Köszi a választ! Amiért kérdeztem, az az, hogy nekem nincsen ott az az említett alkatrész, amiről azt gyanítom, hogy oda kéne csatlakozni a doboztartó-konzolnak. Tehát ahogy most van rögzítve, az egy igenjó sufnitunningos megoldás, zártszelvényből készült csatlakozó elem... :)
Ha jól látom a galériádban, te is ugyanattól a sráctól rendelted a bukógombádat és a kerekeknél lévő védőket. Fogadd meg a tanácsomat: azonnal szedd le, és inkább invesztálj bele egy minőségibe, mert és a saját bőrömön tapasztaltam hogy több kárt okozott mintha nem is lett volna semmi:
Szokatlan Neked, mert nincs 3-as Espace-d, mint nekem, amit a franciák (bár nem Renault, hanem Mátra) úgy terveztek, hogy csak négykezű gyerekek szerelhetik.
Tudod mekkora játék volt szépen betenni? Uhh ahhh soha többet! Lábbal tartottam magasságra a hidat, egyik kézzel a himbát, másikkal a hüvelyt, a másikkal a csapot, a másikkal meg az anyát és az alátétet rá, azt még a nyomatékkulcs se fér rá, sőt a ricnis se mindegyikre! Küzdöttem egy jót, de megérte!
Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni! A givi hátsó doboztartó-konzoljának (351FZ) az alsó rögzítési pontja, a dob alatt (FZ6S 2005-ös Fazeren) az ehhez az alkatrészhez csatlakozik a motoron? Itt egy másik kép az alkatrészről, illetve ezen pedig a 41-es számú alkatrész az.
Köszi a segítséget!
A yuasa (gyári) 10 évet húzott le nálam, és csak azért vettem ki, mert szereztem egy Warta silvert... de szerintem még mindig jobb mint a Warta. AVolt autóban 10 éves Bannerem. Tökéletes. Az XJ-ben is az volt és ha jól tudom, most is teszi dolgát úgy 5 év után.
Mindig legyen csutra töltve. Ez a titok. Ha nem szulfátosodik, nincs mi tönkre menjen.
A színezés mitől függ? Vagy nem? Az enyém sárga, bár nem race tech.
A lötyögést sikerült összehozni 1-2 mm-re a hátsó tengelyen mérve. Annyi a csapágyakból jön össze Ennél jobb házilagosan nem ment. Épp hogy kottyan.
Ne felejtsétek az első krómszárakat 90 fokkal elforgatni! Már akinek lehet. Az egyenletes kopás miatt! Ócskák az utak, kapnak rendesen és ott a csúszóhüvelyeknél ahol nem is látod!
A felújítás egy rettenetes macera. Az újak ára meg csillagászati. Jobb ha előre gondoltok rá!
Ha jól látom a galériádban, te is ugyanattól a sráctól rendelted a bukógombádat és a kerekeknél lévő védőket. Fogadd meg a tanácsomat: azonnal szedd le, és inkább invesztálj bele egy minőségibe, mert és a saját bőrömön tapasztaltam hogy több kárt okozott mintha nem is lett volna semmi:
Tetszik, hogy egyszerű, semmi felesleges csicsa...
Hol csináltattad? Zselé van benne?
Mennyibe jött ki, ha nem indiszkrét a kérdés?
Segítségeteket szeretném kérni! A givi hátsó doboztartó-konzoljának (351FZ) az alsó rögzítési pontja, a dob alatt (FZ6S 2005-ös Fazeren) az ehhez az alkatrészhez csatlakozik a motoron? Itt egy másik kép az alkatrészről, illetve ezen pedig a 41-es számú alkatrész az.
Köszi a segítséget!
Mindig legyen csutra töltve. Ez a titok. Ha nem szulfátosodik, nincs mi tönkre menjen.
A lötyögést sikerült összehozni 1-2 mm-re a hátsó tengelyen mérve. Annyi a csapágyakból jön össze Ennél jobb házilagosan nem ment. Épp hogy kottyan.
Ne felejtsétek az első krómszárakat 90 fokkal elforgatni! Már akinek lehet. Az egyenletes kopás miatt! Ócskák az utak, kapnak rendesen és ott a csúszóhüvelyeknél ahol nem is látod!
A felújítás egy rettenetes macera. Az újak ára meg csillagászati. Jobb ha előre gondoltok rá!