segitségre lenne szükségem. Sikerült szert tenni egy 2008-as Yamaha FZ6-osra (600 ccm és 25 kw.) A fojtást el lehet távolítani és ha igen, akkor merre kell keresni?
Köszi, hogy szántál rá időt! A képet lementettem, mindjárt meg is nézem SView-on, mi van arra fele.
Egyébként, én szeretnék menni napi 700 km-t, de nem tudok. Fáj a seggem, csuklóm, kicsit kókadt leszek, csökken a koncentrációm, és a végére már nem élvezet lesz belőle, hanem nyűg. Elfogadtam a korlátaimat és ehhez kell alkalmazkodnom.
Ha minden igaz a napokban egy 2004-es FZ6-s boldog tulajdonosa leszek.
Az átlagos karbantartási pontokon kívül akad valami típusspecifikus rész esetleg gyenge pont amire érdemes odafigyelni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Reggel hoztam egy sett aláöltözőt, egész tűrhetőnek néz ki. A többi motyót meg sem néztem, annyian turkálták a motoros cuccokat, nem akartam furakodni. El sem gondoltam mennyi motoros van a környéken. ツ
Nekem ez a két tippem van, ami nagyjából beleesik a hatósugárba, és elég jók ahhoz hogy érdemes legyen értük elmotorozni érdektelen utakon, vagy 400 kilométert. Hajnali indulással esti érkezéssel mindkettő teljesíthető (bár azt mindig elfelejtem hogy te nem szeretnél 700-800 kilométert egy nap lenyomni), szóval inkább két nap egy éjszakásnak valóak. Nagy szerencsédre mindkét helyen működik a streetview..
Arra már nem kell sokat rárakni. Én se a listaárn vettem ám Megállt 5 számjegyből. Mondjuk a sima és nem a felnyithatós. Én meg nem bírtam ellenállni a 71-es grafikának
@Dipshit:
Jól megtörted a kedvem, kiábrándító volt. :)
@Babu:
Köszi a drótot! Vissza-vissza kacsintgatok a listán szereplő sisakokra, de az RPHA-t csak úgy tudnám megvenni, ha nagyon akciós lenne. (Az RS2 + plexi megállna legfeljebb 80-nál és kb. ez is a határ.) Egyébként a formája nagyon bejön és rendkívül jó festésekkel kapni.
Phaser, vagy akit érdekel. A mai szeles időjárásnak köszönhetően volt szerencsém homokviharban tesztelni a tavaly beszerzett HJC RPHA+-om. Azt hiszem megemlékeztem már párszor, hogy mennyivel hangosabb 80 km/h felett mint az előző, konkrétan alig hallom a meglehetősen halknak nem mondható motorom hangját. Viszont a szigetelés első osztályú. Természetesen minden szellőző zárva volt, de ennél tényleg azt jelenti, hogy zárt. Elég érzékeny a szemem mindenr, meg a kontaklencsének nem jó barátja a porszem. De alig valami jött be a sisakba, pedig hallottam ahogy kopogtak a szemek a külsején. Sóval azt hiszem a hangosság inkább a formából adódik nem feltétlen szeles.
Amúgy megnéztem 1250+-50g van rajta Hátha valakit érdekelt a dolog
Nagyjából a 150-es kör szélénél lehet találni először olyan részeket ahová már érdemes egyáltalán nekiindulni is. Szeged a világ közepe..bármerre indulsz, ugyan annyit kell menned míg hegyet vagy dombot nem találsz
Ebből az is következik hogy nem nagyon érdemes szegediként 1 napos élménymotorozásokban gondolkodni
http://www.powerbike.hu/hirek/...