Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm egy úr vagy!
Na most akkor ha ezt berakjuk a motorba, mi is történik valójában?
Szép gép, grat hozzá. Korrekt volt az eladója is. Ráírtam, hogy ugyanilyen motorom van és nem fotózná-e le a felfogatási pontokat az oldaltáskatartónak és meg is csinálta Nekem.
Eggyel kevesebb motorhirdetés van fenn HaHun.
link - Kicsit hideg volt már hazahozni.

FZ6-ot pedig átgondoltam úgy akarom meghirdetni, hogy a túrafelszerelést leveszem róla és csak a sportos elemek maradnak rajta (kipu, plexi, hasidom...), hogy a vásárlóknak első látásra szerelem legyen (mert túrázni nem mindenki szokott) és minden rajta maradt extrát hasznosnak ítéljenek.
Volt egy érdeklődő néhány cuccra itt fórumon, de a dobozokat és a platnit is megtartom végül, mert ugyan eladhatnám, pillanatnyilag több pénzem lenne, de idővel-órával később úgyis kellenének megint FZ1-hez.
Jogos, amit mondasz, utánanéztem, az említett paraméterek egyeznek a két motorban. Illetve a váltó az más, de abban nincs meglepetés. Elhamarkodott volt a kijelentésem.
Tuki barátom NEM egy első bálozó hülyegyerek... a NEM szó kimaradt, így némiképp értelmetlenné vált ez a szövegrész.
Ebben is igazat adok neked, ebben egy a véleményünk. Én is sokszor mosolygok ezen, hiszen nincs benne digit légkondi, hátsó roló, bla bla...

Mert ha még extra futómű lenne alatta, vagy egy Renthal kormány, egy kovácsolt kerék, akkor indokolt és érthető ez a megnevezés, de csak egy fényezés miatt..... ne mindegy, ez van.
Valaki alább írta, hogy minden fazerben érdekes módon 36.000 km van. Erről a fazerről azt lehet tudni, hogy Tuki barátomé, engem csupán megkért, hogy segítsek neki az eladásban. A motor 2006 óta az én garázsomban áll, én szervizelem, tartom karban neki, most is itt van letakarva. Együtt vettük a kakasdi Yamaha talán Hilcz (?) kereskedésben, akkor 16 vagy 18.000 km volt benne, szervízkönyvvel, első tulajtól. Ekkor már benne volt ez az elektronika, hasidom, és igazából karc- és sérülésmentes volt a gép. Tuki barátom egy első bálozó hülyegyerek, mindig megvette amit kért a motor, sőt, kicsit többet is annál. Együtt jártunk túrázni olaszországba, Horvátokhoz, Ausztriába stb., talán valamelyik túráról van is fent fényképalbum a nicknevemmel. Nekem akkor Banditos korszakom volt. A kilométereket együtt tettük a gépekbe, sem nem értene, sem nem foglalkozna ilyen baromsággal, mint a tekergetés, meg talán nem is ő az aki rászorul ilyenekre....
Aztán 2010 nyarán egy közös túránkon hentergett egyet vele, egy visszafordítósba szerintem belefékezett az elejével, szerinte lassú defektje volt, mindegy - kb. 20-al elperecelt. Oda lett a karcmentes állapot. Ezután - talán megijedt, elment a kedve - letette a motort a garázsomba, és itt áll nálam már három és fél éve - illetve egy kicsit állt egy kereskedésben, de visszakerült azóta. Néha én beindítom, kerülök vele egy karikát, kondiba tartom az akksit, felfújom a kereket, és kábé ennyi. Na így van benne 36.000 km. Nem kell alapból mindig a rosszat feltételezni valamiről vagy valakiről, csak mert nem ismerjük a körülményeket. A karcokat leszámítva ez tényleg egy újszerűnek nevezhető megkímélt gép, nem zsákbamacsek . Peace
Az sem volt kamú Létezett, benne volt a kocsiban. De rosszabbá tette az alapból tökéletes m3-ast. Nem minden tuning javítja a konstrukciót. Egy dolognak a továbbfejlesztése nem biztos, hogy javít a dolgon.

nem ide tartozik, meg nem olyan tuning, de vicces :
http://auto.indavideo.hu/video...
http://auto.indavideo.hu/video...
Ez is tök igaz. De ettől még tény, nem kamu.
Miért ne nevezhetnénk így? Pont ezt hívják így pejoratív értelemben.

De ha ennyire képben vagy, akkor nosza, vitassuk meg, hiszen ez egy fórum. Lássuk az adatokat. Dugó méret, súly, szelepátmérő különbségek, szelepemelési adatok Fazer vs. R1. Esküszöm nem haragszom vagy ilyesmi, de kiváncsi vagyok, hogyan véded meg az álláspontodat.
Ez igaz, ezzel egyetértek, de ettől még ez az elektronikai "okosítás", vagy extra (kb. 50 - 60.000 ft lehet, passz) benne van a motorban, tehát ez tény, nem PR duma, parasztvakítás, hazugság, stb.....
Nem haragszom, csupán nincs szükség az indokolatlan szarkazmusra.
de a limited edisőőn mindig jó marketing fogás, mindig lesznek akik megveszik ezeket.
Pl.: volt a bmw m3-nak valami limitált kiadása, ami tulajdonképpen matt fekete festésből és pár dologból állt, ami csak rosszabbá tette az eredetit. És csak 1 misi volt ennek a felára.
Nameg nem ugyanaz a dugattyú, nem ugyanazok hajtókarok, a főtengely, a csapágyak, nem ugyanaz a váltó, nem ugyanaz a vezérlés... bármelyik motort lehet tuningolni, de erre ne mondjuk már azt, hogy "kivettem a butítást"...
Lehet...........megjegyzem ,lehet az a célcsoport akiknek készült nem R1-re vágynak hanem egy széles fordulatszámban kényelmesen használható kezesebb gépre.Nem R1 kaliberű alul lapos nyomatékú fenn hátbavágós leszakadakarom gépre.
Ne haragudj, mi már csak ilyen tudatlan okostojások vagyunk!
Khmmm...
Yamaha forever...(ez is külföldiül volt)
A sárga - fekete fényezésű fazereket több országban is ltd edition néven forgalmazták, és jelenleg is így hirdetik őket. Ez magyarra fordítva talán limitált kiadást jelenthet, nem tudom, nem vagyok jó külföldiül.... nálad?
Te hogy hívod azt, amikor egy sportgép blokkját átültetik egy akár naked vázba, és elektronikával, vez.tengellyel, stb... kiherélik, elveszik belőle azt a tüzet, ami ez esetben az R1 blokk eredeti teljesítményét jelenti. Nemá....
Tudod, amikor az alsó fokozatokban is megkapja az elektronikától a "mindent bele" üzemmódot. Mint oly sok motorban.....
Uuu.. , és milett a vége?
Még nem tudom, nem írta meg mikor ér ide. Lehet személyesen hozzák. .-)
Akkor hajózik?