Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg valamiből sok van, hogy panaszkodik mindenki hogy nem tudja eladni... mer csak a 64. a hahu listázásában a hornetje/svje/fazerje stb
Néztem már FZS1000-reket is. Próbálom szoktatni a szemem a csupaszságukhoz. Nem tudom miért vagyok idomfetisiszta.
Azzal menjél te túrázni.
Gyér a kínálat.
750-800 ccm alatt szerintem felesleges nézelődni, ha mókás túra-sporttúra motort szeretnél
K51000.
És mivanavéefernyóccázzal?
Vergődök. :) Év elején már akarok motort, de VFR 800 vtec kínálat a béka segge alatt van, ráadásul nem tetszik, hogy 900e ft körül csak 2002-est lehet kapni. Szóval hahu keresőjét túrára állítottam, de csak nem találom az igazit.
Egyébként hogy találtad? Nem arról volt szó hogy neked nem jön be az FZ6?
Akkor azért van ilyen jó áron.
Ilyen ízléstelenséget ki nem adnának a kezükből a japánok Iwatában
Ámulok és bámulok:D
Gépjárműtechnikus vagyok,12 éve szerelő...de ehhez már nem lehet hozzászólni:D
Még 1x UTOLJÁRA elmondom: szó nem volt motor modifikációról, szó nem volt 25%-al nagyobb befecskendezőről. Az alaptézis, amiről a vita elindult, az hogy ha lassan mész a motorral, akkor "elcsöppen a gyertya, és kilyukad a dugattyú". Tehát a gyárból kijött, új motort, ha nem gyilkolod magas fordulatszámmal az azért fog tönkremenni, mert "elcsöppen a gyertya és kilyukad a dugattyú, mert nem tudja hűteni a kevés benzin." Ez egészen egyszerűen nevetséges. Ismét kiemelem, nincs szegény keverési arány, nem tuningolták, LASSAN MEGY. Erről szólt a vita, nem másról, és innentől tényleg véglegesen lezártam a témát részemről.
végül is okoskodo letél ...... mert le irtad azt amit és más szavakal ..........

a hűti és a hőt von el ?

robanó tér , égéstér .?

szivó szelep az alsó holdpont körül nyit ,

én sem okoskodás ból irtam régota megy a vita a benzin hüti -é a motort vagy sem ............ üzenem annak a rétegnek aki azt állitja ,hogy nem hűti ,,, tegyen a motorjába 25 % NAGYOBB FŐ FUVOKÁT ... és nézen rá a gyertyára és az üzemi hőmérsékletre .....

LESZ csodálkozás !
Nem akarok kötekedni, de Otto és Diesel motoroknál égéstér van, ahol égés zajlik le alapesetben. Ha gubanc van, akkor történik robbanás, de azt ugye sem a motor, sem mi nem szeretjük.
A benzin pedig párolog, hőt von el.
A kipufogószelep pedig alsó holtpont előtt nyit jóval.
Elnézést, ha okoskodónak vagy kioktatónak tűnök, nem az a célom.
Végülis ja.
Egy kazal astra volt már.
Ez a twinport cucc már nem tud meglepni.
Főnyeremény!
G.

De idős nemdohányzó bácsi tulaj.
Ennek megfelelően olajat nem cserélünk,van benne és dodzsempályának nézte a közutat.

Szerencsére csak 65e km-ig volt az övé és nem volt drága.De szép tiritarka a bontott kasznielemeknek hála amit ráraktam.
Jaj, drága kenyér. Megígérem sose többet nem hozom, fel. Mert csak poénkodni szerettem volna, de nem vettétek.

Szóval én egy új Givi 351Fz-t + M5 -öt kaptam a Mikitől. Akit érdekel 18+8e volt + a posta fele, mert a másik felét lealkudtam karácsonyra való tekintettel. Tegnap délelőtt fel is applikáltam, már csak dobozt kellene keresnem.

Eddig azt gondoltam, hogy a facér kell féklámpa meg világítás a dobozra, de most hogy fenn van a platni látom, h nem csak öncélú karácsonyfagyártás lenne, ha lenne.

Karira, pedig ha összejön a LiteCoin projektemből a megfelelő összeg akkor bőrruha (vagy csak kabát) lesz. Csak még mindig tanácstalan vagyok mint egy kisközség, hogy milyen márkát favorizáljak. És próbálnak lebeszélni arról, hogy sok fehér legyen benne. Tök feketében, fekete motoron meg lassan úgy fogok kinézni mint egy gyászhuszár. .-)))
Mondom..............szaktekintély az szaktekintély.
És mekkora lesz a gondhalom mérete?
F? G? H?
Itt alapvetetően azt nem értik meg, hogy valami hogy hűthet meg fűthet egyszerre Öbölátúszás..?! Margiiit..Maga noormális? KB ez a helyzet itt
Kombiastrát egy halom gondal.
Én mindig bort, búzát, békességet kérek. De most ott lesz egy Sidi Vortice is a fa alatt.