mondom, hogy vak vagyok
le van az fújva, a bordák szélének úgy kellene kinézni, mint ami képet betettem ide.
Ilyenkor az emberben felmerül a kérdés, hogy mikor fújnak le egy motorblokkot.
Ilyen állapot, ennyi km (ha valós) picit olcsó is lenne.
Az mt01-re nagyon kíváncsi vagyok, pláne egy stage2-re. Nem kell a szomszédéba mennyi nyomatékért.
Persze ezt élőben kell kipróbálni.
A grisonál megfogott a rosszul berakott v2es blokk.
Szépnek tűnik, rendesen kipolírozták, a képek alapján megnézős kategória.
Amit én látok:
- blokkot lefújták (lehet, hogy a deklit is? - gyárilag nem csillogós)
- markolat nem gyári (?)
- tükör nem gyári
Ezek egyike se jelent igazából semmit...
Pedig deeee..................olyan bugi érzés.
Én az MT-01-et kihagynám.
20 centiket rezgő kormány-tükör és 5000-enként kinyuvadó gumik nem biztos hogy jók lesznek egy sornégy után.
a következő motorom tuti v2es lesz. mt01, griso, talán s4r, bár a duki kevésbé jön be.
Arról hallottam már, hogy egy tempós kanyarban a gázelvétel nem jó móka a v2nél.
Ha teheted próbáld ki.
Ha másra nem a látókör szélesítésére jó.
Amúgy asszem valaki mondta ha egy ilyet megtanulsz jól kezelni semmi nem fog gondot okozni.
Fordítva lehet beleépít az aszfaltba egy gázelcsukás.
Mint öcsémet.
Azóta fél a motoroktól.
inkább kelljen évente 5ször megállnom ez miatt, mert pont nem jól ültem fel, minthogy mindig hülye tartásom legyen.
Sokáig SV-t akartam, de eddig bárkinek említettem az a választ kaptam, hogy jobban jártam az fzs-sel
le van az fújva, a bordák szélének úgy kellene kinézni, mint ami képet betettem ide.
Ilyenkor az emberben felmerül a kérdés, hogy mikor fújnak le egy motorblokkot.
Ilyen állapot, ennyi km (ha valós) picit olcsó is lenne.
nekem picit mattnak tűnik
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszönöm a gratulációkat, gondolom most kezdődik a nagybötűs élet, vagy mi. Hálisten állás már régóta van.
Amúgy a belinkelt FZS-nek a deklije szerintem nincs festve, az enyémen is csillog, mert felwaxoltam.
Az mt01-re nagyon kíváncsi vagyok, pláne egy stage2-re. Nem kell a szomszédéba mennyi nyomatékért.
Persze ezt élőben kell kipróbálni.
A grisonál megfogott a rosszul berakott v2es blokk.
Amúgy a nyomatékrörbéje olyan mint az alföld.
Szal ha pörgeted ha nem megy mint a mérgezett egér.
Próba,próba,próba.
De az MT szerintem csalódás lesz.
De ezt élőben kell megnézni. így képekről nehéz bármit is mondani.
Nem rossz, de picit pörgetős
http://www.motorrevu.hu/img/galery/Motorok-Triumph-Speed-
Triple-2011_11.jpg
mondjuk az mt01 más kategória, de a griso hasonló és jelenleg jobban bejön.
Amit én látok:
- blokkot lefújták (lehet, hogy a deklit is? - gyárilag nem csillogós)
- markolat nem gyári (?)
- tükör nem gyári
Ezek egyike se jelent igazából semmit...
Szerintem végigpróbálom mindet, vásárlás előtt.
köszi, maradok csak az alkoholnál , nem nagyon szeretnék drogozni, bár néha egy vicces cigi
Én az MT-01-et kihagynám.
20 centiket rezgő kormány-tükör és 5000-enként kinyuvadó gumik nem biztos hogy jók lesznek egy sornégy után.
Ha izgit akarsz próbáld ki a speed-et.
Arról hallottam már, hogy egy tempós kanyarban a gázelvétel nem jó móka a v2nél.
Ha másra nem a látókör szélesítésére jó.
Amúgy asszem valaki mondta ha egy ilyet megtanulsz jól kezelni semmi nem fog gondot okozni.
Fordítva lehet beleépít az aszfaltba egy gázelcsukás.
Mint öcsémet.
Azóta fél a motoroktól.
De attól még nagyon nem rossz gép.
Gondolom akik mondták sornégyest hajtanak.
Sokáig SV-t akartam, de eddig bárkinek említettem az a választ kaptam, hogy jobban jártam az fzs-sel
És igeeeen..................mibaj a szegény esvével?