Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt esetleg tudjátok, hogy a most szalonban árult Fazer-ket milyen gumikkal árulják?
Üdv:
T30 gumit használok 5000km mentem vele eddig tökéletesen jó.
250km szakadó esőben ködös időben semmi gond nem volt vele csak ajánlani tudom.
Tudom, hogy az van, azért kérdezem.
Sport gumin gondolkozom első guminak Pilot Power-t, csak félek, hogy esőben nem tapad valami jól. Így lehet valami túra marad.
Nekem PR2 van. Sehogy se viselkedik esőben, szóval jó nagyon
Esőben hogy viselkedett?
Tesztek alapján nem rossz. Szárazon meg majdnem az összes gumi ebből a kategóriából egész jó. Az biztos hogyha nincs nagy különbség árban, akkor én pr2-3-at vennék a továbbiakban is, és nem kísérleteznék feleslegesen. Az egy minden szempontból nagyszerű abroncs.

Járt utat járatlanért, csak motoros túrán szabad elhagyni.. de ott kell is
Hát Rossi helyett jobban meg tudna győzni a fórumtársak véleménye, mert tudjátok, Calgonnal a mosógép is tovább él...
Van az a pénz amiért a legnagyobb hírességeknek is korpásodik a haja
Úgy tudom, Rossi is olyat használ! Biztos jó!
Nem rémlik, hogy valaki ilyet használna, de lehet csak jól titkolja :)
Amúgy BT023-at használnak néhányan, hasonló lehet, ill. remélhetőleg jobb. Ha az lesz, írhatnál majd a tapasztalatokról! (tudom, nem mostanába fogod kipróbálni )
Sziasztok!

Gumicsere előtt állok. Bridgestone BATTLAX SPORT TOURING T30-ról mi a véleményetek?
szívesen
Köszi szépen.
Szia.
Elvileg a hópehely az a hideg töltés,ilyenkor magas töltőárammal tölt.

Ez a készülék automatikusan fenntartó töltésre kapcsol (szerintem motorjel módban is) miután a mezők megtelnek és a keret sem villog már
Mondjuk szerintem egy karbantartott napi használatú 50e km-es motor kevesebb nyűggel jár mint egy 17e km-es amit 3 éve nem használtak,
Statisztikailag elég kis esély van rá.

De mivel láttam már éjjeliőrt nappal meghalni így minden lehetséges.
Tisztában vagyok egy karburátoros motor hátrányaival. Engem nem zavar ha egy motor csak 3. indításra indul be. Már megszoktam, hogy néha a téli első indításnál leizzadok mire elindul az az egy szem henger. Ha az ETZ-t lemostam azzal várni kell egy fél napot h kiszáradjon, mivel a víz a tankról egyenesen a levegő beömlőbe csurog. Így a mosás utáni rugdosás nem jár mással, csak a szomszédok és a ijesztgetésével.
Lényeg hogy ha tavaszi elő indítás nem sikerül elsőre... na bumm... nem érdekel.
Egyébként ha ilyenkor gyújtás nélkül meg lehetne szívatni a motort, akkor egyszerűbb lenne a művelet szerintem.
Az e helyzet a motorokkal (és kb mindennel), hogy arra tervezik őket, hogy használatban lesznek. Szóval, ha egy motor sokat áll, az sem jó.
Valszeg az én motorom is sokat állt mielőtt megvettem. És érződik is rajta. A karbiban tönkre is mentek a O gyűrűk. Valamint a tömítés is gyorsan kiszárad (ez lehet minden motornál így van). Valamint a hidegebb időben pár hét állás után elég nehézkesen indul, 2-3 indítózásnál kb semmi, majd robban párat, és az azutáni indítózásnál gázzal indul. Nem szereti, ha sokáig nincs használva.
Ha rendben gondozva vannak ezek a motorok, akkor az látszik rajtuk és nem keveset mennek el. Nem km-t kell nézni, hanem állapotot.
Reménykedem benne, hogy ismét szerencsés leszek egy ballépés után. Ugyanis pár éve szert tettem egy ETZ 250-re és hát khm...
Ráköltöttem egy nagy motor árának kb a felét és még mindíg nem merek 10-nél messzebbre menni. Ezen kívül még a csodálatos menettulajdonságai is kiábrándítottak a kis Trophy után.
Itt a Trophy-ról egy videó. Akkor csináltam amikor megkaptam.
Én nem látom az összefüggést. A túramotorok (de általában a motorok) sokat futnak, vannak persze kivételek. Ezek szerint Neked lehet, hogy két kivételes motorod lesz. Egyébként nyugi, csak irigykedünk!
Nincs hirdetés és még nem is biztos h eladó. A lényeg h az ember aki lehet h eladja külföldön dolgozik, a motorja pedig itthon pihen.
Válaszom a 17ezret futott túra motorra:
Van egy MZ ES 150/1-esem. Ezen tanultam meg motorozni. 1974-ben gyártották. Amikor hozzájutottam 2753km volt benne. :) Természetesen minden szimering gatya volt a blokkban. A teleszkóp szimeringek április 24-én lesznek 40évesek. Még bírják.
:) 10ezernél fel kellett újítani, mert megrozsdásodhatott egy az egyik főtengely csapágy mivel a sok állástól nem kapott olajat.
Szia!

Nincs tipikus probléma, egy 10 éves 17ezret futott ( ) FZS-en mindennek pöpecnek kell lennie, tízszer ennyit elmennek ezek a blokkok! Sokat futottakon a karbisor és a hengerfej közötti gumicsövek szoktak kirepedezni, ezt esetleg megnézheted.

Online hirdetés van róla? Mi az ára, ha szabad tudni?
Évi 1700 Km-es futású túramotort?

Bármelyik kereskedés csinál neked akkora garantált Km-t amit szeretnél.
Sziasztok!
Tavasszal motort szeretnék vásárolni. Még nem döntöttem el, hogy a karburátoros, vagy az injektoros 600-as fazert szeretném.
Azt szeretném kérdezni hogy a karburátorossal milyen problémák szoktak adódni?
Tudok egy eladó 2003-as karburátorosat, amiben garantáltan 17ezer km van. A kérdés ezzel kapcsolatban az lenne, hogy a gumi alkatrészek mennyire sínylik meg a sok állást.
Válaszotokat előre köszönöm.