Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemtudom mit választanék, talán shoei xr1100, azt nem nagyon akciózzák addig, akciósan 90 ezer

ezeken most jó akció van:
http://www.mcom-moto.com/FR/ca...
http://www.mcom-moto.com/FR/ca
...
Pedig az északi part nagyon jó, keszthely , tapolca, kálimedence, hegyestű, zánka, mencshely, dörgicse, vászoly, pécsely , szőlős, füred, csopak, lovas, felsőőrs , almádi.... megunhatatlan nagyon szép rész....
Shark,Caberg
Ennyiért kapsz már full carbon 1 kilós sisakot is.

A balcsi körbemotorozásból meg fél lett mert az északi part felénél eluntam magam csak nem fordultam vissza inkább Keszthelynél mentem fel a pályára izgalomért.
Na... remélem nyáron körbe gurigázzuk a Balcsit. 80-90 ezres kategóriában te mit választanál? Nolan N104?
80-100 ezer forintosat nagy akcióban
Helló mindenki! Ti milyen esősapkát (bukót) vennétek 50 ezer forintos kategóriában?
A Törökbálinti homasitában felé van állítva egy, de nincs nagy emelkedő, kb 20cm-t emelkedik egy kb 60cm-es rámpán.
10 centinél nem lehet több.
Jut eszembe... Aki gyakran lát ilyen motoremelő padot közelről, írja mán meg, hogy ezek kb. milyen magasak alsó állásban? Magyarul mekkora huplira kell felküzdeni a gépet?
Hát, pihen most, de pár hete sikerült driftelni egyet a kertben...
Töröm a fejem, kéne valami motoremelő pad. Aztán lehetne kezdeni pl. a leömlőket fényesíteni.
Sziasztok...a féktéma.
ABS nem ABS mind1...az ABSben a fékolaj az olaj.Ugyanugy lehet légteleniteni mint az ABS nélkülit.Szoval amikor kipumpálod a régi olajat azzal együtt az ABSben lévőt is cseréled.Annyi a külömbség,hogy az ABSesbe több az olaj....ezért több megy el a cserére is...hogy meghalsz ha nem teszed?Kétlem...Az idövel csak a fékolaj forráspontja csökken...ha nem 300al mész fékezgetve 0-ra akkor azért nem nagyon forr fel.Persze érdemes cserélni...de 2 évnél joval többet birnak a mai olajok.
Nem mértem milyen erővel szív, a kompresszornál 10bar-ra van kötve, de ugye nem annyival szivornyázik, ilyen az eszköz:
Hóban hogy megy a CBF?
Amúgy éppenséggel akad itthon szivattyú. Mekkora vákuumot csinál egy gyári ilyen?
Igaz, de a kézi megoldás az ABS-esnél ritkán sikerül jóra.... ...túl sok a kavar és pár kis bubi meg szokott maradni valahol illetve nem nyomja át valamiért teljesen, nem tudom miért van így, de többszörös tapasztalat, vákuumossal viszont pillanatok alatt tök jól megvan.
Így van, egy darabig én is bizonytalan voltam, mert a szerelési kézikönyv írja, hogy "csatlakoztasson vákuumszivattyút".
Ja, csak a következő fejezet címe :"mit tegyünk, ha nincs vákuumszivattyú?" És ebben tökéletesen a kézzel pumpálos-csavarnyitogatós, klasszikus módszert írja le...
Az lehet, hogy ez csak a hondánál van így és más típusnál valóban nem lehet cserélni, de valaki világosítson már fel, hogy mi az az ABS olaj és miért is kell cserélni?
2 évente kell és tényleg ugyanúgy mint az ABS nélküliben legfeljebb ha nincs vákuumos fékfolyadék cserélő eszközöd akkor nem fog sikerülni és állandóan puha lesz a fék, de ha van akkor azzal simán meg lehet csinálni.
A fékfolyadékcserére kissé magas az ár, de gondolom nagy szerviz így nekik is meg kell élni valamiből, ha sokallod keress kisebb, olcsóbb szervizt, A karmantyúkat akkor cserélik ha ereszt, nincs rá előírás. A fémhálós fékcső (fémfékcsőnek hívják) belül teflon ami ugyanúgy tönkremegy mint a gyári (ráadásul nem street legal egyik sem) amit előírás szerint valóban kéne 4 évente cserélni, de igazából nem nagyon szokták viszont tényleg tönkre szokott menni idővel, elzáródik belül és egyre nehezebb lesz benyomni a féket és lassan enged vissza vagy teljesen elzáródik. A végén ami árakat írtzál az brutál, töredékéből ki lehet hozni.
Mégegy fék téma, ha már itt tartunk. (nincs hosszú i betűm, bocsesz a helyesirási hibákért).
Nálam a CBF már ABS-es. Ott is mondják, hogy évente fékolaj csere, merthogy kb. azonnal meghalsz, ha ezt nem teszed meg.
De persze ezt csak szakszervizben lehet, spéci szerszámokkal, mert ilyen szelep, meg olyan szelep. Ja és persze az ABS egységben is kell olajat cserélni (?), mert az is kopik.

