Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Naked SV jobb lenne ilyen rossz csontstruktúrával."

?mitmivan?
lehet csak én nem vettem be a szarkazmus tablettámat
Simán kiállsz a nyeregből és nincs gond.
Ez az ára hogy ne korcogjon a lábtartó idő előtt.
Ilyet én még csak GSXR 600-on meg ezres SV-n éreztem.. utasként. Hát ritkaszar Pedig én még csak magasra se nőttem
Magasan van a lábtartó.
Csípő izület akad be.
Naked SV jobb lenne ilyen rossz csontstruktúrával.
pedig az sv is jó (valamire, ha már motornak... )
Ilyen néha nekem is előfordul. Ekkor meg szoktam állni leszállok a motorról körbejárom visszaülök és minden fasza.
Ez a magassággal függ össze? én kb. 184 cm vagyok
(falmászás közben is néha begörcsölt a lábam)
Én sem vagyok kicsi a 194cm-emmel, viszont én simán bevállalnám, meg a Banditot is. Emberfüggő ki mennyire vállalja be, kinek mi a kényelmes. Nemrégiben voltam egy srácnál megnézni a Banditáját hogy milyen méretben, és kicsit meglepődtem rajta amikor megláttam hogy egyf ál fejjel még nálam is magasabb:) Kérdeztem tőle hogy nem kényelmetlen? Azt mondta 150-200-at lenyom vele, addig jó kb. Másik haverom szintén ilyen paraméterekkel SV-t hajt, viszont azt már én nem vállalnám be.
Köszi a választ (és rhinoeli-nek is)!
Tartok tőle, hogy mégsem lesz jó nekem ez a motor, mert igen hosszú végtagjaim vannak, de ezt mindenképpen egy probaúttal tudom csak eldönteni..
Helló

Nekem Fz6n-S2-m van, és olyan 184-186cm vagyok, én erősen gondolkodom azon, hogy magasíttassak az ülésen, mert van hogy olyan szerencsétlenül sikerül elindulni, amikor felemelem a lábam a lábtartóra a földről akkor be is görcsöl mint az állat. Amúgy ülni rajta már nem kényelmetlen, csak ez az egy mozdulat néha szarul sikerül. Nekem is viszonylag új a vas, szóval lehet csak gyakorlat kérdése lesz, de az ülésbe szerintem akkor is tetetek zselét.
Gratulálok!
Milyen mérnök lettél?
Nem bántam meg :)
Csak a hazaúton vezettem, cirka 80 km-t. Elsőre szokni kell a kuplungot, nem vezettem még viszkósat. Illetve a Monsterek kicsit halottak 2000-es fordulat alatt, városban ez furcsa.
A nyomaték érezhetően több, mint a Fazerben volt.
A futómű is durvább, bár azt még testre kell szabni.
A hang pedig még így gyári kipufogóval és zárt kuplunggal is kurv@ jó :)
Aztaq! Gratulálok!
Ülj rá az érzelmeidre.

Van ennél fiatalabb lólábú izé is.
Nem nézegetem én, csak jött az értesítő a használtótóról... :D
Tudom, csak tudod, néha az érzelmei vezetik az embert, nem a józan ész! De na, nem ilyet keresek, csak "el tudnám képzelni"...
Nagyon finom vagyok és nőiesen visszafogott.

Ez igen rusztikus motor.
Szerintem ez csak azért néz ki pofásan, mert újra lett fényezve gyáriasan. Nekem annyira nem szimpi ez a darab.

Meg se bukócső, se dobozszett.. a plexi is befestve, sárhányó megvágva. Láttam már szebbet. Még átírással együtt is necces lenne a 450 ezért. Bár a túraendurók valahogy mindig kicsit túl vannak árazva.

Viszont ha ezt nézegeted, akkor olyan sokat csak nem sikerült alkudnod a tandíjból
Első benyomások? Megbántad már a cserét?
Igen. Csekk a profilom
Warpig, Te eladtad már a motort?
Azon, amit úgy hívnak, Kelet-európai Aszfalt
akartam is írni, hogy vótmár!
A környéken melyik sivatagon is akarsz átkelni?
Szia!

Itt találsz infót az évjáratokról és azok különbségeiről: FZ6 wiki A lényeg, hogy 2006-ig az összes 98 lovas volt, 2007-től pedig az S2 maradt ugyanennyi, a "nem S2" pedig 78 ló.

Méretileg határeset lehet, menni kell vele, aztán eldönteni, hogy kényelmes-e. Magasság és magasság között is van ugye különbség, milyen hosszú a kezed-lábad...