Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az útminőséggel semmi gond nincs.. csak a motorod futóműve nem passzol hozzá.

Itt halkan jegyezném meg. Nem, nem lesz jobb a hazai utak állapota a jövőben sem, csak rosszabb.
Nyáron szinte mindennap használom közlekedésre, ezért - ha nem is szeretem -, de jó, ha minimálisan dobozolható, ahová tudom rakni a bukóm meg a kabátom. Pont emiatt nem is szeretem a nagy és széles motorokat (pl. Kawasaki 1400 GTR - bár ez drága ). Sportosság, de túrázó hajlandósága is fontos. Rövid (fagyizós) dolgokra nem használom, nem olyan az út minősége erre, hogy elmehessek hobbimotorozni, szóval 3-7-10 napra is társam lehessen. Ezért fontos a kényelem és az erős motor.
Az ram jellemzo inkabb.
Nyilván árkot ás vele
Mi a motor felhassznalas modja nalad?
Aránylag nem lenne rossz kép, mivel a többségén vagy én vagy a motorom van, együtt ritkán, úgy gondoltam ezt meg kell mentenem egy "mémmel", mert épp pislogtam és mosolygással kiegészítve elég béna volt.
Sokat tudnék még rákölteni, de azon gondolkodom, hogy megéri-e vagy inkább másik motorban gondoljak. Sok problémám nincs vele, csak kicsit unom, plusz a teljesítményének csak felét használom ki, mert ritkán váltok 7e felett, pedig ott kezd élni. Vagy erősebb motor kellene hasonló stílusban (FZ1), ahol 7e alatt is van benne bőven erő, vagy inkább túrásabb, pl. FJR1300, Z1000SX (ez utóbbi kicsit drága), BKing stb.
Öregem de furcsa fejed van a képeid közt.
(bocs de nem akarlak bántani de nagyon tetszik az ábrázatod)
Nem art egy 28,6-os alu kormany.Valami narkasabb vastag falu.egy erosebb veggel.
A gyari acel egy vicc.siman ropira hajlik egy feldolestol.
Néhány esetben a gyártói honlapról is letölthető a kipufogó TÜV papírja. Ha van E betű a kipuban, a kettőt kombinálva sok baj nem érhet. Az enyémre pont nem volt, vagyis de, csak eltérő számmal.
U.i.: Köszönöm a véleményeket!
A bukócsöves dologhoz meg csak annyit, ha dobozod van hátul, nem sokat segít.
A hátsó/oldalsó doboz lesz a legszélesebb pont a motoron és ahogy megtolja a hátulját, a Fazer arca teljes mértékben a porba kerül. Én anno kavicsos, salakos részre buktam és a deklim és kapott sok apró karcot.
Viszont, ha van bukócsöved, első és hátsó tengelygombád, szerintem azon "szépen" csúszik (menthető helyzetből, nem karambolnál) úgy, hogy nem ér le, csak azok. Nem-e?
A felette lévő szöveg nem kell ,csak az alsó csíkot kéne felragasztani a motorra de én hordom a forgalmiba. Mert ha egyszer eladom a dobot oda tudom mellé adni.
Kipufogóhoz meg annyit, hogy enyémen raptor dob van. Át is ment műszakin csak másik oldalról csináltak róla fotót. De ha nagyon beszigorítanak szerintem max 30perc átrakni a gyári dobot.
Köszi a képeket, én nem nagyon ülök fel senki mögé, megmondom őszintén félek más mögött. Barátnő mögé meg végképp nem...
Én is úgy gondolom, h amit fotóztam az a kipuffhoz tartozik. A sorszám is rajta van valahol a kipuffon. Amit te fotóztál annak az alján ha jól látom az van, ami nekem felragasztva. Viszont nekem a felette lévő szöveges rész nincs...
Üdv!
A kártyát kérték a műszaki vizsgán egyezni kell a dobban lévő számmal plusz kell bele a hangtompító is. Így megy át a vizsgán legálisan. Leovince kipufogóhoz ilyen a kártya.
Ez a gyári konfigurációra vonatkozik.
Ha teszel fel egy másik dobot, arra nem.
Hivatalosan, csak a típusra jóváhagyott dobott lehet feltenni, különben engedély nélküli átalakítás.
A gyakorlatban, ha nem hangos és van rajta jóváhagyási jel, akkor nem kötekednek.
Ilyen:
Jó a kérdés. Ha benne az E betű, akkor szerintem nagyon nem köthetnek bele.
Nekem májusban felraktak rá gyorskötözővel egy CBR dobot és ennyi, mindenki jól járt, ha érted mire gondolok . Persze ehhez "rugós" dob kell.
Egyből átengedik :D a vizsga soron ,hogy jöjjön újra :D :D
Elviszed dob nélkül!
Csak szeptemberben aktuális.
Olyan E bötű van benne hogy csuda.
Gyári.
Akkor mit csinálok, ha sport dobbal vettem a motort és mondjuk nem kaptam meg a gyárit? (igaz én megkaptam) Viszont valami megfelelőségi bizonyítvány vagy mi oda van ragasztva a kormány mögé a vázra.
A kötelező fényképezés miatt már nem szeretik a sportdobot. Régebbi típusoknál, ahol nincs automata fény a gyújtás után, szerintem nem érdekli őket a lámpa, nem veszik észre. Max addig adják rá a gyújtást, amíg lefényképezik az óraállást.
Fék- kuplungkar nem érdekli őket.
Viszont ha geczik, akkor lehet keresni kezdik a fránya E betüket...
Summa summarum: ismerős helyre kell vinni.