Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan az új?

Amúgy esélyed sincs rá.
Max gumipókkal.
Szerezz egy másik tanktáskát.
Senkinek semmi ötlete erre a problémára? Az, hogy nem analóg, hanem digitális módon oldotta meg azt sejtem...
Lidl-s Crvit tanktáskám van. Ami tök jó volt a Fazerhez, lévén mágneses. Viszont az új gép műanyagtankos. Kérdés, hogy mivel tudnám rögzíteni? Milyen kampóval, ami nem bassza szét a fényezést, vázat. A táskán van 4 fül, az nem lenne gond.
Ez a srác nagyon sok videót tett fel, nagyon jók, és nagyon szép hangja van a vasnak.
Ha már videók: bírom az angol vlogger videókat, pláne a gyalogos "ne menj át a piroson előttem vroom vroom" tipusú figyelemfelkeltések egy nuda-val :)

http://youtu.be/gBk6oT8YrJQ
Jó bátrak, ha jól számoltam 2ember volt teljes motoros felszerelésben. 1-2őn volt kabát meg csizma, többiek pólóban.
Ha valakikkel is baj van, azok a brazil fiatalok.

http://youtu.be/fLisHCui5rA
Szeretnék konzíliumot összehívni, ezt hogy a véresre vert f@-ba csinálta?

http://youtu.be/kNuLyxDf5Ms
Szerintem azon mar tuljutottak.anyit fejlodott a turbo hogy ne legyen olyan.en a hirtelen gazreakciot utalnam.robinse jott be az alapjarat vagy padlo dolog.
Ha nem jár hozzájuk automatikusan akkora turbójuk mint egyes dízel autókhoz, akkor még akár jók is lehetnek. Mondjuk azt kötve hiszem hogy a hivatalos mérési cikluson kívül is kedvező lesz a fogyasztásuk.
Asszem lesznek turbos izebizek a kozeljovoben.
850 ccm az már 1-4 hengerig lehet nagyon jó. Az már rég nem ez a kategória.
Mostkar van mt09 is. bar az nem hatszazas kozel.
4 hengerest kapásból nem is tudnék mondani... a CBF600-at kipróbálnám, az olyan józan és jól használható motornak tűnik. Igazából szerintem jól használható (nem kell a fordulatszámtartomány második felét harmadát keresni állandóan ha valami akció van) 4 hengeres, ami mellé még erős (és nagy literteljesítményű) is majdnem lehetetlen vállalkozás..ilyen kevés köbcentiből. Alul hozza egy gs500-cb500 szintjét, de ha ennél jobban kell menni, akkor kegyetlenül vissza kell váltani. Nekem ez nem jön be. 2 hengerest, még ha adatait tekintve gyengébb is hamarabb vennék ennyi köbcentivel. De igazából inkább kerülöm ezt a kategóriát. Nem kedvelném azt egy már nem ismerkedős/tanuló motornál ha falutábla végénél 60-70es tempónál vissza kéne váltani az érdemi gyorsuláshoz. Ehhez meglehetősen lapos nyomatékgörbe kell.. nem sok 600-as tud ilyet.

A kis SV, vagy a Gladius nem lehet rossz, ahogy a Ducatik sem. Egyébként valószínűnek tartom hogy a Triumph gyártja a legjobban használható motorokat ebben a kategóriában.
És mik azok az üdítő kivételek szerinted?
Egy-két üdítő kivételtől eltekintve az a komplett géposztály az (utcára.. aszfaltra)
Igen a haccazas is felesleges.
A zoomer jobb valasztas, mert annal telleg nincs lassabb jarmu. De szerintem nezelodesre (mar akinek ez ingere - nekem kezd egyre inkabb az lenni) barmi jo, ami kenyelmesen megfutja es tartja erolkodes nelkul a 140-et, mikozbenen kenyelmes ulespoziban haladok rajta/vele benne, de nem "rajta" ha ertitek mirol beszelek.
Szerencse me eléggé nyócker fíling vót.
Innen rendeltem:

http://www.motoscanosport.com/...

Már raktárkészletről is lekerült, mekkora jó fejek ezek a spanyolok, már lehet el is indultak vele... .-)))
Nem tőlük van... .-)
Ha annak aki bemutatta ilyen feje van minden elképzelhető.
Érdekes állatok ezek a spanyolok. A PayPal-t valamiért nem ették meg, de utánvéttel elküldik. Úgy hogy az utánvétnek nincs külön költsége... így legalább csak akkor fizetek, ha tényleg itt van.

Ha nem lesz jó a méret, akkor van egy eladó LJ-7888 XL-es bőrdzsekim. .-)
Amúgymeg a 600-as bármi is felesleges.125-ös innova lenne a legjobb tájnézés szempontjából.
Huhh annyira nem ,2 havonta gumizhatod.
Miert kell teljesitmenybe elore lepni? Mennyi az utazosebesseged? Tudsz kozbe a tajban gyonyorkodni? Avagy a leggyorsabb A-bol, B-be jutas a cel? Ez esetben javaslom a Hayabusat, mint a helyvaltoztatas -egyik- leggyorsabb eszkozet. Lehet ra pakolni, olcso, megbizhato, igenytelen mint a teve.