A büfészakot nem csak a ráfordított tanulási mennyiség hanem annak szükségessége is definiálja.....hiába tanulod halálra magad ha nem tudod utána hasznosítani a tudást....onnantól lesz büfé mert akkor csak ott tudsz elhelyezkedni itthon vagy bárhol a világban....
Annyi szerencséd van hogy már 4. hete nincs időm semmire, így nem fogok most vitába bonyolódni. Most is csak azért tudok ide írni mert vacsorázok, és kajálás közben nem lehet tervet rajzolni.
Amit egy multinál tájépítészként végezni lehet, az általában nem ezekbe a körökbe esik bele.. mert leginkább a környezetvédelmi dolgokba lehet belekerülni, az meg másról sem szól csak mérésekről, meg határértékekről, meg táblázatokról, meg jogszabályokról, meg a főnökség idegeire menésről, hogy egy-egy környezetvédelmi beruházást ugyan tegyen meg a cég, mert kell (csak ugye az csökkenti a profitot.. tehát ott az ellenállás). Ez az amire alkalmatlan vagyok, más állás ilyen végzettséggel meg multinál nem nagyon akad.. főleg nem kreatív vonalon.
Szóval nekem a multis munka az erősen a felejtős kategória.
Értemén..............hogyneértené.
Csak ilyen mostanában nincs.
Viszont érdekesen hullámzik.
Záráskor éjjel kettőig látástól-vakulásig meló mert költségcsökkentés van ha meg kevesebb a meló inkább csúsztasd le mert nem fizetik a túlórát.
Így annak akinek se kutya-se macska lazán összejön egy évben egy jó hónap szabi és utazhat mint a kisangyal mert ha bent van melóban nem költ van píz dögivel.
L5 től felfelé meg cégautó és mindeféle más juttatás van.Arra sem kell költeni.
Szóval lehet nyaralósan is megoldani.
Csak ügyesen kell keverni.
KB 30-40-évvel előbb kellett volna születned.Akkor simán lehetett volna állami szektorban tömegével találni lufihámozói munkakört.
Legyél esetleg EV és rögtön tetszeni fog a 9-16-ig.
Több rokonon és barátom is dolgozik vagy dolgozott multinál (mind fehérgalléros állásban), egyiket se irigylem, pedig némelyikőjük 35-40 éves korára már elég komoly vagyont tudott így magának összeszedni; most decemberben pedig voltunk az egyetemmel az egyik Dunavarsányban üzemelő multinál, ahol elég széles spektrumban tapasztalhattuk meg, mi van ott. A rabszolgaság talán erős (bár egyes munkakörök, főleg a kékgallérosoknál azért nehezen nevezhetőek másnak), de az én személyiségemhez egyik se való. Ezért hívom én így ahogy. Isten ments hogy ilyen helyen kelljen dolgoznom... meg úgy eleve, a 8-16-ig se az én világom. Szóval vannak ideáim , amihez ha lehet próbálom majd tartani magam (hátha sikerül). Bár ez az EU-s pénz állami beruházás legyen állami mérnökkel vonal, ami most van kibontakozóban elég erősen falhoz csapja az ideáim.. és amióta az egyetemen vagyok már nem ez az első jövőkép módosító kormányzati intézkedés (még a végén el kell innen mennem, pedig nem akarok)
a motor sajátosága ,hogy a benzint éget . és át formálja az energiát a mozgási energiává ...... a probléma az hogy adot egység elégetésekor az égés vagy robanás vagy nevezük annak aminek jónak látjátok több hőt termel mint mozgási energiát .... ezt a höt az alkatrészekröl el kell távolitani ,,, mert ha nem...... kopás , sérülés ,törés fog lenni ..... de van a éremnek egy másik fele mi van ha tul hütjük ?
mondjam azt hogy ugyan az ! .. igen ugyan olyan károsodást fog szenvedni a motor , mintha tul melegedne .....
