Kitehet, de nem akkor amikor kárt okoztam, és pont fizetni kellene. Utána, ha már fizetett, és úgy dönt, hogy kockázatos vagyok akkor igen. De nyilván erről tudat, és megyek máshoz. De ha biztosítóknak is van valami közös fedezeti biztosításuk, szóval max az fizet, mivel én mindent betartva fizettem a díjat. Szóval perelhet, csak sok értelme nincs.
Ez így nem teljesen pontos.
Ha geci kitehet a pi....ba ha úgy dönt hogy kockázatos vagy.
És ha szőzős-nemfizetős a károsult perelhet is téged.
Mert nem fizet eleget neki.
őőő, mivel kötelező felelősség biztosításról beszélünk, ha nem vesztettem el a fonalat, neked ugyan mind1, hogy geci-e, ha fizetnie kell, mert nem neked fog fizetni, hanem annak akiben kart csináltál
+1
Kb a legolcsóbb biztosító, remélem nem, akkor lesz g&ci mikor fizetnie kell. Jah és azt a zöld nemzetközi lapot küldi automatikusan. Nem úgy kell kikönyörögni.
Nekem 23-24 ezer lett volna biztosításom, hogy 2 napos volt a jogsim motorra. Fateréknak kocsira signal van, mert valaki faluban megmondta, hogy az a jó. Annál 60 ezer lett volna ugyanez.
Köbe biztosító....
reggel óta próbálom őket hívni, hogy ezt hány évre számolták ki, de nem veszik fel. Szerintem nem merik....
Más:
351FZ-konzol kell a Fazerhez mondjuk egy 46 literes Givihez? Megfelelő? Elég?
Illetve mi a különbség a Monolock és a Monokey rendszer között?
Hali üdv mindenkinek.
Tegnap értem haza Osztrákbol voltam a Graz-i lousban. Sok apróságot sikerült beszereznem többek között 2db kormányvég indexet. Ma be is esztergáltam a súlyokba szerintem elég klassz lett.
Nekem idén pünkösd környékén a Glósglokner/ Dolomitok a célom.
Buék mindenkinek széles utat meg gumifákat...
36000km van benne. Gyári lánc.
A megadott nyúlást még nem érte el. Sőt, még nem is kellett utánállítanom sose. Egyszer húztam a feszítőn kb. 2-3 menetet, de az már soknak bizonyult, úgyhogy visszaállítottam.
A hangja zavar. Nem is ciripelésnek hívnám, hanem kattog.
Gondoltam arra is, hogy nem a lánc adja, hanem valahonnan a váltóból jön a hang. De leszedtem a láncot, és csak az első lánckereket tekerve, nem lehet hallani.
Ha geci kitehet a pi....ba ha úgy dönt hogy kockázatos vagy.
És ha szőzős-nemfizetős a károsult perelhet is téged.
Mert nem fizet eleget neki.
Egyébként meg ki-ki beírja valamelyik biztosítós összehasonlítós oldalon a maga kis adatait, és meg is van, hogy kinek melyik a legolcsóbb...
Kb a legolcsóbb biztosító, remélem nem, akkor lesz g&ci mikor fizetnie kell. Jah és azt a zöld nemzetközi lapot küldi automatikusan. Nem úgy kell kikönyörögni.
Nekem 23-24 ezer lett volna biztosításom, hogy 2 napos volt a jogsim motorra. Fateréknak kocsira signal van, mert valaki faluban megmondta, hogy az a jó. Annál 60 ezer lett volna ugyanez.
reggel óta próbálom őket hívni, hogy ezt hány évre számolták ki, de nem veszik fel. Szerintem nem merik....
Más:
351FZ-konzol kell a Fazerhez mondjuk egy 46 literes Givihez? Megfelelő? Elég?
Illetve mi a különbség a Monolock és a Monokey rendszer között?
Mondjuk, ha csak 10ezer km-t bír ki, már lehet megéri.
http://www.shox.hu/cikkek/shox...
Szemét a főnök na..................ez van.
Mérnöki fizetéssel egyenlőre nekem sincs gondom, de kinek mik az igényei. Kicsit fáziskésősen válaszoltam. OFF
Nekem idén 8892 Ft lesz...
Szerintetek ez normális:
"Díjelőírás: 2014.01.06-2015.01.05-ig: 37595 Ft
Tagdíj: 1800 Ft
Baleseti adó: 11279 Ft
Fizetendő díj: 50674 Ft"
50 pénz egy motorra évente?
Amikor megvettem a motort 22volt.....
Tegnap értem haza Osztrákbol voltam a Graz-i lousban. Sok apróságot sikerült beszereznem többek között 2db kormányvég indexet. Ma be is esztergáltam a súlyokba szerintem elég klassz lett.
Nekem idén pünkösd környékén a Glósglokner/ Dolomitok a célom.
Buék mindenkinek széles utat meg gumifákat...
A megadott nyúlást még nem érte el. Sőt, még nem is kellett utánállítanom sose. Egyszer húztam a feszítőn kb. 2-3 menetet, de az már soknak bizonyult, úgyhogy visszaállítottam.
A hangja zavar. Nem is ciripelésnek hívnám, hanem kattog.
Gondoltam arra is, hogy nem a lánc adja, hanem valahonnan a váltóból jön a hang. De leszedtem a láncot, és csak az első lánckereket tekerve, nem lehet hallani.