Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom láttál-e szétszedve rádió távirányítású autót. Ezek a kis szarok, amik akár villany akár pár ccm-es etanolos motorral mennek. A srácnak volt olyan IC-je felesleges amit fel tudott használni. Nem nagy a nyák sem fizikailag. 5 ellenállás, 4 tranzisztor, 1 IC meg 1 áramkör ami az antennán van. Az egyik oldal pl ennyi összesen.

Majd ha sikerül megvalósítani akkor lefotózom.
Az igen! Ágyúval verébre!
Az is lehet megoldás. Itt tényleg csak a táp megy át, és van egy rádiós adó az oldalidom alatt, és egy vevő a dobozban.
öhlins
Arata
Corsaro

én őket kutattam fel, akik pályamotorokkal/utcai motorokkal foglalkoznak
hátsó rugó kb25-30e ft
egy teleszkóp felújítás kb 25 e ft
De gondolom magasabb is vagy mint 160 cm
"a gyári Givi csatlakozók kényegében csak a tápot viszik át"

Az egyik ér evidens, hogy test. A másikon pedig, ha az infó jön, akkor az előtt és után (tehét a faridomban és a dobozban) is kell 1-1 digit áramkör. Én így képzelem el. Tévedek?
Basszus én 75 kiló 14 évesen voltam. Sajnos szeretem a hasam, és süti csoki függő vagyok.
Szia!
Oké jöhet az elérhetősége, kíváncsi vagyok mennyibe fáj a dolog.
Ez a megfogalmazás tetszett.
Megkaptam az elektronika kapcsolási rajzát, ami egy érpáron átviszi a világítást/féket/két irányjelzőt. Azt kérte a tervezője, hogy ne tegyem ki a NETre a elvi kapcsolási rajzot. Jövő héten szerintem nekiállok letervezni a NYÁK-ot, valahol kimaratom, aztán hajrá. Annyi a trükk, hogy rádió távirányítású autók vezérlő elektronikáját használta, a gyári Givi csatlakozók kényegében csak a tápot viszik át.
Baszki, akkor mi Zackel átlagon aluli japók vagyunk?
Fazer apró darabokban. 70 ekm nem piskóta itthon. A futómű esik át reparatúrán.
Túraterv? Az még lenne, de lé az minimális. MonteCarlo-ba mennék, hegyen völgyön át, ha lenne szimpla 2 kilóm Arrafele még sátrazni se ildomos.
Hát Donkartacs, nincs mit tenni, le kell foggyunk. :D
(Én is hasonló súllyal terhelem rugót.)
szia

Gyárilag 75kg os iciri-piciri kis japóhoz van beállítva a gyári futómű.
Szóval az neked jóra csak úgy állítják be, ha rugókat cseréltetsz, ebbe tudok ajánlani szakembert
ment az email
amugy mi újság feléd? fazer megy? túraterv van már ?
Sziasztok!

Srácok van esetleg valaki közületek aki frankón be tudja lőni a Fazer első és hátsó futóművét? Én próbáltam a gyárihoz hasonlóan belőni de valszeg az nem 108kg van kitalálva.
Keresnék Fz6-hoz Givi Monorack karokat (Fz351) . Ha valakinek van érdekelne.
Vizsgaidőszak volt. Meg ahogy láttam, nagyon tél van, ment a szófosás mindenféléről. Nem bírtam tartani a lépést olvasásban Na de majd most
Szerelsz motort?
Van egy Pesti ismerősöm: Nincs gond , csak pár dolgot helyre kellene rakni , átnézni, át zsírozni. Csinálnám én , de nincs helyem és azért kel valaki aki ért is hozzá. írta. Én messze vagyok most.
A rugók még megvannak, el is küldtem a képet
Légyszives mindeképp jelezz vissza, ha elvitték akkor is. Köszi!
küldtem
Szia

Még előtted lecsaptak rá, ha véletlen megmarad jelzem.
Hello! Az elsőrugók érdekelnének, fényképet küldenél róla?

reichardt.tamas@citromail.hu

Köszi