Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy fizikus a srác és a fázistolásos - fázistartalékos (phase) a kedvenc tétele, amit mindig egységnyi idővel tesz meg, T=1 (one)
Heló!
Lehet,hogy nem olvastam figyelmesen,talán már volt róla szó,de nem tudom,mit is jelent a neved első része:Phase-r.Mondjuk a másodikat sem:OneT
A motorod típusneve FZ1. A volt motorodé meg FZ6 Fazer volt.
Bocs nem kötözködni akarok,csak nem értem.
Heló!
Yó .-)))) Ha lesz még eladó tankbőr akkor nektek szólok először! .-)
Jó arcok ezek az olasz kereskedők. Én még amikor a Piaggiora rendeltem tőlük ebay-en a szélvédőt, kb a rendeléstől számított 4. napon már hozta a posta. Aztán nem voltam otthon, elfelejtettem leadni az értékelést kb 8-10 napig. Egyszer csak jön a postás, hoz még egy szélvédőt... Gyorsan leadtam az értékelést, nehogy küldjenek még egyet, mert így se tudom eladni...
Megjött az olaszoktól a 86eurós Bagster Tankbőr, és küldtek egy ilyet ajándékba: http://www.tucano.com/en/finat...
Még én osztottam meg az infót a leömlő tisztításról, de örülök, hogy ennyien kipróbáltátok, és bevált. Egy kis kiegészítés, én a maratás után még prevent krómtisztítóval is nekiestem, és úgy lett az igazi. Az első beavatkozás a nehezebb utána már minden télen csak finomítani kell rajta.
Erdekes volt latni, mert ahol csak egyszeruen sarga volt, majdhogynem a folyadekkal egyidoben folyt/"malott" le a szine, viszont a foltokkal (annak melysege, szinenek sotetsege fuggvenyeben) nem birt el egyszeruen, kellett neki rongy es nemi dorzsoles.

Abban nem vagyok biztos, hogy barmire ra lehet onteni. En egy kis spriccelos uvegbe tettem, praktikus volt.
Az enyémet is lehetne már lassan polírozni. ,-)
Nekem akkor is jobban bejött a végeredmény a polír paszta+csiszolópapír kombótól Bár tény, több meló van vele. De télen ráérünk
A kipufogó tisztító bármilyen anyagú leömlőnél használható?
A nem "nikkelezett" bevonatúakra hogy hat?
Az enyém (YZF600R) burkolt, alig látszik, de a tudat hogy csupa rozsda már, nem tesz jót a lelkemnek....
Sokszor beszéltünk már róla amúgy.

http://mocisblog.blogspot.hu/2...

Azért ha csak rálocsolod nem lesz tökéletes, nekem elég erősen kellett dörzsölni ronggyal, hogy ne legyen nagyon foltos. Egy adag egyszer elég kb.
Úristn! Ilyen lötty nekem is kell, azonnal.
Csak rákened és kész, vagy polírozgatni kell ronggyal? Magyarul: kémiailag hat a cucc, vagy azért be kell neki segíteni?
Köszi. veszek majd egyet.
Milyen szer?
Nem tudom már, hogy kinek köszönhetem a termék ajánlót, de nem volt rossz szer!

Meg kellett küzdeni vele, s a "mély" foltokat nem tüntette el, de felüdítette a leömlőket rendesen.
Fontos a tálalás no.
Bár én simán egyszerűsítettem.
Szereztem egy komplett daytona futóműszettet.Első-hátsó gátlók és fék.
Igen nagy bódottság volt a gyári beállítási paraméterekkel is.
Erre mondják, hogy fontosak az apróságok. "Szakmai" - nem motorszelő - szemmel az Öhlins-t forgalmazó ZenithRacing-hez mennék. Az általad említett honlap tényleg "csendes", a Corsaro-son 2007-es képek vannak, 2009-es árlistával, ráadásul kék alapon piros betű?! Mivel én együgyű motoros vagyok, és nem értek hozzá, melyik helyen mekkora szakértelemmel szerelnek, a honlap és minden egyéb körítés a mérvadó.
Na akkor kíváncsian várom a beszámolót.
Picit szűkszavú a honlapjuk.
Halgatag lehet a szerelő.
A középsővel van vagy most lesz....
A Corsarónál vettem a Bagster táskám. Volt ott szétkapva ez, az. Nekem meglehetősen korrektnek és rendesnek tűnt a srác. Kétszemélyes miniműhely. Az AGO szomszédságában voltak akkor az Illatos úton És volt egy édes németjuhász is
Köszönöm szépen és a 3 közül van személyes tapasztalat is?
Nem méreteiben, hanem elvében gondolom ágyúnak a rádiós megoldást. De a célnak teljesen megfelel, szurkolok, és nagyon kíváncsi vagyok az eredményre!