyomni), szóval inkább két nap egy éjszakásnak valóak. Nagy szerencsédre mindkét helyen működik a streetview..
Arra már nem kell sokat rárakni. Én se a listaárn vettem ám Megállt 5 számjegyből. Mondjuk a sima és nem a felnyithatós. Én meg nem bírtam ellenállni a 71-es grafikának
@Dipshit:
Jól megtörted a kedvem, kiábrándító volt. :)

@Babu:
Köszi a drótot! Vissza-vissza kacsintgatok a listán szereplő sisakokra, de az RPHA-t csak úgy tudnám megvenni, ha nagyon akciós lenne. (Az RS2 + plexi megállna legfeljebb 80-nál és kb. ez is a határ.) Egyébként a formája nagyon bejön és rendkívül jó festésekkel kapni.
Phaser, vagy akit érdekel. A mai szeles időjárásnak köszönhetően volt szerencsém homokviharban tesztelni a tavaly beszerzett HJC RPHA+-om. Azt hiszem megemlékeztem már párszor, hogy mennyivel hangosabb 80 km/h felett mint az előző, konkrétan alig hallom a meglehetősen halknak nem mondható motorom hangját. Viszont a szigetelés első osztályú. Természetesen minden szellőző zárva volt, de ennél tényleg azt jelenti, hogy zárt. Elég érzékeny a szemem mindenr, meg a kontaklencsének nem jó barátja a porszem. De alig valami jött be a sisakba, pedig hallottam ahogy kopogtak a szemek a külsején. Sóval azt hiszem a hangosság inkább a formából adódik nem feltétlen szeles.

Amúgy megnéztem 1250+-50g van rajta Hátha valakit érdekelt a dolog
Nagyjából a 150-es kör szélénél lehet találni először olyan részeket ahová már érdemes egyáltalán nekiindulni is. Szeged a világ közepe..bármerre indulsz, ugyan annyit kell menned míg hegyet vagy dombot nem találsz

Ebből az is következik hogy nem nagyon érdemes szegediként 1 napos élménymotorozásokban gondolkodni
.png-t még mindig nem nyeli.