Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

plusz még 500-1300 ft a posta.

Ha tetszik, 4000 ft-ért megrendelem neked a címedre, postával együtt.
Majd idén pótoljuk!
köszi
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 től sokkal finomabb lett a váltóm...
Nekem az 1000FZS ülése 225km után már fáj, 450-után már nagyon fáj...
Az olaj laborban igazából a gyártók bevizsgáltatják az olajaikat.
Ugye így kapják az API, JASO minősítéseket. Van egy bázis olaj ami ugye a mai technológia miatt eléggé hasonló, aztán ehhez keverik a saját receptúrájuk szerint az adalékaikat ki milyen százalékban és hogy mit tesz bele azt csak a gyártók tudják.
Valószínűleg ami megfelel a minősítéseknek azok az olajok jók a motorjainkba. Aztán hogy ki mennyit akar adni 1 liter olajért és hogy azt a pluszt amit esetleg többet tud az adott olaj mennyiben használja ki az megint felhasználó függő. Valszeg a Motul nem csak azért drágább mert sokat költ reklámra hanem mert jóval többet tud mint más gyártók olajai. Persze a mi (én ) 10 éves motoromnak nem kell csúcstechnológiás olaj mert 10 éve nem voltak még ilyen olajak és akkor sem koptak estek szét ezek a gépek. Ez csak egyéni vélemény én így gondolom. Ez olyan kb mint mikor megy a vita hogy melyik kúton milyen benzint adnak és hogy honnan van
Na ja, ez lett volna a kérdésem.
Gondolom mindegyik motorolajnak van egy alapja, de mekkora az a %, amit szabadon lehet változtatni, ki-ki (melyik gyártó) hogy szereti, kínálja a piacon? Mennyiben térhetnek el az egyes olajok, eltekintve a minőségtől? Vagy itt csak a minőségről szól minden, mert összetételükben ezek azonosak/nagyon hasonlóak?
Ha megnézitek a szervizfüzet 2-1-es oldalát, mutatja a viszkozitást.
Próbálj ki egy 2001-2005 FZS 1000 annak jó az ülése!


Csak vigyázz mert utána a VFR lomha csacsinak tűnik majd
Igazán nincs mit!
Amit én használtam az eddig mind jó volt érzésre.

Banditba nekem volt shell, motul 5100 Mol (semmi különbséget ,nem éreztem max mikor friss volt az olaj a váltás némileg jobb lett de ez lehet csak placebó)
A Fazer már kapott 2X Castrolt ebből volt 20W 50 is nyáron, aztán most van benne Replsol, a következő cserénél pedig Valvolinet- kap mert haver eladta a motorját és megmaradt az olaj így átvettem tőle. Asszony Hondájában nagyon szépen muzsikál kipróbálom a Féziben majd kiderül. Amúgy kíváncsi lennék, hogy az emberek hány % mondaná meg hogy milyen olaj van a motorban ha nem tudnák hogy mit tettem bele .
bánom is már ,de nekem túl sok volt a bizonytalan tényező ,2x ennyi idősen Te is más szemszögből fogod látni a dolgokat
Lehetett volna az 6000 is!
szerintem ha étolajat tennék bele akkor is elmenne a motor 6000 km-t(főleg nekem mert a 4 ezer sem volt meg az előző szezonban ) inkább a váltó miatt nem mindegy (gondolom én ),tavaly motul-t vettem ,most jöhet a brepsol .
köszi Donkartacs ! az lesz
Köszi, ezek szerint ez a hátsó ülés nem megfelelő a számomra. Nagyobb túrákat tervezünk két személlyel. Akkor maradok a VFR-eknél.
Én ugyan még nem mentem sokat vele (~400 km), de az FZ6 eddigi tapasztalataim alapján jobban rezonált, autópályázás közben/után mindig zsibbadt a kezem. Legutóbbi ~60km pályán 140-160 között meg sem kottyant (mindkét kormányvég gyári).
(130km/h-nál hatosban ~5.000 a fordulat.) A hátsó ülés egyáltalán nem tűnik kényelmesnek, és ezt az eladó is megerősítette. Ő hosszútávon egyszemélyesként jellemezte a motort, de fagyizni szerintem tudsz vinni csajokat.
Gyári oldalidom árát kerestem, de nem találtam, csak egy tesztben. Nem tudom mikori volt, talán 2008-10-es, akkor 201.000,-Ft az oldalidom ára.
FZ1 Fazer (2006-)

Akinek ilyen motorja van légyszi ossza meg velem a tapasztalatait, folyton pásztázom a hahu-t, és aVFR 800 vtec mellé még beférkőzött ez a motor is a lehetségesek közé. Több tesztet olvastam, ahol a rezonanciára panaszkodtak 4 és 6 ezres fordulatszám között, emiatt zsibbadt a pilóta keze. Valamint ami nekem még fontos az a hátsó ülés kényelme. Fotókon nem tűnik kényelmesnek, de egy fotó meg egy újságíró véleménye még nem elég, hogy kedvemet szegje. Valamint ami még érdekelne az az oldalidom ára, mivel én valami perverz oknál fogva ragaszkodom hozzá. Köszönöm!
Ma felkerült a Pilot Power 3 előre. Lehet, hogy régen hajtottam a gépet, de mintha egészen más motoron ültem volna a gyári gumi után. És nagyon jól esett! .-)))))))

(mondjuk melegem nem volt.)
Imi szerintem halgass a nagy bölcs emberre (rhinoeli-re), mert Ő aztán tudja Ő Pesti és mindent tud
Imi! A szervizútmutató valóban csak a 10w-30-at említi, valójában a 10w-40 ugyanúgy jó bele.

Nekem sokáig volt Repsol Moto Racing 10w-40 benne, semmi gond nem volt. Most pedig a második adag Agip van benne. Egy kicsit a váltó nekem mintha finomabb lenne ezzel, aztán a fene tudja... mindenesetre ez igen olcsó.
én persze, hogy nem. Lesz hétvégén szkeptikus konferencia, első sorban fogok ülni.

De ismerem magam, hogy vagyok elég kritikus, hogy ne vegyek szart. nagyon sokan ajánlgatták az ilyen-olyan márkákat, hogy most aztán nagyon minőségi. Szerintem egy okádék szar. Nem értem, hogy a sok hülye azt a varrást és ragasztást, hogyan nevezheti minőséginek. Ugyanígy azért lehet látni, ha egy kesztyű viseletes. Koszolódik, nem lehet olyan jól kimosni, stb... Próbáltam olyan kesztyűt boltban, aminek a párját valahonnan hátulról hozták elő és volt egy kis eltérés tisztaságban, simán attól, hogy próbálgatták. Akkor több éves motorozás is meg fog látszani rajta.
Ha gyanús úgyse veszem meg.
Sokan ajánlják a kiállítást, és valóban 1 hónap múlva itt is van. De nyitás után 10 perccel már ki lesz fosztva minden. Addig kb 2 kesztyűt tudok megpróbálni jó esetben. Szóval erre sem érdemes várni.
Repsol sokaig azt asznaltam, most valtottam Motulra mert ezt inkabb ajanlottak. Az elobbi jo volt kivancsi vagyok az utobbira is...
Egyszer beszéltük itt már, 10w-40 az a 10w-30-szerintem.
Sziasztok érdeklődni szeretnék fz6-s modellekben mikortól gyártottak ABS es motort előre is köszi.