Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Az indexet nem értem teljesen. Dobozhoz adják a felsőt?
V46-om van. Nem adtak hozzá semmit."

Oldaldobozokhoz adják, méghozzá a GIVI V35N-esekhez. Legjobb tudásom szerint csak ehhez jár ilyen kiegészítő.

Sajnálom a peches eseted, szinte hihetetlen, hogy ez a rossz ilyen rövid távon történt; nem sok kellett volna hogy hazaérj vele.
-----------------------------------------------------
Köszönöm srácok, kedves tőletek.
Táska közben el is kelt, de emailt küldök eseszkaa.

Igazából én is a 101et terveztem, de az eredeti ár töredékéért sikerült megvennem ezt az ea100at, használt,de hibátlan, egy 1200gs-en volt egy 5napos túrán, de most a bmw kap dobozokat így ezt eladták.
Mennyi lenne az annyi egyébként?
Az adatlapodon a két linket nem tudtam megnyitni, illetve nem konkrét dolgokat mutatnak. Szerintem a túra felszerelést mint kiegészítő opciót említsd meg ha hirdetést csinálsz. Ahogy most kinéz a géped, full mindenestül, hát nekem úgy kellene. Én is a túrázás híve vagyok, de nem pont arra alkalmas a mostani verda.
egyszer lehet változtatni a felhasználónevet, úgyhogy több motort már nem vehet
Én is nézegettem az ea-100at de túl nagynak tűnik, inkább a 101.

Milyen egyébként a táska, amit árulsz? Miért cserélted le?
Én gondolkozok valami megoldáson, ha több napos túra lesz, vagy motorostalálkozó. (kár hogy nincs fazer tali)
Egyelőre egy hengertáska tűnik a legoptimálisabbnak. De lehet oldaltáska lesz bele. Évente 2 alkalomra nem veszek dobozrendszert. Általában egy tanktáska is sok.
Írtam mailt....

@Phase-R_SiX
Gratula a vashoz és sok balesetmentes km-t!
grat hozzá
Milyen titokban tartottad előttünk. Jól tetted.

Valahogy ezzel a túraplexivel az fjr1300-ra hasonlít
Szép masina..., gratulálok én is hozzá.
Köszi. Az igazi szezonkezdetre összerakom magam:)
Nem vészfékeztem, csak beragadt az első fék (2 hónapja udvaron letakarva állt).
Pedig úgy örültem, hogy kész végre a garázsom és nem kell a mocinak a szüleim udvarán állnia tovább (mellesleg kb 600 méterre laknak tőlünk).
Csak haza akartam vinni...
Az indexet nem értem teljesen. Dobozhoz adják a felsőt?
V46-om van. Nem adtak hozzá semmit. Vettem külön oldaldoboztartót, el is adtam mert én is sírtam a látványtól.
Egyébként azt hittem saját munka:)
Nem akarok okoskodni, hogy már fél napja FZ1-en van, de mikor néztem a revíziókat, nem tettek különbséget a két modell között.
Viszont évjáratok között történtek revíziók: link
Jól néz ki ezzel az idommal, de nekem már a fejidom is szenvedés volt abból a szempontból, hogy nem ért a szél és izzadtam, mint a ló nyáron.
Van kulombseg az FZ1 Fazer es az FZ1 motor hangolasaban
A fene, pedig képeid alapján sok mindent megjártál.
Jobbulást! Vészfékeztél?

Az indexmegoldás a Givi ötlete, de üzleti megfontolásból csak a legdrágább szettjükhöz adják, az szerényebb dobozok pedig olyan toldatot kapnak, hogy az index egy kis kar segítségével kilóg a motor mögé sok-sok centivel. Mondanom sem kell, kirázott a hideg tőle. Miután láttam, hogy nem forgalmazzák, írtam az olasz Givinek, elmeséltem egy szomorú történetet és kis idő múlva Pestről küldték le a kis szettet postaköltség áron. Egyébként, akinek van egy kis affinitása hozzá, maga is meg tudja csinálni otthon is.
Az alkatrészek eladását egy kis ideig még szüneteltem, jól átgondolom a dolgokat.

rhinoeli:
Pár éve még lehetett nevet módosítani, remélem megtalálom az opciót megint. Réges régen, talán még 2007-ben "Madison Hustler" néven regisztráltam a fórumba.

