Lehet rosszul emlékszem, de nem Te raktál fel képet valamelyik fórumba, ahol a motorod leömlőjét takarítottad meg egy darázs garázsos tisztítóval? Ha esetleg Te voltál és megtalálod a képet nem küldenéd el? Előre is köszi.
Ha lenne zsák pénzem, akkor én se szenvednék, lenne egy 1000RR a garázsban meg valami túra vagy túra endúró, aztán kész. De mivel nincs, így kell keresnem egy olyan gépet, ami all in one. :) Tudom ilyen nincs. A Suzuki gyárba üzenem, ha a GSX650F-et megcsinálták volna egy erősebb motorral, már a garázsban lenne a jószág.
Ha jóval több pénzem lesz mint időm, majd beszervezek valakit hogy hozza a másik motorom, és amikor olyan szakasz van akkor csere, ő meg kerülhet onroad az utcai paripával a terepszakasz másik végéig
Egyébkén ez miért nem jutott még eszébe itthon senkinek? Eddig annyi szabadidőm volt, hogy simán lettem volna ilyen fegyverhordozó...
Az a baj, egyszerre csak az egyiken tudsz ülni, így minden helyre kétszer kell elmenned! Bár, ha két motorra van pénz, akkor benzinre is van. Kár, hogy időt nem lehet venni rajta.
A Divinél egy fokkal azért szebb. Sőt, a Divire nem tudom azt mondani hogy szép, a FJR-re már igen. Mondjuk ez a legújabb (ami belesett a vitorlásba) nem tetszik formailag.
Biztos a felállított kritériumokkal van a baj. :) Busákra én is ránéztem fél szemmel, de bevallom őszintén én azokat egyelőre magázom, nem kell nekem az a vadállat. Szeretnék még jövőre is azon gondolkodni, hogy az éppen aktuális vasról mire üljek át. FJR még sose került célkeresztbe nálam, az már szinte egy "túrabálna". CBF ezreket ma már én is végignéztem, nincs nagy kínálat, de az akár esélyes lehet, de ennyi erővel akkor jöhet a ezres fazer is. Abban bízok, hogy év elején szépen elkezdik felpakolni az emberek a motorokat hahu-ra, most nagyon ócska a kínálat, és akkor lehet lesz egy VFR 800 vtec, ami megfelel.
Most gyorsan átpörgettem, hogy a hahu mit ad 1.1-ig 2003-as évjárattól 750 ccm fölött. Hát nem sok értelmes találat van ami legalább hellyel közzel megfelel a kritériumaidnak
Van egy-két jónak tűnő FJR millióért, mint legsportosabb túramotor. Valamint Busák is vannak már ennyiért, azok elvileg kényelmesek. De talán ez a CBF1000 a legértelmesebb találat, igaz ez csak nagy jóindulattal 1 millió.. (ehhez lehet kapni oldalidomot)
- 100 ló alatt nem érdekel
- legyen fejidom és oldalidom (erről már akár hajlandó vagyok lemondani)
- legyen kényelmes hátul is, már amennyire egy motortól ez elvárható
- férjen bele 1 millióba
Vedd az 1250-et.
Egyébkén ez miért nem jutott még eszébe itthon senkinek? Eddig annyi szabadidőm volt, hogy simán lettem volna ilyen fegyverhordozó...
Szóval mindennel lehet túrázni.
Van egy-két jónak tűnő FJR millióért, mint legsportosabb túramotor. Valamint Busák is vannak már ennyiért, azok elvileg kényelmesek. De talán ez a CBF1000 a legértelmesebb találat, igaz ez csak nagy jóindulattal 1 millió.. (ehhez lehet kapni oldalidomot)
- 100 ló alatt nem érdekel
- legyen fejidom és oldalidom (erről már akár hajlandó vagyok lemondani)
- legyen kényelmes hátul is, már amennyire egy motortól ez elvárható
- férjen bele 1 millióba
Eddig, ami szóba jött: VFR 800 vtec
SV 1000s az szerintem nem kényelmes.