Nem tudom láttál-e szétszedve rádió távirányítású autót. Ezek a kis szarok, amik akár villany akár pár ccm-es etanolos motorral mennek. A srácnak volt olyan IC-je felesleges amit fel tudott használni. Nem nagy a nyák sem fizikailag. 5 ellenállás, 4 tranzisztor, 1 IC meg 1 áramkör ami az antennán van. Az egyik oldal pl ennyi összesen.
"a gyári Givi csatlakozók kényegében csak a tápot viszik át"
Az egyik ér evidens, hogy test. A másikon pedig, ha az infó jön, akkor az előtt és után (tehét a faridomban és a dobozban) is kell 1-1 digit áramkör. Én így képzelem el. Tévedek?
Megkaptam az elektronika kapcsolási rajzát, ami egy érpáron átviszi a világítást/féket/két irányjelzőt. Azt kérte a tervezője, hogy ne tegyem ki a NETre a elvi kapcsolási rajzot. Jövő héten szerintem nekiállok letervezni a NYÁK-ot, valahol kimaratom, aztán hajrá. Annyi a trükk, hogy rádió távirányítású autók vezérlő elektronikáját használta, a gyári Givi csatlakozók kényegében csak a tápot viszik át.
Fazer apró darabokban. 70 ekm nem piskóta itthon. A futómű esik át reparatúrán.
Túraterv? Az még lenne, de lé az minimális. MonteCarlo-ba mennék, hegyen völgyön át, ha lenne szimpla 2 kilóm Arrafele még sátrazni se ildomos.
Gyárilag 75kg os iciri-piciri kis japóhoz van beállítva a gyári futómű.
Szóval az neked jóra csak úgy állítják be, ha rugókat cseréltetsz, ebbe tudok ajánlani szakembert
Srácok van esetleg valaki közületek aki frankón be tudja lőni a Fazer első és hátsó futóművét? Én próbáltam a gyárihoz hasonlóan belőni de valszeg az nem 108kg van kitalálva.
Szerelsz motort?
Van egy Pesti ismerősöm: Nincs gond , csak pár dolgot helyre kellene rakni , átnézni, át zsírozni. Csinálnám én , de nincs helyem és azért kel valaki aki ért is hozzá. írta. Én messze vagyok most.
Majd ha sikerül megvalósítani akkor lefotózom.