Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+1-a tankon van egy S2 felirat, ha nincs tankpadod akkor még láthatod is
a legegyszerűbben úgy tudod megkülönböztetni hogy ha S2(!) a motorod és 98 lovas, akkor más a "műszerfala" (az fz1-é, analóg fordulatszámmérő van), ha 78 lovas akkor a régi fajta van rajta, tehát a fordulatszámmérő didzsitális

(S2- ami kívülről látszik még: nem annyira szögletes a hátsóvilla, nem az a "kis gödröcskés" ülés van rajta-hanem csúszásmentes részekkel ellátott, a víztartály a leömlők mögött van,
ha jól tudom, bár erre nem esküdnék meg-fekete blokk+fekete váz kombót csak S2-98 lovas verzióból gyártottak)
Nekem annyit mondott a srác, h volt más is aki ugyanúgy gondolta mint én, hogy a 2006ig gyártott az ugyanolyan mint a 2008-as és aztán kavarás lett belőle.

Itt a fórumon ezt találtam:


xtremist1000
[7714] 2008. február 27. 19:26
Már leírtam, de mégegyszer; 2007-től a Fazereknél a víztartály a hengersor elé került, és a régebbi bukócső összekötőcsöve pont ott ment el, nem lehetett tőle felszerelni.

válasz erre előzmény

Oliver600
[7713] 2008. február 27. 19:20
A Givi TN354 való "04-"06 os Fazerekre, TN358 meg "07-"08 asokra. Mi a kettő között a különbség?
Viszont az én mocim még a szürke vázas, szürke blokkos, full úgy néz ki, mint a givi oldalán a '04-'06-ig. Akkor sincs esélye hogy jó? Az a baj, hogy nem tudom odavinni a motort Április előtt :)

Nem tiszta ez nekem, hogy a nem S2 változat, ami 2007 utáni, az miben más, mint a 04-06-ig készült első széria.
Ehh, ok, akkor mondhatom le én is :(

Köszi
Ok, azért leadtam egy rendelést én is, hátha előkotornak még egyet :)
Meg rájuk csörgök mindjárt.
Nos, egyeztettem velük. Nem jó. Ugyanolyan vasad van neked is, és nekem is, a miénkhez pedig ez kell:

http://www.bigbikeshop.hu/term...

Givi TN358
Teremgarázsban, kiégett neon lámpa alatt. Használva meg alig van, szóval napfény is alig éri. Engem mondjuk nem zavar, sőt. Meg amúgy is tudtam, hogy ez lesz. Valakinek a kékből lett ilyen jégkék, lilás, majdnem fehér. Gondolom az aranyból sárga, a feketéből meg talán szürke. Ettől függetlenül, amiért én vettem arra jó. Én se nagyon értem el a karokat, így azért lényegesen jobb a helyzet.
Szerintem már nincs meg. Lerendeltem, és 1db-ot láttam belőle.
Köszi szépen, én a kuplung miatt akarom lecserélni, elég rövidek az ujjaim, kényelmesebb lenne, ha kicsit közelebb tudnám hozni a markolathoz.
Sziasztok!

Tavaly november óta én is FZ6 tulaj vagyok, egész pontosan egy 2k8-as FZ6N. Úgy fél évet sikerült már itt visszaolvasni, fasza fórum :)
Jogsim még nincs, már későn jelentkeztem, így csak a kresz van meg, márciustól lesz majd forgalom is.

Rögtön kérdeznék is :)

Ezt a Shox-os bukócső akció, azt írják hogy '04-'06-ig jó, de máshol találtam (igaz nem konkrét modelszámmal) givi bukócsövet, ahol '04-'10-ig írják, még S2-t is:

http://www.amazon.co.uk/Crashb...

Ránézésre ugyanaz.

Jó ez a shox-os 2008-as FZ6N-re is? (sima nem S2)

Úgy tudom a motoron kívül semmi változtatás nem történt, csak az elektronikájában.

Köszi, yoshi
Hello,
Nekem egy eve fenn van, es semmi valtozas nem veheto eszre a szinen, ugyanolyan fekete mint volt. :)
Szabad ég alatt tárolod a motort?
Nekem 2 év alatt nem lett semmi baja a fekete karoknak, én garázsban tartom.
Látni és látszani. A túrán a tükörben akik elöl mennek a sorban, csak a sárga fényt látják elmondásuk szerint. Az első villán van egy sárga komoly visszaverő.
Kíváncsi leszek a fekete ha fakul milyen lesz. Talán szürke? Az még elmegy. Szerintem a gyárinál kényelmesebb lesz a kupplung kezelése:
Az anyagminősége jónak tűnik, ahogy így meg lehet ítélni. A CNC-s megmunkálás nyomai kivehetők a hajlatoknál, csak ebből gondolom, hogy nem annyira gagyi.
Meg törött
Joss nak is rózsaszín lett
Nekem is innen vannak A pirosból egy szezon alatt rózsaszín lett. Megkérdezte egyszer egy kutas, hogy direkt-e Amúgy fasza és megéri az a 6-8 ezer ftot amibe kerül.
A link lemaradt:SHOX
Sziasztok.
No aki givi bukócsövet akar a fz6-ra venni, az siessen 10.-én a shox-ba, mert napi akcióban van 1db 15.000HUF-ért.
Anyagminőségre milyen? Jónak tűnik? Én is szeretnék majd állítható karokat, de az Európában kapható karokhoz képest kb. 3ad áron vannak. Nem bízom annyira bennük.
Ötletes a fényvisszaverő a kormányvégen!
Megérkeztek a karok Hong-Kongból: