Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lementem, szétszedtem újra. összezártam a vezetékeket. nem lett jó. feljebb mentem a vezetéken egy kék csatlakozóig. azt is széthúztam, műszerrel kimértem, nincs -e szakadás. ott is befújtam, megkapargattam, és továbbra sem jó.
átnéztem a kapcsolási és szerviz könyveket...a 19 es hibakod az oldalsztenderre vezethető vissza.
pedig valami nyitott kapcsolot észlel...probáld meg lehuzni az oldalsztender kapcsolorol a sarukat és rakd össze öket.
igen, világit üresben a lámpa. és el is alszik, ha sebességbe rakom.
a baj az, hogy üresben, behúzott kuplunggal, felhajtott oldalsztenderrel jár a motor, de ahogy elkezdem kiengedni a kuplungot leáll. és kiengedett kuplunggal be sem indul.
Ha behúzott kuplungal 1esbe rakod rögtön leáll ha kint van az oldalsztender.elvileg így kell ellenőrizni.üres (neutral) lámpád világít üresben?Az is lehet baj.
Ha valaki sisakot keres, ajánljátok, köszi: Caberg Sintesi M
Igaz. Talán majd jönnek az FZ6-tulajok, aztán mondanak okosabbat.
Szétszedtem, befújkáltam kontakt sprayvel. És belül teljesen tiszta volt, gyári zsírral, és az érintkezők is jól néztek ki.
Meg abból kiindulva, hogy ha lent van a sztender, akkor kiengedett kuplunggal üresben járni kell a motornak, vagy ha az rossz is és falsch jelet adna, akkor sem kellene leállítani a motort. Nem?
Oldalsztender szemszögből mindegy hogy fel van vagy le van hajtva ha üresben van. Ha jól gondolom.
Oldalsztender kapcsoló tutira jó? Hogy ellenőrizted?
Nem indul jól a szezon....
Ma lett volna az első kör....de nem jött össze.

Szerintetek mi lehet a baj?
A jelenség: Kulcs elfordít, benzin elindul, 19- es hiba kód.

Fault Code: 19
Diagnostic Code: 20
Symptom: Open circuit in the input line of ECU No4 terminal is detected when the start switch is pressed.
Probable cause of malfunction:
Open circuit in wiring harness (ECU coupler).
Malfunction in ECU.

Behúzom a kuplungkart és tartom akkor beindul. Viszont egyből leáll, ha kiengedem. A kuplung kapcsolód ellenőriztem és befújkáltam, az jó. Az oldalsztender kapcsoló is jó.

Mi jöhet még szóba?

Köszi előre is!
Miért nem kérdezed meg a Suzuki topicban?
valaki nem tudja véletlenül a suzuki gsr600 kormánya is 22 mm-es (a neten nem találtam meg sajnos) ?
kicsit egyenesebb mint az fzs -é és nagyon gondolkodom rajta ,hogy kipróbálom
Míg nincs meg a hirdetés, addig csak emailben tudok válaszolni a kérdésedre. Adatlapon megtalálható, nyugodtan írj.
Szia!
Szabad tudni pár infót gépedről?
Évjárat, futott km, ár.. stb
Üdv!

Ha valakit érdekel motoros navi, én vettem a sráctól egyet, hibátlan ja és új szerintem jó áron.
http://aprod.hu/hirdetes/xroad...
én is mentem ma egy 100ast. Vettem egy givi sv203 tanktáskát. Nagyon bejövős. Passzol a tankra, talán az kockalámpás fzs tankjára jobban passzolna, de ez nagyon sok táskára igaz.

A motor elég jól elindult, elégedett vagyok vele. Talán 3-4. indításra kis gázzal. Akksival nem csináltam semmit. Szobahőmérsékleten tároltam, nem is volt vele gond.
Viszont most kicsit nyirkosabb helyen volt a motor és a láncon elkezdett csámcsogni a rozsda (csak az oldalán, belül nem lett rozsdás, lehet csak belül fújtam le, oldalára nem ment annyi), valamint az oldaltámasztón is. Az utóbbit letakarítottam a benzines spray-vel. Majd jobb híján lefújtam láncspray-vel, meg a láncot is. Kapott bőven, nem sajnáltam. Lehet karácsonykor, mikor másodszorra raktam el nem fújtam be.
Simson akksiról? A lényeg, hogy megy!
Szia! Kérlek, írj egy mailt az info@motolog.hu címre a regisztrált e-mail címeddel, utánanézek!
Szerintem nem hideg volt ma, hanem szél, de abból néha túl sok is

Ez nem 50 km :)

Valakinek van arra tippje, hogy mi a baj a motolog.hu oldallal? Nem tudok belépni, pedig már új jelszót is kértem.
Simson akksiról bebikáztam
Jó lett.Köszi a segítséget.
Ma is mentem 50km-ert, azert meg kicsit huvos van. kep
Nem lesz. Viszont, ha nincs jó bikakábeled, akkor másik opció, hogy rárakod egy napra töltőre az akksit.
Autó akksiról lehet nem lesz baja?
Bikázd be, jó lesz az!
Gyújtáskor a benzinpumpa megy és az akksi is teker.
Kivettem az egyik gyertyát és az is benzines volt.