Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ugye darabokra szedted és úgy takarítottad?
Én? Idén kétszer mostam le a motort
Pedig lovi el van ájulva tőle.
Vedd az 1250-et.
Lehet rosszul emlékszem, de nem Te raktál fel képet valamelyik fórumba, ahol a motorod leömlőjét takarítottad meg egy darázs garázsos tisztítóval? Ha esetleg Te voltál és megtalálod a képet nem küldenéd el? Előre is köszi.
Ha lenne zsák pénzem, akkor én se szenvednék, lenne egy 1000RR a garázsban meg valami túra vagy túra endúró, aztán kész. De mivel nincs, így kell keresnem egy olyan gépet, ami all in one. :) Tudom ilyen nincs. A Suzuki gyárba üzenem, ha a GSX650F-et megcsinálták volna egy erősebb motorral, már a garázsban lenne a jószág.
Középvezetőtől felfelé már meglepően sok szabadidőd lehet egyben.
Na ja... főleg ha nem azért van sok pénze mert egy multinál rabszolga.
Ha jóval több pénzem lesz mint időm, majd beszervezek valakit hogy hozza a másik motorom, és amikor olyan szakasz van akkor csere, ő meg kerülhet onroad az utcai paripával a terepszakasz másik végéig

Egyébkén ez miért nem jutott még eszébe itthon senkinek? Eddig annyi szabadidőm volt, hogy simán lettem volna ilyen fegyverhordozó...
Akinek van pénze annak már lesz ideje.
Az a baj, egyszerre csak az egyiken tudsz ülni, így minden helyre kétszer kell elmenned! Bár, ha két motorra van pénz, akkor benzinre is van. Kár, hogy időt nem lehet venni rajta.
Szerinted ha ilyenre lesz pénz akkor nem lesz egy bokorugróra is?
A Divinél egy fokkal azért szebb. Sőt, a Divire nem tudom azt mondani hogy szép, a FJR-re már igen. Mondjuk ez a legújabb (ami belesett a vitorlásba) nem tetszik formailag.
Azokkal mehetsz majd a patakmederbe...
Majd ha többet tudok a tejbe aprítani mint most, akkor nálam valószínűleg esélyes lesz egy RT vs FJR meccs.
Nameg ronda.
Nagy túrabálna, de rendkívül kezes és agilis.
Biztos a felállított kritériumokkal van a baj. :) Busákra én is ránéztem fél szemmel, de bevallom őszintén én azokat egyelőre magázom, nem kell nekem az a vadállat. Szeretnék még jövőre is azon gondolkodni, hogy az éppen aktuális vasról mire üljek át. FJR még sose került célkeresztbe nálam, az már szinte egy "túrabálna". CBF ezreket ma már én is végignéztem, nincs nagy kínálat, de az akár esélyes lehet, de ennyi erővel akkor jöhet a ezres fazer is. Abban bízok, hogy év elején szépen elkezdik felpakolni az emberek a motorokat hahu-ra, most nagyon ócska a kínálat, és akkor lehet lesz egy VFR 800 vtec, ami megfelel.
Olyan fejétől a farkáig 2 méteres nakeddel túrázok aminek mégy csomagrögzítő kampója sincs.
Szóval mindennel lehet túrázni.
Most gyorsan átpörgettem, hogy a hahu mit ad 1.1-ig 2003-as évjárattól 750 ccm fölött. Hát nem sok értelmes találat van ami legalább hellyel közzel megfelel a kritériumaidnak

Van egy-két jónak tűnő FJR millióért, mint legsportosabb túramotor. Valamint Busák is vannak már ennyiért, azok elvileg kényelmesek. De talán ez a CBF1000 a legértelmesebb találat, igaz ez csak nagy jóindulattal 1 millió.. (ehhez lehet kapni oldalidomot)
Igazából ilyet keresek:

- 100 ló alatt nem érdekel
- legyen fejidom és oldalidom (erről már akár hajlandó vagyok lemondani)
- legyen kényelmes hátul is, már amennyire egy motortól ez elvárható
- férjen bele 1 millióba

Eddig, ami szóba jött: VFR 800 vtec

SV 1000s az szerintem nem kényelmes.
Jah értem és az SV 1000? 1m-ért kapsz 2005ösöket. 1000ressel nem, de 650es sv-vel mentem, igaz az nem gyakorolt rám nagy hatást.
Köszönöm a tippet tavaszig még nézelődök ;)
Igen láttam, de a határt 1M-nál húztam meg.
Fz1ből van 1-2db használtautón aminek vannak oldalidomjai.
Jelenleg én a másik oldalról szemlélem a piacot, így én azt élvezem, ha valamiből sok van.