Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Peti! Hogy lehet szerinted szépen levenni az alsó kormány nyak csapágyat? Amit írnak az a vésős megoldás úgy marhaság ahogy van! Semmi nem fér alá szerintem, és az alu előbb enged mint a csapágy fém... (én levágtam, de bosszant.) A kúpgörgős könnyen és szépen bement a helyére.

A hátsó lengőhimba tuti! Ott kész vagyok. A csapágy perselyek PVD-bevonatolásához mit szólnál? (Bár már most se mozdul, csak kottyan.
Szerintem beledöglött a benya... :(
Nem tudom,hogy ért-e valamit,de raktam bele ősszel adalékot.
(GUNK ÜZEMANYAG STABILIZÁLÓ)
nem lehet,hogy a karbi tömődött el
Tapolca környékén élünk, a Faterom heti rendszerességgel jár oda.
Elkészült a bukócső, és az oldalsztender a gépre!
link
Sziasztok!
Esetleg tapasztalt már valaki olyat,hogy alacsony fordulaton úgy kb. 3000-ig az összes fokozatban zakatol a motor. A lánc jó. Az ősszel mikor leraktam nem volt ilyen.(2001-es fzs 600)
Köszi
környékén
nincs véletlenül valaki ,aki Tapolca körkényékén él ,vagy gyakran jár arrafelé ?
Még jó, hogy nem Yamaha...
Na igen, csak nehéz elképzelni, hogy könnyebb. Ránézésre legalábbis... aztán persze lehet...
Elvileg ha ugyanannyi anyagmennyiséggel (összsúly) nagyobb átmérőjű dolgot készítesz, az erősebb lesz (vagy valami ilyesmi). Vagy ugyanolyan erős, kicsit kevesebb anyaggal. Plusz egy egyenesnél a -bolt-íves jobban viseli a terhelést, merevebb tud lenni szerintem. (de ha csak nem rosszabb, de szebb, akkor máris bevállalják, ha belefér a plusz költség)
Azon gondolkoztam mostanában, hogy az új, főleg a "felsőbb" kategóriás, drágább motorokon a hátsó lengővillák miért ilyen bumfordi buborékok? Csak design? Vagy talán könnyebbek, mint a sima alu zártszelvény? Tudom, az meg csúnya...
Hát jah... sok endurónak kikiáltott motor annyira enduró, mint amennyire a SUV-ok terepjárók...
Most csak ezt a sztorit találtam meg, mondjuk nem ez élt az emlékeimben. De a lényeg az hogy a Transalpra nem árt vigyázni terepen.
Asszem a Danyiláéknak sikerült valahol albániában egy köves úton leütni az olajszűrőt a transalpról (transalp.hu-n olvastam még régebben a történetet, vagy a motorozz.hu-n). Szóval nem olyan HC túraenduró mint mondjuk a Tenere.
Ezeknek a Transalpoknak komolyan a kiegyenlítő tartály a legalacsonyabb pontja?
ha nekem szolt,akkor szivesen :) de örülök hogy sikerült és össze tudtuk hozni :)
Huggyá áztam.
nemtudom, nincs sídzsekim
Ez ua anyag, ami a sìdzsekikhez használatos?
Vatera
Eladó bontott és új alkatrészek nagy választékban FZ6,FZ1,FAZER 600-1000,www.fazer.hu az oldal nem napra kész ha kérdésed van hívj nyugodtan,CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ 06705850436.
Köszi a segítséged és az időt amit rá szántál a problémámra!

Jelentem sikerült megcsinálni.
Starting circuit cut-off relay a neve angolul ahol néhány csati el volt színeződve, valszeg az egyik ebben volt érintett. a ecu-ba már az a jel ment, hogy le van hajtva a sztender.