Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A te teljesítmény adód kb22e ft.Kicsit több lesz az mint 1,5 tank
Ja..........akkor másfél tank.
ahhoz még add hozzá a teljesítményadód felét
Mivel talán 11e a biztim egész évre a fele talán elég egy tankra.

Bár nemis brutálerős ezres motorom van.
én kb 18e ft ot spórolnék meg, ami kicsit több mint egy tank
én minden 2. télen szoktam kivonatni, így a bónuszommal sincs semmi gond!
ezt a pénzt inkább eltankolom, mint befizessem a semmiért...
Na igen, a bónusz létrán való feljebblépéshez legalább 9 hónapos folyamatos biztosítási viszony kell.
Kb 1 tank benzin. De cserébe nehezebben lépnek bonusz fokozatot.
1. Ocsmányirodába bemegy, ideiglenes kivonatás, forgalmiba beírják, max 6 hónapra lehet kérni - 2300 Forint illeték - ha ezt játszod, érdemes szólni a néninek, hogy kis betűkkel írjon, különben hamar betelik a forgalmi
2. Biztosítónak jelent, hogy mi a helyzet, a szerződés szüneteljen, és utalják vissza, ami visszajár!
3. Az ideiglenes kivonás végeztével nem kell újra az okmányirodába menni, csak felülni a motorra

Ha a biztosítási évforduló a szünetben van, akkor az újat elég a forgalomba való automatikus visszahelyezés napján megkötni, de ezt persze csak akkor tudod megtenni, ha az előző lejárati napja előtt legalább 30 nappal kérted az "évfordulóra való felmondást". Ez utóbbi nagyon fontos, nekem ezzel kapcsolatban hónapokig tartó harcom volt a rohadék K&H-val...

A teljesítményadóval nem kell foglalkoznod, azt automatikusan számítják az önkormányzatnál. Mivel vélhetően nyáron már befizetted a második felét, a túlfizetést le fogják vonni a következő éviből.

Mind a biztosítás (+baleseti adó), mind a teljesítményadó a szüneteléssel arányosan csökken.

Nagyjából ennyi. Én régebben egyszer-kétszer csináltam, amikor még drága volt a biztosításom, és csak nyáron használtam a motort, akkor megérte. Matematikailag most is megérné, ha a motor csak hobbi-, nem pedig mindennapi közlekedési eszköz lenne...
Ezeket olvasva felmerült bennem egy kérdés. Vannak ugye azok, akik novemberben elteszik télre a motort és ki is vonják a forgalomból. Márciusban meg forgalomba helyezik. Ezzel mennyit spórolnak meg mégis? Persze ők elég neccesen motoroznak karácsonykor, ha a jézuska jóidőt hoz. Vagy a mikulásos gurulás sem a legjobb nekik.

Én nem akarom ezt játszani, csak úgy érdekel.
Egymenetben kivonathatod majd ha eladtad a meglévőt átirathatod a jelenlegi biztosítást.
2300.- a kivonás és MABISZ díjat kell fizetni a gépre arra az időre míg nincs rajta biztosítás.
De a jelenlegiért meg visszakapsz pénzt ha eladtad és már be van fizetve.
Kérdés B mennyiben vagy.Érdemes e veszkődni.
Ezek hallatán az életem árán is átiratom időre.
A procedúra nehezedik, a pénztárca meg könnyül! Írasd csak át, jobban jársz!
Gratulálok az új géphez!

Nem nehezebb az átíratás 15 napon túl sem csak elég drága mulatság, napi késedelmi kamatot számítanak fel a biztosításra is és az illetékre is.
Pár héten belül megduplázhatod az átíratás költségét!
Büntetik.Fizetsz.
ISTENKIRÁLY!
Sziasztok! Köszönöm szépen a sok segítséget!
Igen, 2007-es, ma sajnos nem tudom még lefotózni, talán holnap. Elvileg ez a motor is Németországból származik, de az előző tulaj a Honda Dream-ben vette. Remélem nem derül ki semmilyen rejtett hiba. A burkolatokat lehámoztam, gyakorlatilag újszerű az egész szerkezet, kétlem, hogy törve lett volna. Az idomok karcmentesek, kipuff is, minden. Már-már gyanús. Fényezése 100%, hogy gyári, a matricáknál látszik, meg a belső felületeken is. Fékbetétek csere, lánc csere, gumik jövő nyáron csere. Elvileg 36000 km van benne. A Fazert is ennyivel vettem, egyenlőre elhiszem a Hondáról, hogy nincs visszatekerve. Vagy a Fazer is vissza van.

Vicces, hogy itt 1 nap alatt kaptam szervízkönyvet, bár a CBF egyesületnél még nem regisztráltam.

Foglalót fogom is mondani a havernak, nagyon akarja a motort, pénze is van, szerintem lehet, hogy bele fog menni. Csak jogsija nincs.

Jut eszembe, mi van akkor, ha nem iratom át a gépet 15 napon belül? Nehezedik tőle a procedúra?
Üdv!
Üdv: CBF fórumon próbáld meg a kezelésit.
CBF1000 jó választás,45000km mentem vele hiba nélkül jó motor volt.
Végsebessége ugyan annyi mint a fz6 csak sokkal nyomatékosabb meg nehezebb 250kg.
nem tudom mennyire vagytok jó barátságba a kollégáddal, de ha kell neki foglalózza le,,,
ha nem, akkor hirdesd meg, mert nem könnyű eladni manapság egy motort, legalább is jó áron...
Kiszámoltam, 2007. Van neki, délután küldi, majd továbbítom!
Van egy CBF1000-tulaj ismerősöm Németországban, írtam neki e-mailt szerviz-manual ügyben! Milyen évjáratú a tiéd?
Köszönöm.
Idén szerintem maximum az eredetiségvizsgálatra viszem, aztán január végén államvizsga, utána kezdődhet a teljeskörű felújítási akció, hogy ez is úgy nézzen ki, mint a Fazer. Igen, kettő van még, elméletileg a yamahát tavasszal megveszi egy kollégám, de ez a hiszem, ha látom kategória... Ünnepek után rákérdezek, aztán lehet, hogy meghirdetem neten is.
Egyébként ez a CBF1000 érdekes jószág. Kb. szokni sem kellett, minden annyira adja magát rajta. Sokkal nyugodtabb motor szerintem, mint a Fazer. Így meg úgy mondják róla, hogy brutálul megy, ez eddig Érdtől a 15. kerületig nem tűnt fel, bár egyszer az M0-son odarántottam neki, potenciál van benne, az biztos.
Most a legnagyobb bajom, hogy sehol nem találok hozzá szerelési kézikönyvet, a CBF fórumozók pedig elég hallgatag népek.
pedig az a sárga fazer igen patent állapotúnak tűnik