Nézem a szerelési kézikönyvet, hogyan kell ABS-es verzióban fékolajat cserélni. TÖK UGYAN ÚGY, MINT A SIMÁBAN!
Most akkor konkrétan az összes ABS-es motortulajt akarják hülyére venni, vagy mivan? Vagy az a japán volt hülye, aki a szerelési kézikönyvet irta? Plusz, a könyv egy szóval nem emliti, hogy az ABS egységben bármilyen olaj lenne, amit egyáltalán lehet cserélni. És például az autókban hányszor cseréltünk már ABS olajat?
Na az ilyen dolgokon tudom halálosan felhúzni magam.
Az összes szerviz célja, hogy a lehető legtöbb pénzt lehúzza rólunk a semmiért... (na itt kövezés lesz. )
Jah, és egyébként annyiért, amit írtak (1290 Ft) kapsz 1 liter fékfolyadékot, amiből mondjuk akkor már majdnem lecserélted az autóban is...
Szia!

Röviden: nevetséges!

1. Alapvetően a fékfolyadék cseréje, amit ezek közül mindenképpen érdemes időnként elvégezni (nem feltétlenül jelent ez 2 évet, de mivel nincs nagy összegről szó, legyen). DOT4 fékfolyadék 560 Ft, de akármilyen, legalább DOT4 fékfolyadék jó. (én pl GM-es Opel-t szoktam bele önteni) Ha van egy kis affinitásod, a művelet otthon is elvégezhető, kemény három db szerszám kell hozzá és egy bő óra...
"szerelési segédanyagok 900.- Ft" - fogalmam sincs, mi lehet ez, semmi nem kell hozzá, csak az új "olaj".

2. Való igaz, hogy azt írja a kiskönyv, hogy 4 évente fékcső-csere. Mind tudjuk, hogy miért van ez így kitalálva... Az igazság az, hogy nem hallottam még senkitől, hogy tönkrement volna a gyári. Márpedig itt 10-15 éves motorokról van szó, szóval no para. Ha egyszer majd valaha szivárogna, repedezne, úgyis észreveszed, akkor majd ráérsz cserélni.

3. "a fém fékcsövek örök életűek" jó szöveg!

4. Többi alkatrész: dugattyú, karmantyú stb. Ugyanaz vonatkozik ezekre, mint a fékcsőre, ráérsz cserélni, ha gond van vele. De ezt szerintem már csak mindent vagy semmit alapon írta oda az illető...
Hello!

Először is, tetszik a motorod, nem is értem, miért.
Én a fékolaj cseréjén kivül semmilyen fékfelújitást nem csináltam, soha és megkockáztatom, hogy nem is találsz olyan embert egyhamar, aki az általad leirtakat valaha is megcsináltatja. Az, hogy az olajat cserélni kell mondjuk 2-3 évente, az oké, de hogy a csöveket, meg a karmantyú szettet... Napersze.
Nekem az a véleményem, hogy ha nincs látható sérülés a rendszeren (repedés, szivárgás, egyéb ilyesmi), akkor le kell cserélni az olajat, jól lelégteleniteni (figyelve rá, hogy hátul két légtelenitő csavar van) és kész is a fék. A fém fékcső tényleg jó cucc, de a Fazernek eleve jó a féke, sosem hiányoltam a fém csövet, utassal sem.
Egyszóval, az ajánlat, amit kaptál, elég lehúzásgyanús.
De ez csak az én személyes véleményem...
Hali Mindenki!

Segítséget kérnék szerviz ügyben, ezt kaptam s nem tudom eldönteni mennyire "igaz" amit írnak:
A fékfolyadékot kétévente cserélni kell (azaz, ha tavaly nem volt akkor idén kell). A fékfolyadék csere munkadíja az első fékre 6.350.- Ft a hátsóra pedig 3.175.- Ft + fékfolyadék (EBC BF004, 250ml, ez mindkét fékre elegendő) 1.290.- Ft + szerelési segédanyagok 900.- Ft. Ezen felül érdemes megemlíteni, hogy a gyári előírás szerint a fékfolyadékkal érintkező összes gumialkatrészt (első és hátsó főfékhenger dugattyú, első és hátsó munkahengerekben a karmantyúszett, valamint az összes fékcső) 4 évente cserélni kell. A fékcsöveket javaslom fém fékcsövekre cserélni, azokkal sokkal határozottabb a fék fogáspontja és örök életűek, tehát nem kell többé négyévente cserélni őket. A fém fékcsőszett 22.000.- Ft-ba kerül az első fékre és 11.000.- Ft-ba a hátsóra. Cseréjük a fékfolyadék cserével egybekötve kb. fél óra munkával több, ami + 2.860.- Ft. A gyári, Yamaha fékkarmantyú szett ára az első fékre 61.775.- Ft, a hátsóra pedig 11.410.- Ft. A gyári, Yamaha főfékhenger felújító szett az első fékre 17.005.- Ft, a hátsóra pedig 21.695.- Ft. A karmantyúszettek és főfékhenger dugattyúk cseréjének munkadíja 22.860.- Ft az első fékre és 11.430.- Ft a hátsóra. Összességében a fékek felújítása a kedvezmények levonása után 146.945.- Ft anyag és 35.005.- Ft munkadíjból áll össze

Előre is köszönöm.

Üdv
Ne légy telhetetlen