Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem reális, de annyi.
vagy:

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

de ehhez még kell a platni.

vagy: én tőle rendeltem újat, ez volt a legolcsóbb:

Bálint, givishop@gmail.com
http://www.ebay.co.uk/itm/Yama...


Amúgy helló földim .-)))
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_s2_szabolcs_m.-737
8770 erről valaki tud vmit? vki megnézte már? 400 km re van tőlem hétvégén mennék megnézni(érte) érdemes elindulnom?
Sziasztok!

Az imént hozta a postásbácsi a levelet, amelyben felszólítanak, hogy az fizessem be a gépjárműadót. A 2006-os Fazerre ez 16.560 ft-ra jött ki. Ez vajon reális?
Hogy mennyit tudsz megtenni egy nap alatt, illetve mennyihez van kedved, erőd az sok mindentől függ. Pld. Skandináviában minden adott volt, hogy a 9500 km-t megtegyük 13 nap alatt. Nem volt túl meleg, jók voltak az utak, szép, érdekes volt a táj, gyér volt a forgalom, nem sötétedett hamar..stb. Szóval nem volt túl megerőltető.

De mentünk már 250 km-t is reggeltől estig Cannes, Monte Carlo környékén a a nagy hőségben, nagy forgalomban, ahol úgy ki voltunk készülve estére a sok kínlódástól, hogy alig éltünk.
Értem, elhiszem hogy sajnálod de valamit muszáj lesz beáldozni.
Nekem jódarabig volt zárt sityak mondjuk nem Caberg de nem volt hallkabb mint a Nolan. Viszont tényleg könnyebb
Személy szerint próbáltam jópár sityakot menet közben is.
Eddig zártban és felnyithatóban is a Schubert tudta a legtöbbet.
Kíváncsi voltam, hogy a gyártók által megadott adat mennyire igaz.
A Nolan 150g volt nehezebb, a Schubert 50g könnyebb.
konyhai mérleg nem hitelesített.....
Üdv!

Van egy 2002-es 600-as Fazerem és felső doboztartót keresek hozzá, de nem igazán találok sehol.
Ilyen fajta érdekelne, ahol a kapaszkodó leszedése nélkül lehet megoldani a rögzítését.
Akinek esetleg van eladó, vagy tudja hol tudnék venni kérem szóljon.
Ide lehet írni: gykovacs01@gmail.com
Köszi!
Na az a sztepp az sztyepp akart lenni
Nem azt mondtam hogy nem lehet tartani, mert a másik kérdésre én is 1000-ret írtam, csak távol van az ideálistól.. vagy pedig az ideális úttípustól. Mert autópályán napi ezret lemenni nem ügy, szerintem úgy alulról a 2000-ret is lehetne súrolni.. csak éppen minek? Én például rohadtul utálok autópályán és 1-2 számjegyű utakon huzamosabban közlekedni, ahol ezt tényleg lazán lehetne hozni..de én inkább megyek 3-4 számjegyűn és murvás utakon ha már választhatok.. ott azért húzós lenne, hacsak nem a kazah sztepp a terep, látástól-vakulásig.
Három napig simán lehet tartani.
kōszi Donkartacs,megfordult a fejemben ez a megoldás,de kicsit sajnálom :-)
nolan n102 volt előtte és sokalltam a szélzajt.azt gondoltam ha nem felnyíló állú bukót veszek az csendesebb lesz- talán minimálisan az is,de talán a súlya írható inkább a javára.
Az 1000 km mint napi ideális kicsit meredeknek tűnik
Ugyan 19 válasz alapján nem lehet megváltani a világot, de számoltam néhány adatot, amit megosztok, hátha érdekes lehet. A kérdőívet csak ti töltöttétek ki.

1. kérdés:
Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítana, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?

ÁTLAG: 393,2 km
SZÓRÁS: (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 251,5 km (itt arányaiban több volt az átlag feletti szám, mint az annál alacsonyabb ezért ez a szám torzít)
Maximum: 1000 km
Minimum: 120 km

-----------------------
2. kérdés:
Tekintve az ingerküszöböd, átlagos energiaszinted, türelmed, figyelmi kapacitásod, teherbírásod, mekkora utat tartasz ideálisnak egy nap alatt megtenni?

ÁTLAG: 575 km
SZÓRÁS (átlag körüli ingadozás, ami lehet pozitív és negatív is): 139 km
Maximum: 1000 km
Minimum: 350 km

Kérem senki ne vitatkozzon vele, ez még a kimenetellel kapcsolatban is csak tájékoztató jellegű. Ezer meg egy dolog változtathatja, hogy a túra alatt mennyire fáradunk el és mennyit kell/tudunk/szeretnénk menni egy nap alatt.

Látom, nem olvastad el, amit a zárójelbe írtam.
Polisztirol. A Hungarocell az egy márkanév volt, csak ráragadt az anyagra
Nekem a Cabergem a fülemnél tört. Kivettem a bélést, és újjal benyomkodtam a hungarocellt (tudom nem az, de olyan), hogy kényelmes legyen.
Mit lehet kezdeni azzal a sisakkal, ami halántékom felett 3cm-el szorít egy fél óra után, ha lehajtom az állrészt?
Szia!

Haver simán sniccerrel kivágta a helyét, hasonlóan mint ahogy a Nolanban van. Amúgy Hogyhogy Caberg Nolan után?
valakinek van caberg bukóban sisakbeszélő ? előtte nolan volt nekem és abban volt hely a hangszóróknak ,de a mostani caberg solo -ba nem tudom hova rakjam őket (azt tudom ,hogy a fülem közelébe ,de a hungarocell és a bélés nem igazán erre van kitalálva )
Nem vagyok én ilyen szőrszál hasogató.
Többszöri olvasásra sem vettem észre, máris javítom.
Csak a nyelvtani hiba miatt szakadt el a cérna vagy a kérdést tartod feleslegesnek?
Az lehet.
Az se baj, hogy kipróbálhatatlan, csak elméletben... biztosan le lehet szűrni belőle valamit.
Valószínűleg mindenki észrevette, de lehet, hogy csak Téged zavar.
Csak engem zavar ez a kérdés?
Hogy érzed, ha a tankolás kényszere meg nem állítani, mennyit lennél képes utazni megállás nélkül?

talán állítana. Nem?
Bocs ha nagyon kritikus vagyok