Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óhhh, 1000 köszönet! :)
Meg is van a keresett kóg: http://www.colorrite.com/produ...
Igaz csak akkor találtam meg, ha magát az redeti színkódot beírtam a keresőbe (0775).

Megkérdezem a helyi dealert, itt mennyibe jönne ki (mert látom kell még hozzá más is) és ha drága, akkor valami minta fog felugrani. :S
két egyforma stílusu motorral nyomod
Koszi szepen!
Itt: link tudsz hozzá olyan színkódot keresni amit mindenhol használnak.
A tankon van (volt) egy picike sérülés.
- Így vettem, de mivel nagyon szép gép úgy gondolom ez is javításra kell, hogy szoruljon.

Ma szépen kigitteltem, csiszoltam, alapoztam. Egyszóval fújásra előkészítettem. Mivel egy picit nagyobb mint 200Ft-os helyet kellene fújni, ezért csak javító festésen gondolkodok és nem a telibe fújáson.
Megtaláltam a színkódot ami a 0775, de a közeli festékboltban nem tudtak ez alapján segíteni. (Egy katalógusuk volt, amiben volt Yamaha kék szín, de szerintem az sötétebb volt mint a mocin lévő. Sajnos a moci nem volt ott és így minta alapján nehéz volt megmondani, de nem vagyok benne biztos, hogy az az a kék lett volna)
Valaki tud segíteni?

Másik megoldás, hogy airbrush megy arra a kis részre, kérdés, hogy mi állna jó ott? A matricát kizártam, mivel pont a tank "csücskös" oldaláról van szó...
Nem agyaltam tovább megrendeltem a gyertyákat és ma meg is érkeztek.
FZ6-hoz és CBF600 is rendeltem (különböző típusúak), de egyiken sem volt SAE sapka. ;)

Remélem jó szolgálatot tesznek majd, miután cserélem őket.
ok
Köszi, du-n kipróbálom, én is a szelepre gyanakszom.
Sajnos kívülről nem látszik rajta semmi. Végigpörgettem már jó párszor.
forgasd át a kereket, fel kell lazítani benne a levegőt
100% hogy csak az alja lapos
robesz kerekét felnyomtam 6 bar-ra aztán kentem veszettül mosószeres vízzel ott a szelepnél jött a buborék
Szög meglett?
Úgy látszik Nekem is lesz egy utam a gumishoz. 2napja levettem a ponyvát a motorról, aztán látom, hogy tök lapos a hátsó gumija, felpumpáltam 2.9re ahogy a könyvében van, ma rámertem van benne 1.2 . Bárcsak elég lenne egy szelepcsere, 90%os conti road attack. Első gumi meg tartja a 2.5et.
Ha nincs gondod se a menetteljesítménnyel, se a fogyasztással, a helyedben hozzá sem nyúlnék! Max ha rádugod a Carbtune-t, de csak kicsi eltérések vannak, nehogy elkezd tekergetni!
köszi

hát igen, így érne is valamit a szinkron, hogy előzőleg a szelephézag ellenőrzésre kerül és a karburátor is ki van rendesen pucolva, átnézve. Szerencsére nincs gondom az üzemanyag ellátással, így ennyire most nem kell alaposkodnom. Inkább csak a kötelező 6000km-es szinkron ellenőrzésnek szeretnék megfelelni, no meg, ha már arra járok megnézem a szelephézagot is. Szerintem, ha legközelebb csinálod, azért nézd meg, állítsd a fojtószelep helyzetérzékelőt és az alapjáratot is, ha kell.
érdemes több tesztet is elolvasni, ha gondoljátok ez a forrás is elég hiteles. csodagumi tényleg nincs én pld. a legtöbb típusnál a különbségeket nem is tudnám meggyőzően, kimotorozni.

http://www.motorradonline.de/m...
Csak ez a gondod vele?
De az lenne megvennéd?
Ez nem power.
Ez elég olcsó, nem?
A PR2 jóóóó.

Mindazonáltal ár/érték miatt következőre valami olcsó beszerzésű powert fogok venni.
Azóta esőben én is úgy megyek, mint egy kávé versenyző
a pr3ra gondoltam
most átturtam az r17 kínálatát:
pr3 74ezer, bt023 62ezer, r2 60ezer, pr2 66ezer párban
A pr2ről azért lehet rosszat is olvasni, én ezek közül talán a bt023-at venném.
Ha elforgatod így akkor fék is módjával.
ÉN úgy megyek vizen mint egy köszvényes csiga.
Passz, nem ismerem a tesztek körülményeit. Azt tudom, hogy olyan gumim van, ami elég sok tesztet megnyert, és kiemelték az esős tapadást. Viszont 110-120nál olyan szépen forgott el a hátulja, hogy örültem, hogy nem kell alsót cserélnem. Haverom mondta, hogy esőben örüljek a 90nek is.
Máskor meg városban sikerül kyonari-san kanyarodnom/fékeznem.
http://youtu.be/P1Etb_kqxnI
A T30 nem "csodagumi" az ára miatt vettem meg 65ft volt.
Tartósságra a PR2 a legjobb választás!