Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze egyszerűbb, mivel mindent a gyárilag kialakított helyre kell csak beszerelni.
Én kicsit többet szerettem volna, hogy tudjon és még olcsóbb is volt :)
Ennyire lemerült?
Nagyon köszönöm!
Én egy kicsit egyszerűbb megoldással próbálkozok. A dobozhoz gyártott gyári féklámpa csatlakozót használom (Led-szalaggal) és egy kicsit egyszerűbb helyzetfény+féklámpa kombót.
Ma amikor összekötöttem, pont lemerült az akksi, és nem tudtam kipróbálni... Eh....
Jópofa. Nekem ez bonyolult. .-)
Szia,
Ime a kapcsolási rajz, amit megtaláltam a laptopomon.
Kék a helyzetjelző ami egy ellenálláson, mint áramkorláton keresztül némileg csökkentett fényerővel világít.
Ha fék szál (barna) áramot kap akkor egyrészt egy relével kiiktatja, azaz rövidre zárja az ellenállást, ezért teljes a fényerő, valamint ugyaninnen kap áramot a középső féklámpa része a doboznak.
Igy tud a led szalag kétféle fényerővel világítani :)
A külön oldalak a K2 relén keresztül (A ill B oldal) kapnak áramot, a bontó érintkezőkön keresztül, ezért amikor az index felvillan, a doboz azon fele elalszik, ha az index kialszik akkor a dobozvilágítás megfelelő oldala ismét világít, vagyis az index árama vezérli a reléket.
Itt van egy videó a működéséről:
http://www.youtube.com/watch?v...
A doboz és a platni közötti csatlakozást acéllapocskákkal oldottam meg, amik a megfelelő helyre a dobozra fúrt csavarfejekkel érintkeznek. Ezekről vannak képek.
A platniig a hátsó doboztartó karhoz kötegeltem a kábelt, ami egy csatlakozóban végződik így az egész az ülés alatt áramtalanítható, és a doboz levételekor nem kell a csatlakozókkal sem bajlódni.
Ha van még kérdésed próbálok válaszolni.
Üdv
Gugger
Végülis bő 10 centivel magasabb az ülése...
Jaaaaaa! Az akkor felfelé lépés. Asszem.
Jah, kistenere van kinézve, csak az a baj, hogy a lóerő fele annyi, az ára meg sokszor annyi!
Van ilyen sajnos...(?) Mintha endurót olvastam volna? (Követem a fórumot...) Én sem terveztem, hogy veszek a következő szezonra, de mivel már júniusban eladtam a Z-t, így nem bírtam tovább, és valahogy összejött egy jó kis FZS.
Én most lefelé fogok lépni...
Van az a pénz...
Bár most még használnám egy kicsit...
A Z egy nagyon könnyen kezelhető, brutál jó motor. Nem egy nyomatékkirály, de nagyon szerettem. A sokak által kritizált ABS pedig egyszer nagyon jól jött.
A fézerágyú kicsit embert igénylőbb kanyarban, ennyi már lejött.
Szerintem azért megszokom....
Kíváncsi leszek mit mondasz majd milyen a fazer a z750hez képest. Nagy kedvencem volt az a motor, ha nem rondítják el így a z800 lehet megfordult volna a fejembe, hogy veszek egy olyat.
Add nekem a motorod, megoldódnak az anyagi problémáid!

Üdv a fórumon!
Gyönyörű az a lámpa... Nincs azzal semmi baj! A fotó nem igazán mutatja meg a motor szépségét.
Szépen csúszok le anyagilag. Ez az ok a cserékre....
De remélem az FZS is jó lesz. Pár éjjel végigolvastam a topikot , és még így is töprengtem, mielőtt megvettem. Várom a tavaszt, hogy élesben is próbálgathassam. A mostani pár km kevés ahhoz hogy megismerjem, de meggyőző volt így is. Csak egy kicsit mély vagyok hozzá.
A lámpacsere lenne a legkevesebb. .-)

Más: ma sem jött meg a dobozom, szóval csúszik a teszt. Hátha holnap, és akkor a hétvégén ráadásul világosban meg tudnám oldani.
Nekem is az kapta meg a szemem
Bár a lámpa cserés.
Milyen volt a Brutale? Miért döntöttél a csere mellett?
Üdv köztünk. A szépek a vasak a fotók között, különösen az első három. A harmadikat el is fogadnám. .-)
Üdv!
Eggyel bővült a fézeresek tábora
Nincs valakinek elfekvőben, egy gyári, piros FZS 1000 fejidom matrica, amit el is adna?
Egy jobb oldalit szeretnék vásárolni....
Sajnos csak párban lehet rendelni, és nem is olcsó....
két napja csend van?
Sziasztok, most látom, hogy villanyprobléma adódott.

TooCool kolléga mondta a tutit a diódával.
Ha diódát veszel, 15V feszültséget és 6W teljesítményt tudjon elviselni minimum. Az előtét ellenállást nem viccből jelölték 27 ohmosnak, úgy helyzetjelző mellett is jó fénye lesz. A 47 ohmos miatt marad sötét a LED sor, mert az átfolyni akaró áram valószínűleg nem éri el az ingerküszöböt. Remélem, ezek után összejön a pótfényed.
És járó motorral tesztelted a fényerőt?
Csak mert az akksi úgy 12V, de amikor megy a generátor akkor a fesz akár 14V is lehet. És ugye ez nem izzó, itt van nyitófeszültség meg hasonlók.

Úgy néz ki ma nem jött meg a dobozom, az alkatrészeket megvettem, de így sokra nem megyek vele.
Az ellenállás értékét onnan szedtem, hogy kipróbáltam párat. Amelyik megfelelt az ez volt. A 47R-es sztem túl halványan vilàgít, viszont nagyobb a kontraszt fékezéskor. Lehetséges, hogy ez utóbbi lesz mégis. A 10W-ot meg onnan, hogy elvileg nem melegszik annyira, mint a kisebbek.
Fékezéskor igen, világított a rendszer. Csak a pozíció nem világított - alapállásba, asszem.
Nos remélem az lesz. .-)

Be vagyok már sózva, pedig azt hittem ráér márciusig, hogy megérkezzen. De rájöttem, hogy olyan vagyok mint a gyerekek, és már holnap akarom! .-)