Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen, gyorsan írtam is a yamaha worldnek, kíváncsi leszek milyen árat mondanak rá... Utána megpróbálok kintről rendelni, ha nagyon eltérő az ár.
Szia

Ésakkor én hogy csináljam?

10000-ezrenként cseréljem az olajat 20000-enként tegyek bele 3 gyertyát?

komolyan.
Nem próbáltam ki azt. Legjobbat akartam. Bár relatív, hogy mi a legjobb.
Hello! Ezt, most találtam a neten, http://www.yamaha-motor.eu/nl/... ,
5100-sel nem próbáltad?
Köszi szépen!
Helló!

Szép motorod van, tetszenek ezek az oldalidomosak is. Én motul 7100 10w40et raktam a motorba.
Köszi szépen, kilométer az van, sajnos nem mindig balesetmentes, biztos mások is ilyen komolysággal kívánják, ahogyan Te. Ettől függetlenül fenntartom a válaszomat.

Egyébként az oldal jobb felső sarkában van egy ügyes kis dolog, úgy hívják, kereső. Ha oda beírod, hogy "olaj", találsz az enyémnél "komolyabb" információkat a témában. De segítek: klikk ide.

Egyébként meg mindegy, milyen olajat raksz bele, amíg a gyár által előírt viszkozitásnál maradsz. A lényeg, hogy megbízható helyről vedd, ne Noname legyen, és a gyár által előírt periódussal cseréld.

Mint ahogyan a Hondánál...
Most látom csak az imbusszal tuti hogy szét lehet szedni
Meg kell néznem, hogy szét lehet e szedni az állítót a karokon, de majd jelzek, hogy sikerült e.
Szia,
Köszönöm a kielégítő, hasznos információkat.
Válaszod komolyságához hasonlóan, sok-sok balasetmentes kilómétert kívánok neked!
Üdv.
Sziazstok. FZ 6 S hez gyári bukógombám lenne egy pár.
Ha valakit érdekel , jelezzen. Köszi.
Szia! Ha nem volt gond, mindent ugyanúgy csinálj, ahogy a Hondán csináltad!
Sziasztok,
Csatlakozom a táborhoz.
Motorolajat milyet ajánlotok a vasba?
Esetleg valami extra amire figyeljek karbantartásügyileg?
Ezelőtt Hornet 900-am volt, aminél semmi nem kellett 2év és 25000km alatt. (kötelező dolgokon kívül)
Üdv.
Elsőnek én is valami 112fontost néztem, evotech márka talán. De aztán gyorsan letettem róla, szimpatikusabb ez a hong kongi a pénztárcámnak. Hihetetlen mennyi pénzt ellehet költeni motoros kiegészítőkre.
Valami markasabb kar tuti nem fakul es sok a szin belole.
En speciel ASV kart neztem ki.
Csak sajnot vagy negyven rugo a par.
Igy csak nezes szinten maradt.
Vettem kinait.
Jol nez ki de egyszeruen nem allithato akkorara mint a kezem.
Igy visszakerult a gyari ezust.
Akkor marad a fekete-fekete párosítás. Csak a piros kifakult valakinek, aztán azért gondoltam rá, hogy akkor le porfestem majd. De feketénél nincs ilyen probléma.
A porfestés szerintem karokon nem néz ki valami jól.
Valahogy lekerekíti a formákat.Túl vastag réteget tesznek fel.
A karokat eloxálják gyárilag.
Én vennék valami gyári cuccot.
Profibban nézne ki.
Ingyen letudom por festetni, kemencébe ráégetik, szóval az csak egyszerűbb Nekem.
Egyszerubb ha veszel egy uj parat 4700 HUF-ert szallitassal, vagy nem?
Azt megkérdezhetném, hogy amit rendeltél fék meg kuplung kart, annak az állító pöckét le lehet szerelni? Fekete-piroson gondolkodok, csak ha a piros szín kikopna, letudom por festeni, csak ahhoz szét kell szedjem. Előre is köszi.


Nálam az asztalos Ladája a nyerő
Szerintem ne aprózd el a lábtartókkal.
Vegyél ihletet innen a goldwingről.
Motoroztam már együtt fekete blokkos és vázas, bordó & arany & karbon Fazerrel és páratlan dolog volt. Nagyon szép.