A jó fék meg futómű sose hátrány.. meg az 50 ló se feltétlen, mert úgy lehet vele játszani, hogy nem kell attól félni, mikor üt vissza.
Mikor tudsz egy "komoly" motort úgy élvezni, hogy oda vissza-szalad a középtartomány meg a piros között a fordulatszámmérő és közben még mérsékelten felelősségteljes emberként is viselkedsz? Erre tökéletes jó egy ilyen "gyenge" de mégis jó alkatrészekkel megáldott motor.
Persze annak aki ha motorozik szarik bele a többi ember világába, annak jobb egy erősebb
Na de akkor se azért legyen a monster álmaim motorja mert olcsó. Voltam egyszer egy ilyen csapatépítős tréningszerűségen. Akkor még tervben se volt a motorozás. És volt ilyen célos rész, álmaid megvalósulására, ilyen bakancslista szerű. Minden második ember egy monsterről álmodott. Amikor megkérdeztem, hogy miért, azt a választ kaptam, hogy mert feelinges. Csak azt kérdeztem, hogy a 33 vagy az 50 lovas változatot szeretné.
Szerintem kávézóba járni nem kell olyan futómű és fékek. Azért a fézer sem pudingból van.
Egy motor tetszik nem tetszik, vagy ha jobban tetszik felhasználóiélmény-faktorát elsősorban az határozza meg hová jutottál el vele, a többi faktor összesen nem nyom a latba annyit, mint ez az egy. Szerintem.
Felőlem lehet bármilyen egy motor, ha el tudok vele menni a világ tetszőleges végébe. Lehet az egy Honda Innova vagy egy FJR is..tökmindegy, mert az élmény lényegi része nem ezen múlik.
Én nagyon sok motor közül csak néhányra tudom rámondani, hogy tetszik, és szintén néhányra, hogy nagyon nem tetszik. A többi egyszerűen hidegen hagy. A Monster valamiért pont olyan, ami nagyon nem jön be... persze kit érdekel... Ízlések és paplanok!
én sosem értettem mi ez a nagy össznépi monster imádat. Talán te el tudod magyarázni.
Szerintem a moto guzzik sokkal stílusosabb motorok. Sokkal jobban mutat egy kávézó előtt.
Ha meg duki, akkor diavel vagy streetfighter.
Kedden vettem magamnak egy motoros csizmát, a boltba pont egy monster volt, na mondom felülök már rá, hogy milyen a csizma a motoron. Rettentő kényelmetlen. Olyan magasra fel kellett húzni a lábamat, nem az én 187cm-hez találták ki.
Nekem ezidaig egy riaszto aksi valt be, amivel vettem valaha az FZR-emet(regi volt de nalam 5 evet ment, es a szomszednal is 3 evet mig el nem adta...)
Volt LP-m de az nem birta csak ket evig, de a BOSCH viszont mar jobban viselkedett (ezek mind zselesek)
Inkább az zavarna amit az egyik ismerős mondott.
Gumizsiráf.
nyeklik-nyaklik................majd vett inkább egy shiver 750-et.
És a yamaha 5 szelepes cucca igen gáz a visszajelzések szerint.
Hát, egyenlőre én is arra hajlok, de a TDM sem elvetendő. Kipróbálnék egy ilyen kéthengerest, annak is meg lehet a szépsége. Meg talán nem is annyira pörgős, bár azt mondják, hogy 2500-as fordulat alatt rángat. Ez nem annyira tetszene.
A mostani gépem se a szépségével fogott meg
Mikor tudsz egy "komoly" motort úgy élvezni, hogy oda vissza-szalad a középtartomány meg a piros között a fordulatszámmérő és közben még mérsékelten felelősségteljes emberként is viselkedsz? Erre tökéletes jó egy ilyen "gyenge" de mégis jó alkatrészekkel megáldott motor.
Persze annak aki ha motorozik szarik bele a többi ember világába, annak jobb egy erősebb
Szerintem kávézóba járni nem kell olyan futómű és fékek. Azért a fézer sem pudingból van.
Felőlem lehet bármilyen egy motor, ha el tudok vele menni a világ tetszőleges végébe. Lehet az egy Honda Innova vagy egy FJR is..tökmindegy, mert az élmény lényegi része nem ezen múlik.
Szerintem a moto guzzik sokkal stílusosabb motorok. Sokkal jobban mutat egy kávézó előtt.
Ha meg duki, akkor diavel vagy streetfighter.
A nagyvas.hu-nál meg a motoralkatresz.eu-nál is 20e felett van bőven!
Volt LP-m de az nem birta csak ket evig, de a BOSCH viszont mar jobban viselkedett (ezek mind zselesek)
Gumizsiráf.
nyeklik-nyaklik................majd vett inkább egy shiver 750-et.
És a yamaha 5 szelepes cucca igen gáz a visszajelzések szerint.
Aztán TDM vagy CBF1000, nehéz döntés...