Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán lehet, hogy így tetszett az előző tulajnak, aztán lekente alkohol filccel... Nem jelent ez semmit.
mondom, hogy vak vagyok
le van az fújva, a bordák szélének úgy kellene kinézni, mint ami képet betettem ide.
Ilyenkor az emberben felmerül a kérdés, hogy mikor fújnak le egy motorblokkot.

Ilyen állapot, ennyi km (ha valós) picit olcsó is lenne.
Vazze, a hűtőbordák! Melyik szemedet nem szúrja ki?
hát én nem látok
nekem picit mattnak tűnik

http://www.sportmotor.hu/motor...
Egyértelműen le van festve. Hasonlítsd össze a sajátoddal!
Gépész

Köszönöm a gratulációkat, gondolom most kezdődik a nagybötűs élet, vagy mi. Hálisten állás már régóta van.

Amúgy a belinkelt FZS-nek a deklije szerintem nincs festve, az enyémen is csillog, mert felwaxoltam.
v2-khöz képest pörgetős. nah

Az mt01-re nagyon kíváncsi vagyok, pláne egy stage2-re. Nem kell a szomszédéba mennyi nyomatékért.
Persze ezt élőben kell kipróbálni.
A grisonál megfogott a rosszul berakott v2es blokk.
Mondja egy sornégytulaj hogy pörgetős.

Amúgy a nyomatékrörbéje olyan mint az alföld.
Szal ha pörgeted ha nem megy mint a mérgezett egér.

Próba,próba,próba.

De az MT szerintem csalódás lesz.
én a blokk színével semmi problémát nem fedeztem fel. Bár tudja a fene.
De ezt élőben kell megnézni. így képekről nehéz bármit is mondani.
a páratlan hengerszám valahogy nem jön be.
Nem rossz, de picit pörgetős

http://www.motorrevu.hu/img/galery/Motorok-Triumph-Speed-
Triple-2011_11.jpg

mondjuk az mt01 más kategória, de a griso hasonló és jelenleg jobban bejön.
Szépnek tűnik, rendesen kipolírozták, a képek alapján megnézős kategória.
Amit én látok:
- blokkot lefújták (lehet, hogy a deklit is? - gyárilag nem csillogós)
- markolat nem gyári (?)
- tükör nem gyári
Ezek egyike se jelent igazából semmit...
Nemazt a speed-et........................eztet.
sor4-nél csak ficánkol egy kicsit, v2-nél tuti nagyobb élmény
Szerintem végigpróbálom mindet, vásárlás előtt.

köszi, maradok csak az alkoholnál , nem nagyon szeretnék drogozni, bár néha egy vicces cigi
Mond a végét is.
No igen, a V2-höz ember kell....
Legfeljebb az akinek még nem volt.
Pedig deeee..................olyan bugi érzés.
Én az MT-01-et kihagynám.
20 centiket rezgő kormány-tükör és 5000-enként kinyuvadó gumik nem biztos hogy jók lesznek egy sornégy után.

Ha izgit akarsz próbáld ki a speed-et.
a következő motorom tuti v2es lesz. mt01, griso, talán s4r, bár a duki kevésbé jön be.
Arról hallottam már, hogy egy tempós kanyarban a gázelvétel nem jó móka a v2nél.
Ha teheted próbáld ki.
Ha másra nem a látókör szélesítésére jó.
Amúgy asszem valaki mondta ha egy ilyet megtanulsz jól kezelni semmi nem fog gondot okozni.
Fordítva lehet beleépít az aszfaltba egy gázelcsukás.
Mint öcsémet.
Azóta fél a motoroktól.
az sv-sek pedig a karbisat jobban szeretik
sor4, sor4, v4 a többiekre nem emlékszek
Nagyobb a teljesítménye az FZ-nek..
De attól még nagyon nem rossz gép.

Gondolom akik mondták sornégyest hajtanak.
A réginél biztos jobban jártál vele, a K3 utáninál már nem annyira biztos annál viszont jobb az S2.
inkább kelljen évente 5ször megállnom ez miatt, mert pont nem jól ültem fel, minthogy mindig hülye tartásom legyen.
Sokáig SV-t akartam, de eddig bárkinek említettem az a választ kaptam, hogy jobban jártam az fzs-sel
Alacsonyabb lábtartó,egyenesebb térdszög.
És igeeeen..................mibaj a szegény esvével?