Ha lassan mész kevesebb benzin ég kevesebb hővel ..... ne csöpen itt el semmi és nem lesz lukas a dúgó sem az amugy is atul korai gyujtáspont miat lukad ki ..... ha gyorsabban mész több benzin ég de a hütés is ennek arányában jobb lesz ........... gyorsabban forog avíz punpa , nagyobb sebbeségnél több menetszélel találkozik a motor jobban hűti ..................
viszon van itt egy olyan dolog ,hogy benzin/ levegő hányad na ha ez tul dús nem tud fel melegedni a töblet benzintől a motor üzemi hőmérsékletre ,, kormol , füstöl erötlen , stb
ha vékonyka a keverék a motor tul melegszik hisz lég felesleg keletkezik ... és igen elöbb utobb valami el csöpen gondolj a szenes kályhára ha több levegöt adsz neki jobban ég jobban melegszik .... vagy itt a diesel ha nincs lég felesleg nem indul .... hisz a dugó hiába nyomja össze a levegöt az nem lesz 700 fokos de ha sok levegöt kap akkor meg a felsö holdpont elöt mikor meg kapja a gáz olajat a levegő már 900 fokos és olyan mintha kalapácsal ütné vissza a dugót ...
a benzin soványra állitása ..nem hasznos dolog ... egy gyári beálitásu 2/t vagy diasel vagy gyujtásos motor soha nem melegszik tul ,ha a hütés és az olajozás megfelelő ................
a Karácsonyi ajándékom eben az évben egy fz 1 kapta ö volt az utolsó javitani való az éven !
Keresek 2008-as Fz6-hoz bal hátsó műanyag idomot. Lehetőleg feketét. Nem tudom a pontos nevét, az ami az elektronikát fedi. A fazer.hu-n már érdeklődtem.
Annyi szerencséd van hogy már 4. hete nincs időm semmire, így nem fogok most vitába bonyolódni. Most is csak azért tudok ide írni mert vacsorázok, és kajálás közben nem lehet tervet rajzolni.
A fogorvos vagy plasztikai sebész jól keres.
Utóbbi még hivatásból taperol melleket.
Szóval nekem a multis munka az erősen a felejtős kategória.
Csak ilyen mostanában nincs.
Viszont érdekesen hullámzik.
Záráskor éjjel kettőig látástól-vakulásig meló mert költségcsökkentés van ha meg kevesebb a meló inkább csúsztasd le mert nem fizetik a túlórát.
Így annak akinek se kutya-se macska lazán összejön egy évben egy jó hónap szabi és utazhat mint a kisangyal mert ha bent van melóban nem költ van píz dögivel.
L5 től felfelé meg cégautó és mindeféle más juttatás van.Arra sem kell költeni.
Szóval lehet nyaralósan is megoldani.
Csak ügyesen kell keverni.
Legyél esetleg EV és rögtön tetszeni fog a 9-16-ig.
a motor sajátosága ,hogy a benzint éget . és át formálja az energiát a mozgási energiává ...... a probléma az hogy adot egység elégetésekor az égés vagy robanás vagy nevezük annak aminek jónak látjátok több hőt termel mint mozgási energiát .... ezt a höt az alkatrészekröl el kell távolitani ,,, mert ha nem...... kopás , sérülés ,törés fog lenni ..... de van a éremnek egy másik fele mi van ha tul hütjük ?
mondjam azt hogy ugyan az ! .. igen ugyan olyan károsodást fog szenvedni a motor , mintha tul melegedne .....
Ha lassan mész kevesebb benzin ég kevesebb hővel ..... ne csöpen itt el semmi és nem lesz lukas a dúgó sem az amugy is atul korai gyujtáspont miat lukad ki ..... ha gyorsabban mész több benzin ég de a hütés is ennek arányában jobb lesz ........... gyorsabban forog avíz punpa , nagyobb sebbeségnél több menetszélel találkozik a motor jobban hűti ..................
viszon van itt egy olyan dolog ,hogy benzin/ levegő hányad na ha ez tul dús nem tud fel melegedni a töblet benzintől a motor üzemi hőmérsékletre ,, kormol , füstöl erötlen , stb
ha vékonyka a keverék a motor tul melegszik hisz lég felesleg keletkezik ... és igen elöbb utobb valami el csöpen gondolj a szenes kályhára ha több levegöt adsz neki jobban ég jobban melegszik .... vagy itt a diesel ha nincs lég felesleg nem indul .... hisz a dugó hiába nyomja össze a levegöt az nem lesz 700 fokos de ha sok levegöt kap akkor meg a felsö holdpont elöt mikor meg kapja a gáz olajat a levegő már 900 fokos és olyan mintha kalapácsal ütné vissza a dugót ...
a benzin soványra állitása ..nem hasznos dolog ... egy gyári beálitásu 2/t vagy diasel vagy gyujtásos motor soha nem melegszik tul ,ha a hütés és az olajozás megfelelő ................
a Karácsonyi ajándékom eben az évben egy fz 1 kapta ö volt az utolsó javitani való az éven !
http://www.sportmotor.hu/motor...
mindenkinek a leg jobakat tasi