Pár napja felébresztettem a motort téli álmából.
Akksi be majd pöcre be is indult kb. 5-6 percig járattam,hogy melegedjen fel egy kicsit.
Ma gondoltam a jó idő végett gurulok egy kicsit próbálom indítani,de semmi meg se pöffen.
Szia! Ahogy Te is írtad, a kilométerfutás kideríthetetlen. Alapvetően (azon kívül, hogy voltak modellfrissítések, ezt viszont tisztázd) az évjárat és a km-óraállás sem annyira fontos tényező, mint a motor állapota. Nem kell megijedni a bevallottan sokat futottaktól sem.
A magasabb árat nem az újabbakra, hanem a JOBBAKRA érdemes megadni, így elkerülheted a szopórollert.
Röviden: anyagi lehetőségek, igények, állapot.
Konkrétumokat majd mondanak az FZ6-tulajok, én a kormánycsapágyról és az első lánckerék anyájáról hallok legtöbbször, amire figyelni kell.
Talán még annyit tennék hozzá az előző kérdésemhez, hogy véleményetek szerint mi éri meg jobban - olcsóbban egy öregebb pl. 2004es példány, vagy kb. 200-al drágábban egy pár évvel fiatalabb? Van komoly különbség a kettő között mondjuk 3 év differenciával?
Sziasztok! A közeljövőben tervezem egy FZ6N vásárlását.
Mennyire kell hibákkal meg komolyabb fejfájással számolni egy 10 éves FZ6N-nél? 750-850e Ft környékében gondolkodok, nem tudom ilyen áron mennyire leharcoltak a gépek. Valós km futás szinte kideríthetetlen, szóval feltételezve hogy nem fogom ki az év üzletét és egy gyári állapotút, milyen problémákkal és költségekkel lehet számolni?
Válaszokat köszi előre is.
Utcan Nekem se lenne. Tuzolto utcaban (ix kerulet) 24oraban orzott melygarazsban havi 5ezer a tarolasi dij, Nekem ennyit meger. Nekem meg azert is nagyon jo mert csak 5 percre van gyalog. Bocs az ekezetek miatt, telefonrol...
Idei első motorozás kipipálva, nagyon jó volt. Gumisnál is jártam, mert mondtam, hogy kb 1hét alatt leengedett a gumim, peremnél engedett, megtakarították, úgyhogy most már az is jó. Csak legyen kicsit melegebb.
Fékbetétet cserélt valaki mostanában vagy a közelmúltban FZ1-en?
Az EBC oldalán jártam pár perce és tetszik a kínált termék. Lehet nem is kell tovább böngésszek?
Akksi be majd pöcre be is indult kb. 5-6 percig járattam,hogy melegedjen fel egy kicsit.
Ma gondoltam a jó idő végett gurulok egy kicsit próbálom indítani,de semmi meg se pöffen.
Valami ötlet esetleg hogy mi lehet a gond?
A magasabb árat nem az újabbakra, hanem a JOBBAKRA érdemes megadni, így elkerülheted a szopórollert.
Röviden: anyagi lehetőségek, igények, állapot.
Konkrétumokat majd mondanak az FZ6-tulajok, én a kormánycsapágyról és az első lánckerék anyájáról hallok legtöbbször, amire figyelni kell.
Mennyire kell hibákkal meg komolyabb fejfájással számolni egy 10 éves FZ6N-nél? 750-850e Ft környékében gondolkodok, nem tudom ilyen áron mennyire leharcoltak a gépek. Valós km futás szinte kideríthetetlen, szóval feltételezve hogy nem fogom ki az év üzletét és egy gyári állapotút, milyen problémákkal és költségekkel lehet számolni?
Válaszokat köszi előre is.
majd keresgetek arra arany fazert
ahol Babu NSN (nokia)
fasza lenne full motoros ruhában bkv-zni
keletnek nem szívesen megyek
Ma a kellemes idoben felkeszitettem az FZ6-ot eladasra.
Esetleg angol ebay-t nézegesd meg, én onnan rendeltem nagyon jó áron anno.
Bár nem FZ1Csak FSZ1000 de én 2 éve az EBC HH mellett tettem le a voksom szerintem szuper nem eszi a tárcsát és fog mint a zöld festék :)
Az EBC oldalán jártam pár perce és tetszik a kínált termék. Lehet nem is kell tovább böngésszek?