Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak bementem itten a falubéli motoros haveromhoz, annak olajboltja van és levette a polcról, ráadásul olcsóbban mint bárhol máshol. Szakonyi a helyi erő neve.
Te hol rendelted a CataClean-t ?
De az. Eredetileg a katalizátort is tisztítsa, meg is tette nekem, az autóban. Azóta is jól húz (+5000 km)! Szagra valami szén tetraklorid, vagy valami hasonló gyúlékony származék. Én fogok újra venni!
A bukócsövet használtan vettem, a porfestést már én készíttettem. 20 ezerből jött ki.
Gondolom ez nem ront el semmit. Lehet én is kipróbálom. Nem kell mindig megvárni a bajt, jó néha megelőzni.
Ez a CataClean nem katalizátor tisztító? Jó erre is?

Bár most a majd 2 hónapos szunyálásból gyorsan felkelt. Kb 3-4 indítás és röfögött is.
A tűgörgőknél mikronok kellenek! A csapokat rendbe tettem. Alu perselyeket kaptak, tizedes vastagságban. A tűgörgők illesztése kicsit lazának tűnik. Viszont biztos kopásállóbb lenne egy edzett, köszörült felületnél. Talán még keményebb is, ha nem válik le... mondjuk ez már a szőrös része a dolognak az a hasogatós.
én a PVD bevonatolást biztos hagynám, mikronokról beszélünk, neked szerintem ennél több kell,nem fogsz vele sokra menni.
Ha semmi nem segít, még mindíg olcsóbb egy karbi/injektor tisztítót átereszteni rajta. Én a CataClean-t ajánlanám. Kipróbáltam (nem motoron, de fogom) brutális! És a szelepeket is tisztíccsa!

A benyából mostanában valami tapadós film válik ki, ha kiszárad a cucc, és nehezen oldódik vissza. Volt hogy tisztítottam karbit, összeraktam, pöc-röff egy télen át, aztán nyárra megint szarakodni kezdett.

"Használni köll, különben beszárad.... mondta a nagybátyám.... bár lehet nem erről volt szó?
Az 5-ös perselyekre amiken a tűgörgők futnak. A kottyanásom már csak onnan eredhet. Tapintásból gondolom. Ami miatt felvetettem a PVD-t az a felület nyomásállósága, tapadás képessége, kibírja e a görgőt. Amúgy filléres lenne a művelet ekkorában. Valahogy a gyártás itt nem volt toppon, mert kopás még nincs rajta, de az illesztés kicsit lazás. Vagy lényegtelen és én vagyok a lökött.
Esetleg ha ismered a 3-as tűgörgősök méretét, megoszthatnád, mert utána mennék a dolognak. eBayon ménkű drágák, bár még bírják.
Még egy projekten agyalok, hogy a villogóimat fehér burás FZ1-re cserélem... csak a talpeltérés kicsit macerássá teszi a dolgot. Arra valakinek megvalósított/valósítható ötlete?
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat.először kicserélem benzint.a karbiszinkron pedig amúgy is aktuális lenne.
*itt volt eszköz és haverom is
nekem a karbi tisztítás és szinkron segített rajta. De kb 1 hónap múlva megint kezdte. Egyébként kiszáradhat a gyűrű is és akkor nem tömít rendesen.

Mivel én kivettem a karbit és felhoztam pestre (itt volt eszköz vizsgálgatni), 1 hétig nem is érintkezett benzinnel a karbi. A másik tömítése is kiszáradt (ami az oldalán van). Miután visszatettem a helyére és ment is szépen, csak szivárgott a benzin belőle. De kb fél nap alatt abbahagyta. Visszaduzzadt és azóta is jó.
Ezért nem jó ötlet télre leengedni a karbiból a benzint.

Lehet ebben az esetben is csak állni kell hagyni és a benzin megold mindent.
Már ha tényleg ez a baja. Majd kiderül. Ez a viselkedés viszonylag gyakori a hosszú állás után, de többsége megjavul az első tankolás után...
Szerintem annyira nem. Ha egyik hengerben csak minden második robbanás megy végbe, akkor az még elég sok robbanás. És azt sem tudom, hogy egy pár km ilyen üzem, mennyire változtatja meg a gyertya színét.

Nálam azért leállt egy henger is, és az már nagyon észrevehető volt. Elkapott egy eső és más színe volt annak a leömlőnek. Mikor volt takarítva a karbi? Szinkron? Ha régen, akkor úgyis ideje kiszedni. Ez a tömítés a legolcsóbb lehetőség. Minden csak drágább. tűszelep 10ezer, gyertya 14 ezer, szinkron se ingyen van.
De ez a gyertyákon látszana nem? Nekem szépen ki vannak égve.
Nagyon faintos lett!
Azt meg szabad tudni, hogy kivel, hol, mennyiért és mennyi idő alatt csináltattad?
o-gyűrű csere, 70 forint. Jól zár a tűszelep, de mégis benzin túlfolyik a gyűrűnél. Nekem is volt ilyen. Egy henger le is állt. Volt takarítás, szinkron, de nem segített. Aztán kiszedtem, laborban megvizsgáltuk, mi a gond és tömítési probléma volt.
Nekem egy éve volt ez. Dadogott és rángatott olyan 2600-2800ig utána meg megindult.
Én is mentem a hétvégén egy rövid kört (10km). Tettem bele (ősszel) WYNNS üzemanyag stabilizálót, amitől elvileg nem "romlik meg" a benzin.
Szerintem semmit nem ér, ugyanazok a tünetek, mint más tél végén:
Bár gombnyomásra indult, egy-egy erősebb odahúzásnál néha ledadog, ill. gyengébb alapjárat. Az első tankolás után ez meg szokott szűnni. 3000 alatt amúgy sem egy állat, de azért 4. alatt elvan ott is.
Viszont jó volt hallani végre a hangját, mennyei
köszi Bazsi ! úgy néz ki megoldódik a dolog
Kb. 10 km mentem.Próbáltam forgatni is. Azaz érdekes,hogy pöcre indul akár szívató nélkül is, és 3000-es fordulat után megy mint golyó.
De megpróbálom amiket ajánlottál.
Köszi
Mennyit mentél vele most? Semmiképpen se kezdeném a karbi szétszerelésével! Amit a műtét előtt megpróbálnék:
1. Kocogtasd meg a karbi oldalát egy nagyobb csavarhúzó nyelével.
2. Tankban friss benya legyen. Ha sok van benne, szívd le, tankolj helyette újat. Akár 98-as is lehet.
3. Menj vele 10-20 km-t.
4. Jól cibáld meg, ha már bemelegedett, ötszámjegyűbe is mehet a fordulatszámmérő, csak hogy felébredjen a téli álomból.
sajnos én se tudok jobbat vagy levágod vagy vésővel körbe kell ütni.
Lehúzó nem fér oda...
Gasgasról könnyen lejött, az fz6-nál szenvedtem fzs-é még jó
melyik csapágy perselyekre gondolsz
Az mit jelent, karbi tisztítás?
köszönöm Bazsi ! találtam egy képesmotoros hirdetést az adatlapodon és oda írtam egy privátot