Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát aki kimotorozza a 90 lovat utcán, attól én elvenném a jogsit
Tudom, nem azért vennéd, de ha józanul meggondoljuk, teljesen felesleges. Nekem egy 100 Le környéki 900-1400 ccn az álmom, valami klasszikus túramotor, de nincs szívem eladni a jelenlegit, annyira szeretem.
Az Fzs kis kompromisszummal mindent tud amit kell.
Nyilván jobban hangzana a "hány köbcentis?" kérdésre, ha kétszer annyit mondhatnék, de az sem izgat, motorozni használom, nem mutogatni.
Piros lámpánál a 150-es Libertymmel se sokan kötekednek... néha egy-két komolyabb összkerekes A6-os megfog, egyébként én vagyok Bp királya...
Elég jó oximoron de azért működik.

De nem mindenkinek jön be.

Én ellenék vele duzzoggva de akkormár inkább speed.
Jó, de sportmotor és naked.
Mert, ha valakinek azt mondom sportmotor - nagy valószínűséggel -, mindjárt az R6/1 és GSXR formavilág ugrik be.
Mivel naked sportmotor.
Tuono-kon eddig nem is gondolkodtam, mert naked sportmotorként élt a fejemben róla a kép.

Még a 800-as VFR-ek is megdobogtatják a szívem, de teljesítményben nem tudom mekkora előrelépés lenne.
2006 körüli tuonok? Nekem tetszik az a motor is, de az Fz1 meglátni megszeretni volt. Bár nem volt nehéz dolgom, állapotát tekintve az enyém full gyári volt.
Egy Gilera GP800-ra szívesen felülnék.
Nem kötözködnék vele pirosnál.
Video róla
Régi szerelem, de túl van árazva a pénztárcámnak.
Egyébkén nem akarok mindent, nyitottan állok a dolgokhoz, befogadó és elfogadó vagyok, aztán meglátjuk.
én a helyedben ingázásra vennék egy robogót, a fazert meg meghagynám
Vagy csak olyan mint a régi gumicsacsi játék?
Jóó akkor legyen Mt-09.
Ezt te mondod nem én.

Én csak annyit mondtam hogy felesleges az útminőségen sírni.. hogy így szar úgy szar. Tenni ellene közvetlenül nem lehet, akkor meg már nem egyszerűbb olyan motorral járni ami kisimítja az úthibákat?
Dyno gramok alapján 7e körül 90LE-t ad le az FZ1, míg az FZ6 ~55 körül. Szóval ezért is tetszett meg, plusz Yamaha, plusz Fazer, plusz szép is.
Igazából rossz hírem van.

Ha mindenből mindent akarsz csak egy digó jöhet szóba.

http://youtu.be/kzd6Ai9aRAw
Te egy hengert is kivettél az egyenletből!
Hát.............ha a 150-ből marad 60 az már elég ingázni.
Én egyszerűbben megoldottam.
Kivettem az egyenletből a dobozos marhaságot és zen bódottság lett.
Hasonlót néztem, egy találkozón nagyon megtetszett, de nem tudok sokat ezekről a felépítésekről.
Honda Crosstourer - Majd keresek pár cikket.

Én épp, hogy az ingázás kapcsán mondanám, hogy elég az, amit a mostani FZ-m tud (persze mindig jól jön a több ), mert nap mint nap ugyanazt a 17-17 km-es utat teszem meg, és mint ilyen, ritkán vonz, hogy 7 perc alatt otthon legyek. Viszont túrázáskor, csapattól függő, de jól jön a plusz erő. Legutóbb nyáron fordult elő, hogy 120-130-as tempóval belekeveredtünk egy nagy forgalomba, én hátul voltam és mire az előzésnél sorra jutottam, 180-nál még mindig nem értem be őket, szóval ilyen helyzetekben kellene, hogy dinamikusabban tudjak előzni. Gyorsan kapjon a motor, ne kelljen 8e-nél pörgetni előzés előtt vagy épp várakozva, mikor tudok menni. Leo dobbal 8e környékén már félelmetes lassan menni. (mert, ha gyors vagy, pl. pályán mész, nem úgy hallod)
fz1 nek is az igazi ereje 6e felett kezdődik, szóval ingázásra azt se vennék,
akkor inkább valami xj6ot, de akkor inkább maradna a fazer
Ezt a kategoriat a napi ingazas miatt kihagynam.
Tul sok mintha x6 al mennel a sarki botba.

Ha ilyen enduros akkor 800 nal tobb nem kell.
De neki nem jonnek be az emelt hasu turazok.
nem is erre gondoltam, hanem a tiger sport 1050re
Az tul biztonsagos
Nem tudsz peneszes korhazban labadozni vagy torott labbal uaz mentobe benzint venni.
ő még szóba jöhet:tiger 1200
csak sokat zabálllllllllll
Fz1.sportos,eros,idomos.
Lehetne elmenni cb 1000 r fele de az pakolhatatla.
Ugyanez a speed 1050 is.
A z 1000 sx sem lehet rossz de fisi miatt en viszketek a kawatol.
A suzuki,honda igazi turazoi meg inkabb egy kicsit papasak.
Szal fz1.
Egyedi látásmódodat 1000 emberből 999 nem fogja osztani, de biztos jót cseveghetsz a tükörben, hogy milyen hülye az, aki jobban élvez Ausztriában motorozni.