Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy csak fékezel egy parasztosat és a szarabbal csiganyálon csúszás lesz a vége.
Nekem a pr2 valahol 20körül fog elfogyni.. ha hamarabb el nem adom a motor alól. Most van benne 11-12k km, de még elég jól néz ki. Nem mértem, de állítom több van rajta még mint a 7000 km körül futott BT45-ön volt (amit eladtam a motor alól). Szóval még az is lehet hogy el kéne adnom tavasszal, mert anno a BT45-ért is aránytalanul jól fizettek Ez pedig annál minden tekintetben jobb gumi
És mennyit megy az a csodagumi?
Én eddig nem bántam meg a pirellit. Kíváncsi vagyok mennyi km-t bír majd ki. Anno a bt023 volt a nagy dilemma még, de azt nagyobb terhelésre találták ki, inkább az ezres fazerre. Ha kevésnek találom a pirellin megtett km-eket, akkor arra váltok.

Egyébként imádom ezt a hatalmas parasztvakítást, hogy esőben így meg úgy megy. A szar gumival csak 75-80la mehetsz, a nagyon fasza hiper-szuper kurvajó istenkirály gumival pedig 90-el. Aquaplaning tesztnek ez volt az eredménye. Ezt haverom, akkor meséltem miután 110-nél megtapasztaltam az eseményt.
Na a kutya. T30 vs PR3 tesztje is csak arról győzött meg, hogy bevált dolgokon felesleges változtatni
én ahhoz nem nyúltam, a szelephézag nem árt, ha rendben van. Érdemes kitakarítani meg az úszószintet beállítani a karbin, hamár kedvet kaptál:)
Qrva hideg van:) az a baj :)
Csinált már valaki karbiszinkront?

Sziasztok!

A karácsonyfa alá vettem egy Carbtune Pro-t, két szinkron után visszahozza az árát, no meg legalább a garázsban bütykölhetek. Megnéztem a videót is a használatáról, nem egy ördöngősség bátran állíthatom. Viszont, amit nem értek, hogy a fojtószelep helyzetérzékelőt a kalibrálás előtt és utána is állítani, ellenőrizni kell?

Szerintetek?


http://www.youtube.com/watch?h...
nem lehet,hogy nagyon megszívattad vagy pont keveset kap ebbe a idegbe
Én ebben a hűvösebb időkben csak szívatóval szoktam indítani, gáz nélkül,
Légszűrő rendben?
Akksival kezdeném, autóról próbáld bikázni... ha úgy se...
Gyertyák régiek?
Forgat, szikra van, benzin van, pici benzin szag is, néha picit pöffen, állt 6-8 hetet. Régebben amikor simán indult volt párszor, hogy ha nem húztam gázt meg akart fulladni, ezt csak néha produkálta és amikor bemelegedett mindig kisimult.
Szerintem rossz!

Forgat? Akksi rendben?
Szikra van?
Benzin van?
Szívató? Gáz?
Mennyit állt?
Le bizony!
Helló mindenki!
Nehezen indul a 2001-es fazer 1000.
Mi a véleményetek mi lehet a baj?
Le kellene vágni a karjukat...
motortolvajokat fogtak. Van köztük FZ6 is!
Fz6s
de milyen motoron?
Én is. FZ8-at még nem is láttam.
ugyan már, de én is elbizonytalanodtam ám
bocs,én fz6ra gondoltam
kösz, a Bridgestone honlap szerint a BT sorozat 023 továbbfejlesztett változata a T30, akkor remélem jó választás lesz.

Igaz a 2013-as Motorrad teszt szerint a Pirelli Angel jobb, de csupán csak ezért nem vállalom fel az első keréken a 110/70 helyett a 120/70-et.
Vorderreifen:
Größe:
120/70 ZR17M/C (58W)
Hersteller/Modell:
BRIDGESTONE/BT021F BB
Hinterreifen:
Größe:
180/55 ZR17M/C (73W)
Hersteller/Modell:
BRIDGESTONE/BT021R BB
Úgy rémlik, BT020-szal adták őket...
új fazereket már nem árulnak,,,
felkeltél korán, fórum megnéz, hozzászólás, fotó feltölt. ez igen