Látom újra előkerült, hogy a benzin hűt vagy nem?.....előkerestem egy tananyagot ahol erről is van szó többek között: www.aht.uni-miskolc.hu%2Fwp-co..." target="_blank">link
"A benzin-levegő keverék létrehozásának napjainkban egyre elterjedtebb módsze-re a benzinbefecskendezés. Előnyei:
· A henger tölteti foka javul, mert
- a szívócsatorna áramlási ellenállása kisebb,
- nagyobb szelepösszenyítás engedhető meg,
- szükségtelenné válik a keverék előmelegítése.
· A motorban kopogás jelensége nagyobb kompresszióviszonynál jelentkezik, mert
- minden henger azonos mennyiségű és minőségű keveréket kap,
- a hengereket a párolgó benzin hűti, így hőmérsékletük kisebb,
- a nagy szelepösszenyítás miatt a forró égéstermékek csaknem maradék nél-
kül eltávolíthatók,
- lehetőségünk van arra, hogy a gyújtógyertyánál dús, az égéstér többi részé-
ben benzinben szegényebb keveréket képezzünk."
......nyilván valami féléves okj-s cucc, marhaság az egész... ........most, hogy újra átolvastam benne van, hogy igazából miért is rossz egy más dob használata egy járműnél amit nem arra terveztek....
Ez nem multi vagy nem multi hanem ember függvénye. Látom nálunk a manager szinttől felfelé lévő embereket, mennyi a problémájuk, felelősségük és szabadidejük. Bár lehet nem a pénzügyi osztályon gondoltad...
Az uccsó a témához, nem azért hogy igazam legyen, hanem hogy nektek NE!
Elvonás akkor keletkezik, ha a rendszerből a hő távozik. Ezt leszögezhetjük ugye. Ez az energia megmaradás törvénye. Tehát bejut a levegő, meg a benzin és akár mit is csinál (pl. felmelegszik) az az ütem végéig onnan nem távozik (jelentős mértékben, szemben a vízzel ami hűt) Ezután a folyamatban az égés miatt egy magasabb energia szintre kerül a tér aminek az energia szintjéhez hozzáadódik az előzetes melegedés is! Majd kipufog. Most a szőrözők saccolhatják, hogy mennyi a kipufogási hőben az előzetes melegedés energia tartalma, abból mennyit visz ki, de azokat csókoltatom.
A szelepek, gyertyák elégése az oxigén többlet és a megnövekedett égéshő miatt van, amit viszont nem a benzin előzetes felmelegedése okoz hanem a keverék aránya.
Áá igen, ezt kerestem. Köszi szépen, emlékeztem én, hogy valaki nagy túrázó rakta fel és ebben a fórumban. Köszi még egyszer.
Haverom most vett egy 600as gsxr-t, elég koszos a leömlője, Neki akartam megmutatni.
Ha lett volna pénzed akkor nem mész a föld másik felébe eladva kutyát-macskát.
Szóval nem nem volt elég.
Viszont ismerek olyan multis 25-30 körüli középvezetőt aki 2-3 1 hetes thaiföld-stb-utakra megy.
És nem az első hete volt.
Nem éppen. lett volna pénzem nyáron motorozni, de időm nem volt. Rhinoeli is hívott a 2000km-es erdélyi túrára, de időhiány miatt beszoptam , nem tudtam menni. Sajnos ilyen volt ez a nyár. 3 ember munkáját nyomtuk 2en . Nem hogy pár napom, szabad hétvégém alig volt sajnos
Idén tragikusan keveset mentem.. olyan 4500 km körül.. ebből is 3500 szeptember-október volt. Szóval hova mosogassam? Meg az ősszel úgyis pár napon belül trutyis lesz, akkor meg nem mindegy?
Az letölthető anyag ezért nem linkelhető szerintem.
"A benzin-levegő keverék létrehozásának napjainkban egyre elterjedtebb módsze-re a benzinbefecskendezés. Előnyei:
· A henger tölteti foka javul, mert
- a szívócsatorna áramlási ellenállása kisebb,
- nagyobb szelepösszenyítás engedhető meg,
- szükségtelenné válik a keverék előmelegítése.
· A motorban kopogás jelensége nagyobb kompresszióviszonynál jelentkezik, mert
- minden henger azonos mennyiségű és minőségű keveréket kap,
- a hengereket a párolgó benzin hűti, így hőmérsékletük kisebb,
- a nagy szelepösszenyítás miatt a forró égéstermékek csaknem maradék nél-
kül eltávolíthatók,
- lehetőségünk van arra, hogy a gyújtógyertyánál dús, az égéstér többi részé-
ben benzinben szegényebb keveréket képezzünk."
......nyilván valami féléves okj-s cucc, marhaság az egész... ........most, hogy újra átolvastam benne van, hogy igazából miért is rossz egy más dob használata egy járműnél amit nem arra terveztek....
Elvonás akkor keletkezik, ha a rendszerből a hő távozik. Ezt leszögezhetjük ugye. Ez az energia megmaradás törvénye. Tehát bejut a levegő, meg a benzin és akár mit is csinál (pl. felmelegszik) az az ütem végéig onnan nem távozik (jelentős mértékben, szemben a vízzel ami hűt) Ezután a folyamatban az égés miatt egy magasabb energia szintre kerül a tér aminek az energia szintjéhez hozzáadódik az előzetes melegedés is! Majd kipufog. Most a szőrözők saccolhatják, hogy mennyi a kipufogási hőben az előzetes melegedés energia tartalma, abból mennyit visz ki, de azokat csókoltatom.
A szelepek, gyertyák elégése az oxigén többlet és a megnövekedett égéshő miatt van, amit viszont nem a benzin előzetes felmelegedése okoz hanem a keverék aránya.
nah ezt miért gondolod tán tapasztalat
Haverom most vett egy 600as gsxr-t, elég koszos a leömlője, Neki akartam megmutatni.
Szóval nem nem volt elég.
Viszont ismerek olyan multis 25-30 körüli középvezetőt aki 2-3 1 hetes thaiföld-stb-utakra megy.
És nem az első hete volt.
Keress penzt.
Idén tragikusan keveset mentem.. olyan 4500 km körül.. ebből is 3500 szeptember-október volt. Szóval hova mosogassam? Meg az ősszel úgyis pár napon belül trutyis lesz, akkor meg nem mindegy?