Nem ismerem a sajnálatos esetet, de feltételezem, hogy dobozzal (oldalsó és/vagy hátsó) esett. Az pedig a tényleg pofára nyomja a motort és az ellen tényleg semmi nem véd. Én így jártam pár éve.
Nem, mert ott fekszek majd alatta
Vázhoz van rögzítve az én puig gombám. péntshopoltam egy képet
Eddig kétszer döntöttem rá álló helyzetben. Úgy nem bukott át. Szerintem el kell dönteni, hogy mi legyen védve. Vagy tele lehet pakolni a motort gombákkal és csövekkel. Szerintem rhinoeli kolléga is elmondhatja, hogy az idomot nem védi meg még a cső sem.
Lehet félreértettél, de nekem nem ilyenem lesz. Egy hagyományos, hosszú gombát rendeltem.
Egyébként a felfogatás és a tartó modellenként változik ennél az SW Motech típusnál (ennél fogva, szerintem gondoltak arra, hogy a főbb alkatrészeket védjék, az index pedig feláldozható szerepet kapott).
Szia!
Szép nagyon. Én is gondolkozom rajta régóta, mert szebbé is teszi a motort és remélhetőleg kényelmesebb is lenne mint a gyári.
A dilemma a bőr és nem bőr között zajlik jelenleg. Te mi alapján döntöttél? El kellett menni személyesen hozzájuk? Zselével mennyi lett volna?
Üdv:Laci
Nekem így tűnik. Ez az én véleményem. Szerintem nagyon fent van a gomba. A másik motor indexével van egy magasságban.
De lehet tévedek. Hívj egy ismerőst, fogjátok meg a motort és döntsétek meg és meglátod mi az igazság.
Nezd, ha lattam volna, akkor nem linkelem. Miert gondolod igy? Az SW-Motech nem egy ZS kategorias gyarto, minek is gyartananak ilyen cuccot, minek venne valaki ilyet, ha lopikulat sem er?
azt ugye te is látod, hogy az ebay-es képen lévő gomba esetében kb minden előbb ér le, mint maga a gomba. Az sokkal magasabban van, mint az azutáni piros duki (honda?) esetében. Nekem pl a hasidom része a gomba, vagyis nagyon lent van. (még a kipuff is védve van, persze helyben dőlésnél)
Vagy itt a Fazer-hez való: link - Nekem nem alkalmas az említett idom miatt.
link - Ez pedig az, amire számítok a bukógomba felszerelése után. Bal oldalra dőlve a kiput elkapja úgyis, de jobb oldalt a gomba lesz a legszélesebb pontja.
Bukógomba sosem volt egy (motor-)életbiztosítás. Nagy esésnél a méregdrága gyári Yamaha sem véd meg, ellenben mikor eléri a határát, nem ront a helyzeten, inkább letörik. Aki annál olcsóbbat (különbet) vesz, szerintem kockáztat. Én magam nem adnék ki annyit érte, ezért is rendeltem eBay-ről egyet 60 Euro értékben, mert a csak kicsivel drágább Puig-ok rövidek voltak, nekem meg az oldalidom miatt hosszabb kellett. Fogalmam sincs hogy fog védeni, nem is szeretném megtudni, majdnem kizárólag csak a lelki nyugodtságom miatt vettem, illetve azért, ha nagyon lassú tempóban, esetleg helyben állva eldőlnék, akkor megkímélje a motort - erre a célra pedig kiválóan alkalmas lesz -.
Ami viszont megtetszett és látok benne fantáziát, az a lapos kivitelű. gomba. link - Mivel a vázon fekszik, nem fog letörni, eltörni - szerintem - és kap egy felületet amin tud csúszni, míg meg nem áll, nem az idomon vagy a blokkon teszi ugyanezt.
a másik meg jobbról előzött, fasza társaság, gratulálok nekik
bár felvehették volna az igazi hülyegyerek felszerelést: farmer + triikó, úgy lenne az igazi
2006ban kezdtem, gépész cadcam speckóval.
Én mondjak egy árat? :D Az menő!
Neten látok árakat 30-40euro környékén...
lowrid-r(kukac)freemail(pont)hu: ide küldesz egy e-mailt, és akkor ott megtudjuk beszélni, hogy pontosan akkor mennyiért, meg mikor hol találkozzunk?
Vázhoz van rögzítve az én puig gombám. péntshopoltam egy képet
Eddig kétszer döntöttem rá álló helyzetben. Úgy nem bukott át. Szerintem el kell dönteni, hogy mi legyen védve. Vagy tele lehet pakolni a motort gombákkal és csövekkel. Szerintem rhinoeli kolléga is elmondhatja, hogy az idomot nem védi meg még a cső sem.
Nincs meg a veszélye nálad, hogy egyszerűen átbukik a motor rajta a lendülettől?
Most nézd meg ezt, szinte biztosan előbb ér le a blokk, mint a gomba. És szerintem az ebay-es se sokkal jobb.
http://www.swissbikers.ch/albu...
Én is most akarok picivel hosszabbra cserélni. Csak a felső kopó részt kell cserélni, az meg csak 3-4 ezer forint.
Egyébként a felfogatás és a tartó modellenként változik ennél az SW Motech típusnál (ennél fogva, szerintem gondoltak arra, hogy a főbb alkatrészeket védjék, az index pedig feláldozható szerepet kapott).
Szép nagyon. Én is gondolkozom rajta régóta, mert szebbé is teszi a motort és remélhetőleg kényelmesebb is lenne mint a gyári.
A dilemma a bőr és nem bőr között zajlik jelenleg. Te mi alapján döntöttél? El kellett menni személyesen hozzájuk? Zselével mennyi lett volna?
Üdv:Laci
De lehet tévedek. Hívj egy ismerőst, fogjátok meg a motort és döntsétek meg és meglátod mi az igazság.
Ez a motor ismerős innen valakinek esetleg?
link - Ez pedig az, amire számítok a bukógomba felszerelése után. Bal oldalra dőlve a kiput elkapja úgyis, de jobb oldalt a gomba lesz a legszélesebb pontja.
Ami viszont megtetszett és látok benne fantáziát, az a lapos kivitelű. gomba.
link - Mivel a vázon fekszik, nem fog letörni, eltörni - szerintem - és kap egy felületet amin tud csúszni, míg meg nem áll, nem az idomon vagy a blokkon teszi ugyanezt.
bár felvehették volna az igazi hülyegyerek felszerelést: farmer + triikó, úgy lenne az igazi
Ha neked nem jelent gondot akkor nekem tökéletesen megfelel ez a megoldás, ameddig vacsoráztok le is tudom másolni.
FZS egykerék
Én mondjak egy árat? :D Az menő!
Neten látok árakat 30-40euro környékén...
lowrid-r(kukac)freemail(pont)hu: ide küldesz egy e-mailt, és akkor ott megtudjuk beszélni, hogy pontosan akkor mennyiért, meg mikor hol találkozzunk?
Nekem is hasonló bukógombám van, én is így vettem. Melyik az a típus, amivel jobban járok, ha balhé van? szerencsére még nem próbáltam ki ezeket...
Persze eladó, mondj egy árat és a tied
Amúgy van egy sejtésem, hogy csoporttársak voltunk a Bánkin ... :)