Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rutin vizsgára gyakorolt, sajnos az a KRESZ-park nem lett volna jó erre. Viszont azóta megvan a jogsija is. Azt mondta, hogy tavasszal már én ülök hátul. Mondjuk én ebben nem hiszek. .-)

Amúgy megvan az a park, felújították a táblákat, ugyan a működő vasúti jelzőlámpát kicserélték egy sima táblára.

Igaz télen nem túl szép, de gyorsban a kocsiból készült két kép.
Attól függ milyen a hely.
Van ahol a kapun nem engedték be sportdobbal az ismerőst van hogy be sem indítják.
Ez is igaz :D
Végül is ha a sport dobbal is át megy akkor gondolom a más lámpák sem izgatja őket :D , vagy ez már sok egyszerre?
Vagy szintén hol nézik hol meg nem nézik ?
Meg van bocsátva!
Bocs akkor Fz 6s
"Senki nem tökéletes"
Naugyehogynemcsakén.
Ember! Neked nem is FZS-ed van!
Három egymás mögött jobb lenne? Vagy kettő egymás mellett?
Hát akkor Fazer értékelés.
Én 2006-ban raktam le a nagymotor jogsit. 2007 március 31.-én hoztam ki a szalonból az S2-es Fazert úgy hogy ki se próbáltam, semmi infóm nem volt a műszaki adatokon kívül a vasról. Aztán teltek a hetek-hónapok annyira megkedveltük egymást hogy 7 hónap alatt 12 000Km-t utaztunk együtt. Szerintem ez mindent elmond. Azért csak 7 hónapot mert 2007 nov 03.-án még úgy gondoltam gurulok 1 utolsót mielőtt téli álmot veszünk. Csak sajnos baleset lett belőle (80 éves bácsi elém kanyarodott dupla záróvonalt átlépve).Teltek múltak az évek aztán 2013 júli 14.én adódott egy kedvező ajánlat egy FZs 600-ról. Hát nem haboztam. Ismét visszaültem rá, azóta ezzel is már 10 000Km-nél tartok.
Egy szó mint száz biztos van sokkal jobb, kényelmesebb, stb motor de mint kezdő- újrakezdő motor nincs még egy ilyen gép az biztos.
Úgyhogy én 10 böl 10 pontot adok.
Az a baj hogy ennek a fránya motornak csak két kereke van egymás mögött.
Iszonyú borulékony.
Szia!

Fék- kuplungkart leszarják, a lényeg, hogy legyen.
Elméletileg a fények mindegyike miatt csesztetniük kellene, gyakorlatilag meg valahol csesztetnek, valahol nem.

De miért kérdés ez? Kétévente vizsga előtt fél óra szerelgetés, és máris értelmét vesztette...
Az enyém úgy 6-8 méter csúszott a bukócsövön. A cső 3 mm anyagából lejött kb 2 mm. És ez nem alu, mint a dekli... Ezen kívül fejidom, hátsó lábtartó sérült, tükör karcos lett...

Végülis sokféle esés, sokféle bukócső... a lényeg persze, keep the rubber side down!
Eddig 2x kapott a balosom.Generátor.
Semmi...........a tengernyi árkokon kívül.
Ezé is van másik.
A 3.-at már nem biztos hogy birná.Így inkább csere.Majd védő.
Csak ne a Dúzs Petitől mert 80-éves mama leszek mire elad valamit.
Sziasztok!
Gondolkodom a motorom világításának a "korszerűsítésén"
Azaz LED-es indexek és pl Angel-eye lámpák.
Itt a fő kérdésem : mennyire csesztetnek a vizsgán ha nem szedem le/ki s rakom vissza az eredetit? Volt/van - e valakinek ilyen tapasztalata?
Más kérdés: pl indexes visszapillantó és más fék/kuplung karok az eredeti helyett is okozhatnak problémát a műszaki vizsgán?
Üdv
Nya szóval.Tehetsz rá kőrbe ketrecet akkor sem lesz biztos semmi.
Egy bukócső a blokknál KB deklik épségét garantálja.
Nem azt hogy karc nélkül éli túl hanem hogy nem szakad be.
De kezelőszervek,kormány,futómű,farokidom mind sérülni fog.
Tehát ép már nem lesz csak ha cseréled/fested/javítod őket.

Speciel én 1x raktam a gépes oldalra nem túl nagy sebességgel KB 40 lehetett vagy alatta picivel.
Dekli,váltókar,tank,kormány,tükör,hűtő,hűtővédő,h
Az meg a másik. Nekem, ha nincs a bukócső, ott folyik ki az összes olajam a bal dekli helyén keresztül a körforgalomban... és ez nem egyedi eset...
Hidd el............bármivel bukik el fogja csúfítani.Tapasztalatból beszélek.

Talán annyi hogy a Csővel nagyobb százalékban tudja folytatni az útját mint gombával.
Majd az első bukás cső nélkül hogy el fogja csúfítani!
Most néztem a képeket, amikor barátnődet tanítottad motorozni, kár, hogy a Bartók Béla út mellett megszűnt vagy 10éve az a gyerekeknek kialakított tanulópálya, kiskoromba de szerettem ott biciklizni. Még működő vasúti fényjelző is volt, ott gyakorolhatott volna ő is mindent.
Jah, azt nem tudom. Fz1-ét nem láttam még. Nekem így képen még tetszett is a fekete Fz6-on. Én inkább az árával vesződöm. .-)
Tudom, hogy sokkal többet ér, mint egy gomba. Más motorra fel is raknám, de nekem nagyon elcsúfítja az fz1-et.
Bukócső?
Ezek, jók biztos. Még van a Puig, de az is hasonló, gondolom árban is.
Én ezt néztem ki most. Nem tudom mennyit védhet. Kb 35-38ezer postával. LSL után érdeklődtem még, maga a gomba 16e ft, a sima tartószerkezet 10e az erősített meg 29e. Ha március-áprilisig nem találok mást, valószínű egy ilyen sw motech-et veszek majd.