Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan tudod, hogy nem arra akart menni?
Aki nem akar fékezni, hiába tud
Egy ilyen hasidom alakítás kb 15 ezer.
Nekem volt elrepedve meg el is törve a hasidom és utánaérdeklődtem.
Inkább megragasztottam 2 komponensűvel és azóta is frankó.
Szia. Nekem is a bukócső lett átalakítva. Annyi az egész, hogy pár cm-el kell megemelni, és bele toldani.Utána lehet színtereztetni. Jó hegesztőt keress mert igen vékony az anyag,de nem egy nagy durranás meló. Így a gyári hasidom is megmarad.
Szerintem nem olcsóbb ha az idomot alakítod. Fényeztetni lehet többe fájna mint átalakítani a csövet.
Nekem is ma... Még azt mondják, hogy a motor veszélyes. Leparkoltam egy nyerges mögött kb 2 méterre, elkezdtem a Peugeot Partnerből a hátsó ajtón kipakolni, közben iPhone a kézben. Egyszer csak nekem jön az autóm, hátralök, telefon elejt, próbálok menekülni, hogy ne tolják rám a saját kocsimat... Nem volt mókás. Csillagokat is láttam meg minden, ahogy felkeltem...
és látod mégis szerencséje volt, se egy korlát, se egy háló...
Kövezzetek meg, de az ilyen megérdemli, hogy valami olyan történjen vele, hogy soha többé ne tudjon semmilyen járművet vezetni.
néha el kell engedni a kanyart
mint itt 25 másodpercnél
http://www.sportmotor.hu/motor...

fékezni kellene megtanulni, akkor már sok vészhelyzet elhárítható
Sokszor ebből van a fika, hogy "én csakazértis befordulok"... persze egy T-kereszteződésben sok más lehetőség nincs...
Néha szar ügy ez a kijelző fényerő. Most már elég jó kijelzők vannak a telókban, talán jó lesz.
Én egyszer mikor egy tréning szerűségre mentem sikerült annyira néznem a kis vacakot, hogy majdnem eldobtam a vasat. Nem láttam, hogy 100 vagy 700 méter múlva kell jobba fordulni. 100 volt, mert 50re váltott. Nagy fékezés, a motor billegett jobbra-balra. Valahogyan talpon maradtam, de nagyon tanulságos volt.
Nekem az x960-asban nem cserélhető az akksi, a 850-860-asban simán, mint a Nokiákban. Igaz én szinte mindig USB-ről használom, mert úgy nagyobb fényerővel nyomja. Kb 2 éves, minden hétvégén használtam csak, de sem karcolásról sem akksi gondról nem tudok beszámolni, kb 2 órát most is elvan töltés nélkül ha kell.

Én azért szeretem jobban használni, mint az iPhone-t mert, tuti akkor hív fel valaki elmesélni az életét, amikor legjobban eltévedek.
Pedig a Waze nevű program aktív támogatása többször jól jött már, hogy mikor van trafi, vagy full dugó.
Valami igen régi wayteq navit használtam eddig motoron.
A céges szörmedvény teherautón még mindíg megy.
De megpusztult az akksija és nem éri meg cserélni.
Inkább ez mint más.
Fényerő nulla pláne ha beteszi az ember egy olcsó navi bag-ba.
Hullámosodik,karcolódik az átlátszó felülete a tartónak így gyakorlatilag tükörként funkcionál a cucc.
80-100-nál reflexből úgy néztem rá nogy bal kézzel takartam és odahajolta.
De működött.
Most valami kényelmesebbet kéne találni.
Néztem garminokat használtban.
Most nem 5aláltam olcsóbbat.
Talán az Etrex-ek és a streetpilot igen kis képernyősei mennek 20-25e körül.
Emmeg a kínyai nagy,új,igo-s.
Kiváncsivá tett mi lehet a kurfli benne.
Szóval a februári beszerzés erre megy el.
Meg végre beüzemelem a láncolajzót.
Egy dolog kimaradt, microSD kártyát eszik, saját 4Gb memóriáján kívül.
Én is, ha már ezért fizetnek. De mégis van olyan 'tök' navi, amivel nem lehet boldogulni.

Én ezért vettem Wayteq x960Bt-t ( http://www.wayteq.eu/hu/x960bt ) Autóban is motoron is jó, van benne FM transmitter amivel a 12éves Kenwood fejegységemmel meg tudom etetni az mp3-akat amit gyárilag még nem tud. (Mehet párhuzamosan a zene meg a navi, illetve amikor sokat jártam Szolnokon, akkor inkább film ment rajta.)

Van benne kékfog, amivel ki tudom hangosítani a telefont. Elvileg akár az autó hangsugárzóit is tudja használni, hogy halljam a másik felet, és nyilván van benne mikrofon. iPhone-val nem próbáltam, de annó a Nokiából felszedte a telefonkönyvet is, szóval simán kezdeményezhető hívás direktben a naviról.

Ja és persze iGO tehető rá, valami bruttó 26e ért áruljuk sw nélkül. Igaz ebben csak az autós tartó van benne, meg nyilván a szivargyújtó töltő és egy adatkábel.

No és ami a motoron hasznos lehet, nekem nincs ilyenem, autóban még nem kellett, motorra pedig csak ősszel lett tartó: http://www.wayteq.eu/hu/node/3...
Majd írj kérlek, ha kipróbáltad motoron, mennyire lehet látni a képernyőt világosban. Köszi!
IGO alapú.
Szerintem lehet.
Öcsém elég jó buhera ilyen számítógépes izékben.
Na ez jó hír.
Akkor beruházom rá.
Jobb mint a tokban a telefon.
Már láttam free postával ebayen 35e-ért.
Még csak autóban próbáltam ki jól működik.Van hozzá autós tartó, motoros aktív tartó ami tölti is és bluetooth. Be lehet úgy állítani hogy a gyújtáskapcsoló vezérli a bekapcsolását és a kikacsolását.
Igo8 programot rakattam rá 38+3ft program.
http://aprod.hu/hirdetes/motor...

Ez az. Természetesen fazereseknak nagy kedvezmény jár.
Ez navi-val együtt, vagy csak a tartó?

A 'B'-kérdés az, hogy a térképeket lehet-e frissíteni mondjuk 1-2 év múlva.
Ahh..........pont ezt szemeltem ki.
Bovebb tapasztalat?
Most szereztem be egy kínai motoros gps.
A világítás moddolás engem érdekel, mert még mindig nem tudom, hogyan vigyem át a dobozra 2 érintkezővel a féket meg az irányjelzőket is.
5-10e ft között mozoghat és valószínű fényezés megsínyli.
Kár, hogy nem lehet szerkeszteni az előző posztokat.
Gumifilc-cel végzett hadművelet.
A fém az jó! Egyszer vittem el Pestre a GPS-t és a tartóját, majd visszafele a benzinkúton (már majdnem itthon) vettem észre, hogy az egyik lába törött, és elszállt valahol, csak a lélek tartotta egyben; szerencsére a GPS nem esett ki.

Nekem van egy kontaktom, aki mindenféle világítás moddolást csinál. Izzócsere, háttérvilágítás műszerfalon, lámpába angel eye; elvileg bármit. Valahol megvan az emailje is, szívesen megkeresem, ha érdekel valakit.