Peti! Hogy lehet szerinted szépen levenni az alsó kormány nyak csapágyat? Amit írnak az a vésős megoldás úgy marhaság ahogy van! Semmi nem fér alá szerintem, és az alu előbb enged mint a csapágy fém... (én levágtam, de bosszant.) A kúpgörgős könnyen és szépen bement a helyére.
A hátsó lengőhimba tuti! Ott kész vagyok. A csapágy perselyek PVD-bevonatolásához mit szólnál? (Bár már most se mozdul, csak kottyan.
Sziasztok!
Esetleg tapasztalt már valaki olyat,hogy alacsony fordulaton úgy kb. 3000-ig az összes fokozatban zakatol a motor. A lánc jó. Az ősszel mikor leraktam nem volt ilyen.(2001-es fzs 600)
Köszi
Elvileg ha ugyanannyi anyagmennyiséggel (összsúly) nagyobb átmérőjű dolgot készítesz, az erősebb lesz (vagy valami ilyesmi). Vagy ugyanolyan erős, kicsit kevesebb anyaggal. Plusz egy egyenesnél a -bolt-íves jobban viseli a terhelést, merevebb tud lenni szerintem. (de ha csak nem rosszabb, de szebb, akkor máris bevállalják, ha belefér a plusz költség)
Azon gondolkoztam mostanában, hogy az új, főleg a "felsőbb" kategóriás, drágább motorokon a hátsó lengővillák miért ilyen bumfordi buborékok? Csak design? Vagy talán könnyebbek, mint a sima alu zártszelvény? Tudom, az meg csúnya...
Asszem a Danyiláéknak sikerült valahol albániában egy köves úton leütni az olajszűrőt a transalpról (transalp.hu-n olvastam még régebben a történetet, vagy a motorozz.hu-n). Szóval nem olyan HC túraenduró mint mondjuk a Tenere.
Eladó bontott és új alkatrészek nagy választékban FZ6,FZ1,FAZER 600-1000,www.fazer.hu az oldal nem napra kész ha kérdésed van hívj nyugodtan,CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ 06705850436.
Köszi a segítséged és az időt amit rá szántál a problémámra!
Jelentem sikerült megcsinálni.
Starting circuit cut-off relay a neve angolul ahol néhány csati el volt színeződve, valszeg az egyik ebben volt érintett. a ecu-ba már az a jel ment, hogy le van hajtva a sztender.
A hátsó lengőhimba tuti! Ott kész vagyok. A csapágy perselyek PVD-bevonatolásához mit szólnál? (Bár már most se mozdul, csak kottyan.