Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vízálló ájfontartó.
Videók: 1 és 2
Hm, ez eszembe se jutott, hogy az N-com fedélre is rá lehet ragasztani a nem gyári BT headset tartóját...
Megúsztam volna egy kis farigcsálást :)

És akár így is le lehet venni a sisakról, kipattintva a fedelet. Okos.
Az miaszösz?
Pöstön xar idő volt/van pedig terveztem mára motorozást
Szegeden jó idő volt, kerültünk egy kört...
Kicsit lengedezett a szél, de azért kellemes volt nyeregbe szállni!

UI: Cellularline SMiphone 4-t kipróbáltam, nagyon klassz dolog - ajánlom a túrázók figyelmébe. Remélem nyáron sem fog nagyon melegedni.
Igen, nagyon drága
A Kappa olcsóbb.
Sziasztok!

Hátha valakit érdekel. Nolan N90 sityak +BT intercom

http://www.kepesmotor.hu/felny...
Az tény, hogy én nem használtam naponta. Azért a pénzért megérte.
Az elefántfülek laffogtak,simán még szo-szo de növelve már dülöngélt és 1,5 év alatt kuka lett a zipzár.
Nekem sima Lidl-s Crvit táskám van/volt rajta. Teljesen jól bevált, nem akart leesni soha, bővíthető, esőszütyő is van hozzá. Ha gondolod lefényképezem, de pont ilyen
neked milyen táska vált be az fzs600 tankján? Tudsz küldeni képeket róla? (emailben)
milyen évjáratú volt a tied?
Nézegettem már táskákat, de úgy egyik se győzött meg. Givi sv203-at néztem neten, de nem tudom a tankon hogyan állna. Élőben csak a lock-os változatát láttam, és nem jó a tankomra , meg nagyon drága
SW-motech tankringes táska.
Vagy kappa-givi ugyanaez.
Ha lenne rá lehetőségem nekem is lenne még pár motorom, elhiheted :)
Viszont a nyomaték kissé több lett
Hosszabb túrákon biztos vissza fogom sírni a Fazer-t. Már most szopok a műanyag tankkal.. Doboz nuku, nem is nézne ki jól. Nyeregtáska lesz a megoldás szerintem.
Dehogynem.
persze, hogy nem

mondja az, akinek az ezres motorja gyengébb lóerőkben, mint az a 600as volt

Én simán megtartanám a fazert életem végéig, és mellé vennék motort. Ha másra nem lenne jó, ez lenne a nézegetős motor.

Egyszer néztem már egy alfa 156-asot 200 ezerért. Nézegetni jó lenne. Ha belegondolok abba, hogy az egyetemen 20 misit fizettek egy rozsdás kockáért az új épület elé, akkor ez simán megérné. (gondoltam teszek be egy képet róla, de annyira ronda, hogy az elmúlt 3 év során senki se fényképezte le )
Nem úgy értettem..
Lesz itt mindjárt lincshangulat.
Mondjuk olyat írni Fazer fórumra, hogy ennyiért MOTORT lehet venni...


Amúgy, ha öreg leszek és megtehetem, akkor nekem nem csak 1 motorom lesz arra, hogy nézegessem...
Szereti nézni..................vagy ragaszkodik hozzá.
Mama rápirított hogy adja el mert nem használja.
Emberünk meg mondja hogy adnám de áll a piac.
valami 1,7 - 1,8 misi volt az új ára, nem akar sokat bukni rajta
Rossz befektetés volt. Lehet több gond lesz vele, mint amiben van 40-50 ezer km. A sok állás sem tesz jót a motornak. Még a gyári gumi lehet rajta, az sokat tapadhat így 10 év után.

Akinek motor kell, nem veszi meg, mert drága. Aki meg igazán értékeli az ilyen motort, annak valószínűleg már van. Egy gyári állapotra visszaállítás nem kerülne ennyibe.
Ennyi pénzért már motort lehet kapni. Max az veszi meg, aki a márka és a típus nagy rajongója, de ő is inkább vesz egy 1000-t.
ezt a motort nem a kötelező szervizek miatt kell szervizelni, hanem mert annyit állt
Gondom nincs vele, inkább ritkaságnak tekintem.
Mondjuk ennyiért szerintem nem fogja tudni eladni

Azt nem értem, hogy minek egy embernek motor ha 10év alatt 9000 km t megy
Mi a gond vele?
Szepen egyben van a gep.
Igazából az eladót sajnálom. Ennyiért majd talán 20 év múlva lehet eladni, amikor veterán lesz a gép...