Nem értem mitől fáj a valagatok. Ti nem szoktatok mozogni a motoron,vagy egy helybe ültök rajta egész nap:) Fz1-el 900 km körül volt a napi leghosszabb távom de nem volt semmi bajom utána se. Cbr-el eddig 600 km de még bírtam volna menni. Habár lehet azért van mert fanatic vagyok :D
Egyszerűbb, ha a popóba tesztek implantátumot, így nem kell motoronként aggódni.
Egyébként annál nincs is rosszabb, mint mikor egy túra alatt elkezd fájni valami, mert onnantól kezdve nem élvezetes az egész, nyűggé válik. Azt hiszem ez az egyik olyan befektetés (bármilyen segédeszköz is), ami mindenképp kifizetődő.
Én addig gondoltam, hogy hülyeség a zselés ülés, amíg sikerült egyet jó áron szereznem. Ég és föld a komfortja a gyárihoz képest. Igaz, hogy azt nem tudom, az FZ6 gyári szivacsa milyen...
Nem tudom mennyi lett volna zselével mivel alapból nem is akartam rá.
Én elmentem személyesen elmondtam neki nagyjából milyenre szeretném a srác tök rendes volt és postán küldi vissza majd.
Ha elkészült küld képeket és ha megfelel utána adja fel.
2 év garancia van rá.
A huzat csúszásmentes anyagból van ezt ő ajánlotta mivel az ülések 90%-át ezzel vonják be.
Természetesen úgy alakítják az ülést ahogy te szeretnéd és olyan anyagokkal amit választasz valamint a hímzés is benne van az árba.
Egyébként szerintem nem lenne nagy különbség az aszfalton való felborulás és a keményre szikkadt, esetleg a murvás úton való eldőlés között. Az oldaldobozon felfekszik a gép, csak akkor ér le a fejidom kiálló felső éle ha a doboz már nincs fent. Az FZ-k nem tudom ilyen szempontból milyen felépítésűek, de nekem még csak a kormány sem ért le (pedig jobban örültem volna egy fékkar cserének mint annak ami akkor következett), tank meg a közelében se volt. A tank baloldalán is csak azért van horpadás mert még az előző tulaj valahol a dalmát tengerparton úgy borította meg hogy valami nagyobb kőre sikerült borulnia.
borítsd már fel aszfalton is, már nem tök mindegy Az jobban meglátszana.
Persze egy rahedli szerencse is kell az eséshez, hogy ne legyen nagy gond. Láttam már olyat, hogy srác nyomott 40nel a füvön egy breakdance-et. (az útról lement a fűbe, nem volt árok) Nagyon kemény munka várt rá otthon, mert a be kellett lőnie a 2 oldalsó kipuffot, hogy szimmetrikus legyen. jah meg a kuplungkar is cserés.
Aszfalton még nem volt az oldalán Kizárólag dűlőutakon és homokon gyakorlom a felborulás művészetét Csúszni is csak kétszer csúsztam el életemben, egyszer kivittem a lefagyott hóba a GS-t (40-nel nagyon szépen el lehetett vele mocorogni, de aztán mondom biztos megy ez jobban is, na valahol 50-60 között mintha kihúzták volna alólam), meg egyszer elbambultam a murván a Divivel.
Egyébként egyszerű mért borulok fel terepen, mert nem igazán ér le a motorról a lábam, de legalább nehéz is a gép. De nem zavar
Egy ismerős betette puha füves árokba a gépest.
Leszakadt sz első sárvédő fejidom az órával,és még fél év mulva is füvet szedtem az el nem képzelhető összes helyről.
A tank viszont két karcon kívül ép.
Általában egy motor a kormány,lábtartó (lehet utas is),dekli háromszögön szokik landolni tipusfűggő hogy a kormányon a kapcsolók belevernek e a tankba és a tank/váz felső élet leér e.
Idomos/félidomosnál a fejidomtartó szokott minimum hajlani az idom evidens és a csigacsáp tükrök is kiállnak.
Sokat segít a túlélésben egy minőségi 28,6-os kormány.
Személyes tapasztalás után mondom: akinek van oldal doboz tartója, és olyan a kialakítása hogy a hátsó tartótól külön is használható (mert a sufnituningos rendszerek akár egyben is lehetnek) az sose hagyja fenn, csak ha tényleg megy túrázni és fenn vannak az oldalsó dobozok is. Nálam még az oldalsó dobozok nélkül is elment a segédváz, és ebben valószínű jelentős szerepe volt a fenn hagyott oldaldoboz tartó konzolnak is....
A januári elcsúszásomnál a fejidom felső sarka simán leért és kitört egy darab belőle + a belső takaró műanyagból is és a gyári index miatt megrepedt a fejidom ezüstös része úgy hogy givi bukócsövem van. Szóval a fejidomot semmi nem védi (esetleg a vakszerencse), ráadásul baromi drága. Este teszek fel róla képeket ha gondoljátok.
Én csak helyben dőlésről beszéltem. Az ellen véd valamennyit. Bár kavicson történhetnek érdekes dolgok.
A legjobb módszer a motor megóvására, hogy füvön kell elfektetni, vagy nem kell elfektetni. Annál jobb módszer nincs.
Srácok.
Lamentáltok gombákon és egyebeken..........................Meg kéne békélni azzal hogy eséskor a ráaggatott temérdek védő ellenére sokminden fog sérülni.
Ezek nem olyan védelmek hogy karc nélkül leporolom és annyi.
Inkább csak udom folytani az utat.Nem fog elfosni olajat a sérült dekliken át és a törött tükröt meg a szétrepülő idomkákat kacsaszalaggal lehet menteni de ennyi.
Azok a 10-es menetes rúdon pilinckázó gyártott gombák a legviccesebbek.
úgy hajlik a 10.10-es csavar is mint a nudli egy sima csúszáskor is szóval rosszabb mint ha semmi nem lenne.Egy délelőtt szoptam mire kiimátkoztam.
Tapasztalat.
Nem értem mitől fáj a valagatok. Ti nem szoktatok mozogni a motoron,vagy egy helybe ültök rajta egész nap:) Fz1-el 900 km körül volt a napi leghosszabb távom de nem volt semmi bajom utána se. Cbr-el eddig 600 km de még bírtam volna menni. Habár lehet azért van mert fanatic vagyok :D