Köszi srácok.
Pfú abba a bordóba én is rögtön beleszerettem, ami oldalidomos, dobozokkal mindennel de szerintem 1.9et nem ér. Majd ha jó idő lesz, kíváncsi leszek mit mondasz az fz1-re 8ezertől olyat tol...
Azta! Grat! Nem nekem kell, hogy tetsszen, de sokkal jobban tetszik, mint az FZ6-od!
Akkor így maradsz a Fazer fórumban. Mi lesz a felhasználóneveddel?
Várjuk a képgalériát!
Amúgy grat az új vashoz!
Én imádom az FZ6-omat, annak ellenére ,hogy két hete gipszes kézzel gondolkozok azon hogyan is lehet 5 km/h-val elcsúszni egyenesben:)
Tetszik a felülre helyezett indexmegoldásod. Saját ötlet és szerelés?
Üdv:Laci
Szia!

Ha megválnál külön is néhány kiegészítőtől:

- Zselés komfortülés
- Hasidom
- Hűtőmaszk
- Puig Racing plexi

Érdekelnének a felsoroltak annak ellenére, hogy Miskolc messze van.
Várom válaszod.
Köszi.
Üdv:Laci
Köszi nemeth0507 és Warpig!

Régi gazdája még gondolkodik. A társaság, amiben benne van, kissé vegyes, és a "sajátjukra" akarják rávenni. Egyik miatt GS-t venne, másik miatt pedig VFR 1200-at.

Ez az első élményem erősebb motorral, mint az FZ6. Teszteket olvastam, fórumokat böngésztem, teljesítmény-görbéket néztem, videó bemutatókat csekkoltam, menet közben vagy álló helyzetben, körbejárós review-kat. Alkalmi vétel volt, mert a másik FZ1, ami tetszett volna HaHun, az ország másik végén volt és 1,9M-ért vesztegették, annyit nem is szántam volna rá - nem lett volna miből -, ha pedig igen, már nem FZ-re költöttem volna.
Ezzel az oldalidommal pedig azonnali szerelem lett, direkt ilyeneket is néztem. Az oldalidom új ára 200e, magamtól ennyit nem adtam volna érte.
Valóban jó hely, nem Füreden lakunk de rálátok
Gondolom itt mindenkinek van már oldaldoboza/táskája. De hátha olvassa valaki aki akar venni. Nagyon olcsón odaadnám a moto-detail oldaltáskáim. Ma sikerült vennem givi ea100 típusút.
A "csendélet" és a "mosolygós" képek pont a BMW-s cimborám házával szemben készültek, jómagam az utca végén, a gáttól a negyedik házban laktam. Tök jó Batta, szerencsés vagy, ha Dunafüreden laksz.
Értem köszönöm a választ. Bár az enyém még karbis, ott nem tud sok vizet zavarni üzemanyag fronton.....Max a fordulatot engedi el..Gondolom.
Legfőképp az EU hangerőre vonatkozó szabványai miatt van.
Ahogy látom néhány honlapon, "becsapja" a gyári elektronikát oly módon, hogy minden sebességfokozatban az utolsó sebességi fokozatnak megfelelő jelet generál, ami azért fontos, mert 1 - 3 fokozatokban a gyári elektronika injektortérképe - talán a motoros testi épsége miatt, vagy környezetvédelmi okokból - lágyabban, visszafogottabban engedi a kerékre a teljesítményt, nincs a végén a "mindent bele" üzemmód. Valamint a maximális fordulat szabályozási határértékét megemeli kb. 500-al, az utolsó sebességi fokozatban a maximális sebesség limitet offolja (aminek ezen motor esetében sztem nincs igazán jelentősége). Ezen felül "optimalizálja" a gyújtásbeállítás- és üzemanyag-mennyiség paramétereket - gondolom a négyezres fordulat körüli környezetvédelmi- és zajszintkorlátozás miatti "lyukat" vagy "horpadást" kiegyenesíti a grafikonon. Sztem pont a fazer az, ami gyári elektronikával sem nagyon csukladozik alacsony fordulaton... Én személy szerint kicsit szkeptikus vagyok egy nem turbós motornál egy ilyen elektronikával szemben, mert szerintem nem ér meg annyi pénzt, amennyivel több előnyhöz juttat, de kábé ezt tudja/tudhatja. Ahogy olvastam, külföldi oldalakon is megoszlik a felhasználók véleménye, van, aki kidobott pénzként emlegetik, van, aki mint a legjobb befektetést említi.... passz.
Teljesen hibátlanul működik vele a mai napig a motor, legalább hibát nem okozott....
Grat hozzá!

A régi gazdája mit vesz helyette?
Mentél már ilyen ezres fazerrel előtte?