Heló!
Lehet,hogy nem olvastam figyelmesen,talán már volt róla szó,de nem tudom,mit is jelent a neved első része:Phase-r.Mondjuk a másodikat sem:OneT
A motorod típusneve FZ1. A volt motorodé meg FZ6 Fazer volt.
Bocs nem kötözködni akarok,csak nem értem.
Heló!
Jó arcok ezek az olasz kereskedők. Én még amikor a Piaggiora rendeltem tőlük ebay-en a szélvédőt, kb a rendeléstől számított 4. napon már hozta a posta. Aztán nem voltam otthon, elfelejtettem leadni az értékelést kb 8-10 napig. Egyszer csak jön a postás, hoz még egy szélvédőt... Gyorsan leadtam az értékelést, nehogy küldjenek még egyet, mert így se tudom eladni...
Még én osztottam meg az infót a leömlő tisztításról, de örülök, hogy ennyien kipróbáltátok, és bevált. Egy kis kiegészítés, én a maratás után még prevent krómtisztítóval is nekiestem, és úgy lett az igazi. Az első beavatkozás a nehezebb utána már minden télen csak finomítani kell rajta.
Erdekes volt latni, mert ahol csak egyszeruen sarga volt, majdhogynem a folyadekkal egyidoben folyt/"malott" le a szine, viszont a foltokkal (annak melysege, szinenek sotetsege fuggvenyeben) nem birt el egyszeruen, kellett neki rongy es nemi dorzsoles.
Abban nem vagyok biztos, hogy barmire ra lehet onteni. En egy kis spriccelos uvegbe tettem, praktikus volt.
A kipufogó tisztító bármilyen anyagú leömlőnél használható?
A nem "nikkelezett" bevonatúakra hogy hat?
Az enyém (YZF600R) burkolt, alig látszik, de a tudat hogy csupa rozsda már, nem tesz jót a lelkemnek....
Úristn! Ilyen lötty nekem is kell, azonnal.
Csak rákened és kész, vagy polírozgatni kell ronggyal? Magyarul: kémiailag hat a cucc, vagy azért be kell neki segíteni?
Fontos a tálalás no.
Bár én simán egyszerűsítettem.
Szereztem egy komplett daytona futóműszettet.Első-hátsó gátlók és fék.
Igen nagy bódottság volt a gyári beállítási paraméterekkel is.
Erre mondják, hogy fontosak az apróságok. "Szakmai" - nem motorszelő - szemmel az Öhlins-t forgalmazó ZenithRacing-hez mennék. Az általad említett honlap tényleg "csendes", a Corsaro-son 2007-es képek vannak, 2009-es árlistával, ráadásul kék alapon piros betű?! Mivel én együgyű motoros vagyok, és nem értek hozzá, melyik helyen mekkora szakértelemmel szerelnek, a honlap és minden egyéb körítés a mérvadó.
A Corsarónál vettem a Bagster táskám. Volt ott szétkapva ez, az. Nekem meglehetősen korrektnek és rendesnek tűnt a srác. Kétszemélyes miniműhely. Az AGO szomszédságában voltak akkor az Illatos úton És volt egy édes németjuhász is
Lehet,hogy nem olvastam figyelmesen,talán már volt róla szó,de nem tudom,mit is jelent a neved első része:Phase-r.Mondjuk a másodikat sem:OneT
A motorod típusneve FZ1. A volt motorodé meg FZ6 Fazer volt.
Bocs nem kötözködni akarok,csak nem értem.
Heló!
Abban nem vagyok biztos, hogy barmire ra lehet onteni. En egy kis spriccelos uvegbe tettem, praktikus volt.
A nem "nikkelezett" bevonatúakra hogy hat?
Az enyém (YZF600R) burkolt, alig látszik, de a tudat hogy csupa rozsda már, nem tesz jót a lelkemnek....
http://mocisblog.blogspot.hu/2...
Azért ha csak rálocsolod nem lesz tökéletes, nekem elég erősen kellett dörzsölni ronggyal, hogy ne legyen nagyon foltos. Egy adag egyszer elég kb.
Csak rákened és kész, vagy polírozgatni kell ronggyal? Magyarul: kémiailag hat a cucc, vagy azért be kell neki segíteni?
Meg kellett küzdeni vele, s a "mély" foltokat nem tüntette el, de felüdítette a leömlőket rendesen.
Bár én simán egyszerűsítettem.
Szereztem egy komplett daytona futóműszettet.Első-hátsó gátlók és fék.
Igen nagy bódottság volt a gyári beállítási paraméterekkel is.
Halgatag lehet a szerelő.