Azt gondoltam, de miért van ott magas hőmérséklet, míg a sima mt01-en nincs? A tippem, hogy a benzin egy része a leömlőben robban be és nem a hengerben. De ez miért van? Ez nem árt neki?
Egy ilyen érdekes kérdésem lenne mt01-nél (és egyéb motoroknál is) látható érdekes jelenségről. A kipuff leömlő szépen meglilul kékül a stage 2 változatnál, de az alap mt-01nél nem. Ez mitől van? Illetve sejtem, de ez nem káros neki? Másik motorokon is láttam ilyet, pl gixxeren.
Nem a 152Le hiányzik, (az Fz6n-ből sem azért vettem S2-t mert nem lett volna elég a 78Le, hanem mert kifejezetten csúnyának találtam annak a műszeregységét. A +Le és a 'talán' jobb fékek már csak bonus volt.) hanem a hangja és tetszik külsőre. A Fz-t sem motorozom ki, csak nagy jóindulattal talán 50%-ig, de nem ez a lényeg. Ha megengedhetném magamnak, a Yamaha mellé beállna egy S4R, mert vannak olyan dolgok, amik egyszerűen csak kellenek. .-)
MT-01-et is néztem, ismerőssel. Kurva nagy csalódás volt. Full műanyag, gagyi volt kissé. Oké, hogy miből legyen másból, mint műanyag, de valahogy olcsó benyomást keltett bennem.
A motorja meg az egész koncepció durva szerintem is.
mindenki 2 hengerről álmodik? A kevesebb henger a menő? Senki nem vállal be egy 6 hengerest?
Nekem az mt-01 tetszik nagyon. Lehet az lesz a következő. De ez még a távoli jövő kérdése. Még éppen, hogy megvan a fazer.
Ízlések és pofonok, attól ha másnak nem tetszik az mt01, attól nekem még tetszik. És hiába tetszik mindenkinek a monster, attól nekem nem fogom megkedvelni. Én így működök, sorry.
Itt a környéken több sv is van és nagyon örülök annak, hogy az fzs fazerrel egyedi vagyok.
Bírja de nem érdemes túlpakolni , mert alulról az a 4-db gyári 6-os csavar majdnem kevés, legalább 10-es kéne ,amugy törni nem törik mert ez maszek gyártmány bazi erős, gondolom látszik is rajta.
És bírja a magyar utakat? Szokott itt téma lenni, hogy a Givi meg a gyári meg az xy konzol hány kilót bír el, meg kinek melyik tört már el. Ilyenkor veszti értelmét az a beszélgetés.
Cseh kollegam lecserelte par evvel ezelott a 99-es monsteret egy S4R-re, egy ev mulva eladta, mert a kereken 152 loerot nem tudta sehogy sem kimotorozni. Ertsd, biztonsagosan, pedig annak tenyleg megvan mindene, feke, futomuve. Szoval eladta, s visszavasarolta a 67 loeros regi monsteret.
Csavonak 3 motorja van. K5-os 1000-es gixxer palyara, s egy yamaha terepmotorja. Szoval o tudja mit beszel.
En nekem eleg lenne egy S2R az 1000es fajtabol.
Azért amikor a Simson nyergében, 70 körüli sebességnél a kőporos lejtő alján jut eszedbe, hogy a hátsó fék már múlt héten se fogott, az a kanyar külső évén virító árok nagyon gyorsan tud ám közeledni!
Nem határfeszegetés ez... de egy motort nehéz úgy élvezni hogyha kókadtan kell tartani a fordulatszámmérőt. Felelősségteljes emberek ilyenkor vagy unatkoznak, vagy nagy dilemmázás után szembeköpik magukat és mégis elkezdenek motorozni a 100+ lovas technikán, vagy pedig vesznek egy monster jellegű gépet, és úgy élvezik az egészet, hogy közben "rendes" emberek tudnak maradni.
Gyorsan menni csak két esetben gáz, ha van olvasható rendszám, meg ha nulla méteren kell megállni Egyébiránt teljesen veszélytelen
Értem arra célzol, hogy előbb tudod a határokat feszegetni, mint egy erősebb motoron. Ha erős motoron akarsz feszegetni, akkor veszélyes is vagy, mert gyorsan kell menni. Ezzel meg még a sebességkorlátozást sem tudod átlépni
http://www.motorcyclenews.com/...
A motorja meg az egész koncepció durva szerintem is.
Nekem az mt-01 tetszik nagyon. Lehet az lesz a következő. De ez még a távoli jövő kérdése. Még éppen, hogy megvan a fazer.
Ízlések és pofonok, attól ha másnak nem tetszik az mt01, attól nekem még tetszik. És hiába tetszik mindenkinek a monster, attól nekem nem fogom megkedvelni. Én így működök, sorry.
Itt a környéken több sv is van és nagyon örülök annak, hogy az fzs fazerrel egyedi vagyok.
Direkt nem a két végletet keresem (620-as ill. S4R), lóerőben visszalépés lesz, de mivel a 96-ot sem használom ki, így ez nem gond.
A Diavel annyira nem jön be, a Streetfighter nagyon, csak ahhoz az isten pénze kéne :) Idomosak nem hoznak lázba, túravonal sem.
Csavonak 3 motorja van. K5-os 1000-es gixxer palyara, s egy yamaha terepmotorja. Szoval o tudja mit beszel.
En nekem eleg lenne egy S2R az 1000es fajtabol.
Gyorsan menni csak két esetben gáz, ha van olvasható rendszám, meg ha nulla méteren kell megállni Egyébiránt teljesen veszélytelen
Ez egy házibarkács szörnyszülött szar izlésű tulajjal.
Ezt bármikor betólnám a garázsba pedig nekem a végsó motor teljesen más lesz.