Elkövettem a hibát, hogy az aktuális motorom szerint választottam nevet, de úgy látszik, megint beleestem ebbe.
- Előzőn már nem, de ezen majd tudok nevet cserélni, motorfüggetlenre, mikor úgy alakul.
Már hiányoltalak a Fórumról; "Hát hol van Babulu?"
Gyakran voltak konstruktív hozzászólásaid.
A Yamaha honlapján letölthető bármelyik modelljének az Útmutatója, hátha másnak is jól jön: link
üdv!
berik ruhákat nézegetek, de neten igazából csak külföldi boltokat találok, ahonnan még akár meg is rendelném ha sokkal olcsóbb lenne mint itthon, de csak kéne egy bolt ahol előtte fel tudom próbálni meg tudom simogatni, aki tud segíteni hogy itthon hol van olyan bolt ahol tartanak belőlük, (ha lehet debrecen közelében) azt egy szóbeli csokinyusziban részesítem!
előre is köszi
tartottam egy kis garázs visitet
FZ6hoz:
-2db fekete oldal idom, csúszás sérültek, de nem töröttek-6e ft
-ülés 15e ft
-2pár nissin fékbetét 99,9999%os 8e ft
-hátsó fékrendszer-10e ft
-gyári hibátlan első rugók-5e ft
-hátsó kerék feszítők - 6e ft
-jobb/bal oldali lábtartókonzolok 15e ft
Ezen már rég túl vagyunk, és ha megfelelő szövegértési képességgel rendelkezel, akkor olvashattad, hogy nagyjából nekem is ez a véleményem. És kérlek fejezd be az arcoskodást, nem tudom, hogy feltűnt-e, de itt a fazer fórumon kábé mindenki felfogta a mondanivalóm lényegét, ami senki számára nem bántó szándékú alapból.
mondjuk nem fz1, de gumi:
Nekem nem ajánlották, hogy a gyári mérettől eltérőt tegyek a motorra. Szemléltették is és teljesen jogos volt a felvétése a gumisnak. Igazából saját maga ellen beszélt, mert ha nagyobb gumit teszek fel, akkor több pénzt hagyok ott nála, szóval korrektnek tűnt.
A lényeg az, hogy ugyanarra a felnire teszed fel, így a köpenyt jobban összenyomod. (hajlíts U alakba egy lapot és nézd meg, hogy néz ki szélesebb-szűkebb a felfogatási pontokkal). A nagyobb guminak kevésbé tudod kimotorozni az oldalát, így kb mindig a keményebb részen motorozol.
Lehet nem így van, de engem meggyőzött. De egyébként tényleg vadul néz ki a 200as gumi az fz1-en
Én láttam ma motor gumiképét.
Valahogy annyira vaskos az első gumin nem használt terület még pályázóknál is hogy nem látom értelmét a 2ct résznek.
Magyarul ha már feküdt az oldalán a motor akkorsem ért aszfaltot az oldala.
Futóműgeometriához lehet köze mert SV-n ugynolyan stílusban(nem vátozott annyit a vezetési tudásom) simán kihasználtam a teljes elsőgumit.
- Előzőn már nem, de ezen majd tudok nevet cserélni, motorfüggetlenre, mikor úgy alakul.
Már hiányoltalak a Fórumról; "Hát hol van Babulu?"
Gyakran voltak konstruktív hozzászólásaid.
A Yamaha honlapján letölthető bármelyik modelljének az Útmutatója, hátha másnak is jól jön: link
Az oldalidomok érdekelnének.
Mikor és hogyan intézzük?
Üdv:Laci
berik ruhákat nézegetek, de neten igazából csak külföldi boltokat találok, ahonnan még akár meg is rendelném ha sokkal olcsóbb lenne mint itthon, de csak kéne egy bolt ahol előtte fel tudom próbálni meg tudom simogatni, aki tud segíteni hogy itthon hol van olyan bolt ahol tartanak belőlük, (ha lehet debrecen közelében) azt egy szóbeli csokinyusziban részesítem!
előre is köszi
tartottam egy kis garázs visitet
FZ6hoz:
-2db fekete oldal idom, csúszás sérültek, de nem töröttek-6e ft
-ülés 15e ft
-2pár nissin fékbetét 99,9999%os 8e ft
-hátsó fékrendszer-10e ft
-gyári hibátlan első rugók-5e ft
-hátsó kerék feszítők - 6e ft
-jobb/bal oldali lábtartókonzolok 15e ft
Ha eladnád a bukócsöved, engem lehet érdekelne:)
Email: kolorinc@gmail.com
Köszi
Köszi a véleményt.
Nekem nem ajánlották, hogy a gyári mérettől eltérőt tegyek a motorra. Szemléltették is és teljesen jogos volt a felvétése a gumisnak. Igazából saját maga ellen beszélt, mert ha nagyobb gumit teszek fel, akkor több pénzt hagyok ott nála, szóval korrektnek tűnt.
A lényeg az, hogy ugyanarra a felnire teszed fel, így a köpenyt jobban összenyomod. (hajlíts U alakba egy lapot és nézd meg, hogy néz ki szélesebb-szűkebb a felfogatási pontokkal). A nagyobb guminak kevésbé tudod kimotorozni az oldalát, így kb mindig a keményebb részen motorozol.
Lehet nem így van, de engem meggyőzött. De egyébként tényleg vadul néz ki a 200as gumi az fz1-en
Mi a véleménye róla, tetszik-e, megérte?
(első-hátsó; kisebb-nagyobb)
Valahogy annyira vaskos az első gumin nem használt terület még pályázóknál is hogy nem látom értelmét a 2ct résznek.
Magyarul ha már feküdt az oldalán a motor akkorsem ért aszfaltot az oldala.
Futóműgeometriához lehet köze mert SV-n ugynolyan stílusban(nem vátozott annyit a vezetési tudásom) simán kihasználtam a teljes elsőgumit.
link, plusz amikor vettem, kb. ~2.000,-Ft volt a kettő között, így hátrányát nem láttam.