Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnáltam a 40e-t rá. Bár most találtam 26-ért, ismét csak az olaszoknál. Már csomagolják.
Ebay-en a bagster.
hallottam már hayabusás próbálkozást is
Huha!
Barrelem SV1000-et akar kezdőmotornak
Ülésátalakítással kapcsolatban keresgéltem, amikor rábukkantam erre: http://www.motorkarpit.hu/tank...

erre nem szabin van feb. 17-ig? Még egy árat sem tudok tőle kérdezni. Valakinek van ötlete, ki készít még legalább ilyen minőséget?
Amúgy simán eltudom képzelni, én is lennék ennyire hülye ha valamit a fejembe vennék
600-ért viszem is egy az egybe, az úgy jó?
Ja hogy csak az extra lenne annyi?
Az eladó se fogja tudni... valószínűleg így tetszett az eredeti tulajnak...
Köszi az észrevételt! Kérdés mindezekre hogy ha le van festve akkor azt vajon mi okból tették...?
Basszus dehogynem én is megtuningoltatom
Te nem érzed, mennyire buta az ezresed 1-2-3-ban?
Mindenképp csontozd ki a gépet és passzold el az extrákat külön.
A vevőjelült ránt egyet a vállán ha meghallja és mondja hogy ja de van Bivalybaxnádon egy fiatalabb olcsóbban.
Szóval natúrban jobban jársz.Nem szeretnek extráért fizetni csak megkapni.
Teljesítmény butítás 1-2-3 kivéve az meg mi?
Ennyiből már lehet venni egy motort. Pl aminek a festésén rugóztunk (névre írva)
Engem ezek érdekelnének: -jó áron :) - bár Szeged messze van...

Givi PL351 oldaldoboz-tartó: 35.000 (új)
Givi E41N dobozok: 133.000 (új)
Givi 351FZ hátsó doboztartó: 23.000 (új)
Givi M5 platni: 11.000 (új)
Givi V46 hátsó doboz: 65.000 (új)

Gondolom 2008-as FZ6N-re is jók.

Azt meg tudod mondani hogy a:

"Givi bukócső: 37.500 (új)", melyik típus?
Ha TN358 akkor érdekel ez is. (azt bátorkodom megjegyezni, hogy találni újonnan 33-ért is)

(ok még nem is mondtad hogy eladó-e, de szondázod a közönséget, értem én )
Markolatfűtés nélkül senkinek se fog kelleni egy ilyen puritán motor!
Nade miért adnád ezt el?!
Én is gondolkodtam az enyém eladásán, de az árral nem vagyok tisztában (enyémben is 35e körül van a KM ), plusz a sok extra megosztásán. Mit érdemes motorral adni, árat belekalkulálva, és mit külön.
2005-ös a gép, 2006-os forgalomba helyezéssel.
Cuccaim hozzá (ülésen kívül mindből megvan a gyári, de lehet érdemes olcsó ülést venni, majd ezt a komfortot eladni):
LeoVince SBK EVO II dobok: 80.000 (használt)
Givi PL351 oldaldoboz-tartó: 35.000 (új)
Givi E41N dobozok: 133.000 (új)
Givi 351FZ hátsó doboztartó: 23.000 (új)
Givi M5 platni: 11.000 (új)
Givi V46 hátsó doboz: 65.000 (új)
Givi bukócső: 37.500 (új)
Zselés komfortülés: 65.000 (új, gyári ülésből)
Hasidom: 20.000 (használt)
Hűtőmaszk: 15.000 (használt)
Puig Racing plexi: 22.000 (új)
+ tengelygomba
+ szinte új gumik

Képek adatlapomon.

Mit mondotok?
Csak tájékoztató jellegűek árak, ha van eltérés 1-2 ezerrel, hátakkormivan.
Ahelyett, hogy büszkék lennének rá, hogy milyen sokat futott, mégsincs baja! Nincs igazam?
A nők se véletlenül sminkelik magukat...
Milyen fura, hogy a Yamahák nagy részét 30-35 ezer km-rel adják el.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Hoppá.
Hogy mi benne a Limitáció, passz.
De pont ott voltam a fényképezéskor, és már kerülgetem pár hete, mert a sajátomat mellette építgetem(YZF600R). Ha tehetném, bizony váltanék az enyémről, nagyon jó állapotú gép, és a fetrenberger csak esztétikai hibákat okozott. Aki ilyet szeretne, érdemes megnéznie. Amíg meg nem veszem....
Szerintem sem feltétlen jelent rosszat önmagában.

Ez pedig egy dizájnos darab: http://youtu.be/aNWLgAxU1v8 (FZ1 black & gold)