Talán úgy a legegyszerűbb levenni a markolatot, ha egy injekciós tűvel egy kis vizet nyomsz alá, így a markolat sem sérül illetve csak szárazra kell törölni és már lehet is feltenni ami szeretnél. Tavaly ősszel eléggé belejöttem a markolatfűtés szerelése közben.
a gumimarkolatot ugy tudod levenni, hogy fogsz ket csavarhuzot es a gumi markolat belso reszenel a kormanyra kereszbe rateszed az egyiket felul, a masikat alul. a csavarhuzok ket veget megmarkolod es nekihuzod a markolatnak. az gyurodik egy darabig, de aztan lepattan. maskent nem jon le...
"A kormányvégsúly elsődleges funkciója a kormány rezgés és szitálás csillapítása. A forgástengelytől relatíve nagy távolságra elhelyezett súlyok tehetetlensége nagy, elég nagy ellenerőt tudnak kifejteni a kormány hirtelen mozgásával szemben. A hagyományos kormány lengéscsillapító hatását utánozzák egyszerűbben, olcsóbban, de azért kevésbé hatékonyan.
Ha elveszik vagy kisebbre cseréled, akkor nyilvánvaló, hogy a kormányzás érzékenyebb lesz, jobban rezeghet és akár erősödő, kis csillapítású rezgésbe, szitálásba is kezdhet."
A kormány végsúly hogy befolyásolja a motort ha nagyobbat vagy épp kisebbet teszünk? Gondoltam esztergálok magamnak egy extra formát, de még nem mertem nekiállni...
A végsúly cseréje megfontolandó, az utángyártottak súlya elenyészően kicsi a gyárihoz képest, csak díszítő elem lesz belőle. Sok helyen olvastam, hogy emiatt vagy le sem cserélték, vagy kis idő múlva visszarakták a gyárit. Én is sokat kerestem a megfelelőt, de mikor erről több helyen is olvastam, töröltem minden eBay-es könyvjelzőt ezzel kapcsolatban.
közben a kormányt sikerült lecserélnem ,a végsúly belsőrésze pedig talán úgy fog kijönni ,ha behajtok egy csavart a végsúlyba és a csavart befogom a satuba
A kepen latszik, hogy hianyzik rola
Koszonom a segitseget .