A karok 7800 Ft-be kerültek átszámítva dollárról. Neten Paypallal fizettük, és kb. 3 hét volt a postai út ideje. Nem volt vám, meg szállítási díj. Kis értékű, könnyű postai csomagokat nem piszkálja a vám.
Tényleg. Vicces hogy pont ez a méretpár hiányzik, mert most már szinte bármelyik utcai motorra feltehető a gumijuk, olyan széles méretválasztékban van.
Én még nem tudtam kipróbálni, ezektől a macskazabálóktól még mindig nem érkezett meg a doboz... Nem mintha használnám, de akkor is kezdek befeszülni...
A diódás kapcsolási rajz bevált: műxik a dolog!
Pozíciókor halványabban, fékezéskor pedig teljes fényerővel világítanak a LED-szalagok! Végül 17W 39R-es ellenállásra esett a választás, alig melegszik.
Igyekszek majd videót is feltölteni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Csak külföldi oldalon van összefoglaló, de valami úgy volt, hogy 2004-2006, FZ6 első széria, 98 LE. 2007-ben jött ki a 78 lovas, elvileg EU-s piacra szánták (tudjátok pár nyugatabbra lévő országban vannak korlátozások teljesítmény téren) és 2008-ban jött ki az S2-es, 98 LE és ráncfelvarrott verzió. Röviden, tömören
Örülök, hogy a fekete nem fakul annyira mint a szines. Én is garázsban tartom letakarva. Én is a rövid ujjaim miatt rendeltem, és a design miatt , meg soha sem árt ha van egy tartalék, ha törne legyen mit feltenni rá.
Köszi,
Na ez az, a leömlők mögött van a víztartály nekem is, mégse S2.
Ezt nem tudtam hogy a sima változat is változott 2007-től.
Ha jól értem akkor volt az első FZ6 '04-'06-ig, majd '07-ben frissítették (ez van nekem), ÉS mellé jött az S2 változat (fék, műszerfal más, fekete váz, blokk, én ezekről ismerem fel az S2-t). Csak azt hittem az enyém ugyanaz mint a '04-'06-ig, de nem, mert a sima is frissült. :)
És ha minden igaz az én változatom ('07-től, és nem S2) az nem is volt minden piacon elérhető. Legalábbis a Brazil youtube videókon csak az analóg fordulatszámmérős mocikat látom, ami akkor S2 :)
Neked mennyiből értek ide a karok, ha nem vagyok indiszkrét?
Volt vám vagy bármi egyéb költség?
szerintem én is megcsinálom majd
köszi
Én még nem tudtam kipróbálni, ezektől a macskazabálóktól még mindig nem érkezett meg a doboz... Nem mintha használnám, de akkor is kezdek befeszülni...
A diódás kapcsolási rajz bevált: műxik a dolog!
Pozíciókor halványabban, fékezéskor pedig teljes fényerővel világítanak a LED-szalagok! Végül 17W 39R-es ellenállásra esett a választás, alig melegszik.
Igyekszek majd videót is feltölteni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ha kételyeid vannak, akkor menj be egy yamahába és alvázszám alapján megnézik neked.
A netes fizetésről bővebben ITT olvashatsz. (tekerd lejjebb)
Elvitték már a bukócsövet
Köszi mindenkinek mégegyszer :)
Volt itt már erről okoskodás többször is
Első fék is kicsit más az S2-n, meg a tankfelirat vagy mi.
Na ez az, a leömlők mögött van a víztartály nekem is, mégse S2.
Ezt nem tudtam hogy a sima változat is változott 2007-től.
Ha jól értem akkor volt az első FZ6 '04-'06-ig, majd '07-ben frissítették (ez van nekem), ÉS mellé jött az S2 változat (fék, műszerfal más, fekete váz, blokk, én ezekről ismerem fel az S2-t). Csak azt hittem az enyém ugyanaz mint a '04-'06-ig, de nem, mert a sima is frissült. :)
És ha minden igaz az én változatom ('07-től, és nem S2) az nem is volt minden piacon elérhető. Legalábbis a Brazil youtube videókon csak az analóg fordulatszámmérős mocikat látom, ami akkor S2 :)