http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_s2_szabolcs_m.-737
8770 erről valaki tud vmit? vki megnézte már? 400 km re van tőlem hétvégén mennék megnézni(érte) érdemes elindulnom?
Az imént hozta a postásbácsi a levelet, amelyben felszólítanak, hogy az fizessem be a gépjárműadót. A 2006-os Fazerre ez 16.560 ft-ra jött ki. Ez vajon reális?
Hogy mennyit tudsz megtenni egy nap alatt, illetve mennyihez van kedved, erőd az sok mindentől függ. Pld. Skandináviában minden adott volt, hogy a 9500 km-t megtegyük 13 nap alatt. Nem volt túl meleg, jók voltak az utak, szép, érdekes volt a táj, gyér volt a forgalom, nem sötétedett hamar..stb. Szóval nem volt túl megerőltető.
De mentünk már 250 km-t is reggeltől estig Cannes, Monte Carlo környékén a a nagy hőségben, nagy forgalomban, ahol úgy ki voltunk készülve estére a sok kínlódástól, hogy alig éltünk.
Értem, elhiszem hogy sajnálod de valamit muszáj lesz beáldozni.
Nekem jódarabig volt zárt sityak mondjuk nem Caberg de nem volt hallkabb mint a Nolan. Viszont tényleg könnyebb
Személy szerint próbáltam jópár sityakot menet közben is.
Eddig zártban és felnyithatóban is a Schubert tudta a legtöbbet.
Kíváncsi voltam, hogy a gyártók által megadott adat mennyire igaz.
A Nolan 150g volt nehezebb, a Schubert 50g könnyebb.
konyhai mérleg nem hitelesített.....
Van egy 2002-es 600-as Fazerem és felső doboztartót keresek hozzá, de nem igazán találok sehol.
Ilyen fajta érdekelne, ahol a kapaszkodó leszedése nélkül lehet megoldani a rögzítését.
Akinek esetleg van eladó, vagy tudja hol tudnék venni kérem szóljon.
Ide lehet írni: gykovacs01@gmail.com
Köszi!
Nem azt mondtam hogy nem lehet tartani, mert a másik kérdésre én is 1000-ret írtam, csak távol van az ideálistól.. vagy pedig az ideális úttípustól. Mert autópályán napi ezret lemenni nem ügy, szerintem úgy alulról a 2000-ret is lehetne súrolni.. csak éppen minek? Én például rohadtul utálok autópályán és 1-2 számjegyű utakon huzamosabban közlekedni, ahol ezt tényleg lazán lehetne hozni..de én inkább megyek 3-4 számjegyűn és murvás utakon ha már választhatok.. ott azért húzós lenne, hacsak nem a kazah sztepp a terep, látástól-vakulásig.
kōszi Donkartacs,megfordult a fejemben ez a megoldás,de kicsit sajnálom :-)
nolan n102 volt előtte és sokalltam a szélzajt.azt gondoltam ha nem felnyíló állú bukót veszek az csendesebb lesz- talán minimálisan az is,de talán a súlya írható inkább a javára.
Ugyan 19 válasz alapján nem lehet megváltani a világot, de számoltam néhány adatot, amit megosztok, hátha érdekes lehet. A kérdőívet csak ti töltöttétek ki.
1. kérdés:
Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítana, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?
ÁTLAG: 393,2 km
SZÓRÁS: (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 251,5 km (itt arányaiban több volt az átlag feletti szám, mint az annál alacsonyabb ezért ez a szám torzít)
Maximum: 1000 km
Minimum: 120 km
-----------------------
2. kérdés:
Tekintve az ingerküszöböd, átlagos energiaszinted, türelmed, figyelmi kapacitásod, teherbírásod, mekkora utat tartasz ideálisnak egy nap alatt megtenni?
ÁTLAG: 575 km
SZÓRÁS (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 139 km
Maximum: 1000 km
Minimum: 350 km
Kérem senki ne vitatkozzon vele, ez még a kimenetellel kapcsolatban is csak tájékoztató jellegű. Ezer meg egy dolog változtathatja, hogy a túra alatt mennyire fáradunk el és mennyit kell/tudunk/szeretnénk menni egy nap alatt.
valakinek van caberg bukóban sisakbeszélő ? előtte nolan volt nekem és abban volt hely a hangszóróknak ,de a mostani caberg solo -ba nem tudom hova rakjam őket (azt tudom ,hogy a fülem közelébe ,de a hungarocell és a bélés nem igazán erre van kitalálva )
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
de ehhez még kell a platni.
vagy: én tőle rendeltem újat, ez volt a legolcsóbb:
Bálint, givishop@gmail.com
Amúgy helló földim .-)))
8770 erről valaki tud vmit? vki megnézte már? 400 km re van tőlem hétvégén mennék megnézni(érte) érdemes elindulnom?
Az imént hozta a postásbácsi a levelet, amelyben felszólítanak, hogy az fizessem be a gépjárműadót. A 2006-os Fazerre ez 16.560 ft-ra jött ki. Ez vajon reális?
De mentünk már 250 km-t is reggeltől estig Cannes, Monte Carlo környékén a a nagy hőségben, nagy forgalomban, ahol úgy ki voltunk készülve estére a sok kínlódástól, hogy alig éltünk.
Nekem jódarabig volt zárt sityak mondjuk nem Caberg de nem volt hallkabb mint a Nolan. Viszont tényleg könnyebb
Személy szerint próbáltam jópár sityakot menet közben is.
Eddig zártban és felnyithatóban is a Schubert tudta a legtöbbet.
Kíváncsi voltam, hogy a gyártók által megadott adat mennyire igaz.
A Nolan 150g volt nehezebb, a Schubert 50g könnyebb.
konyhai mérleg nem hitelesített.....
Van egy 2002-es 600-as Fazerem és felső doboztartót keresek hozzá, de nem igazán találok sehol.
Ilyen fajta érdekelne, ahol a kapaszkodó leszedése nélkül lehet megoldani a rögzítését.
Akinek esetleg van eladó, vagy tudja hol tudnék venni kérem szóljon.
Ide lehet írni: gykovacs01@gmail.com
Köszi!
nolan n102 volt előtte és sokalltam a szélzajt.azt gondoltam ha nem felnyíló állú bukót veszek az csendesebb lesz- talán minimálisan az is,de talán a súlya írható inkább a javára.
1. kérdés:
Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítana, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?
ÁTLAG: 393,2 km
SZÓRÁS: (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 251,5 km (itt arányaiban több volt az átlag feletti szám, mint az annál alacsonyabb ezért ez a szám torzít)
Maximum: 1000 km
Minimum: 120 km
-----------------------
2. kérdés:
Tekintve az ingerküszöböd, átlagos energiaszinted, türelmed, figyelmi kapacitásod, teherbírásod, mekkora utat tartasz ideálisnak egy nap alatt megtenni?
ÁTLAG: 575 km
SZÓRÁS (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 139 km
Maximum: 1000 km
Minimum: 350 km
Kérem senki ne vitatkozzon vele, ez még a kimenetellel kapcsolatban is csak tájékoztató jellegű. Ezer meg egy dolog változtathatja, hogy a túra alatt mennyire fáradunk el és mennyit kell/tudunk/szeretnénk menni egy nap alatt.
Haver simán sniccerrel kivágta a helyét, hasonlóan mint ahogy a Nolanban van. Amúgy Hogyhogy Caberg Nolan után?
Csak a nyelvtani hiba miatt szakadt el a cérna vagy a kérdést tartod feleslegesnek?
Az se baj, hogy kipróbálhatatlan, csak elméletben... biztosan le lehet szűrni belőle valamit.
Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítani, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?
talán állítana. Nem?
Bocs ha nagyon kritikus vagyok