Igen, pont ez az, amin gondolkodtam én is...
Azonban sztem így sincs alacsonyan ennek a masinának a súlypontja, és feljebb már nem szeretném vinni - sőt.
Úgyhogy kutakodok további alternatíva után. Mindenesetre az átalakítás előtt menni fogunk egy túrát így, hogy egyáltalán kiderüljön, mennyire kényesek a hosszú combok...
Amúgy a hosszú combú barátnőre, megoldás lehet az ülés átalakítása is. Be tetetsz mondjuk 2 cm vastag zselét a szivacsra, az olyan mintha 2 cm-el lentebb lenne a lábtartó. Kényelmesebb is lesz, bár a súlypont megemelkedik, stabilitás csökken, de akkor max nem úgy mész bele a kanyarba...
Na igen, azok a hosszú combú barátnők, csak a baj van velük... Azért nagy előnye mégis lehet, hogy menet közben rá tudsz könyökölni a térdére!
Azon a megoldáson kívül, amit itt már javasoltak (cseréld le), van még olyan, hogy teszel egy hosszabbító betétet a lábtartóba. Bár nekem nem olyan hosszú combú a barátnőm, mint neked , én is megcsináltam ezt, hogy az oldalsó dobozok előtt kényelmesen elférjen a lába.
Egy zártszelvényből csináltam kb 15 centis hosszabbítást. Nyilván ezt meg lehet csinálni szépen és kókányolva is. Az enyémnek konstrukciós hibája, hogy borulás esetén az alu lábtartó nem tud visszahajlani, ezért törik. Ezt a nyáron sikeresen bemutatta (hála az égnek nem a menyasszonyom ült hátul) egy túra hajnalán - akkor a gyári szerszámkészlet csőkulcsa hibátlanul szolgált a túra végéig lábtartó gyanánt.
De mit csinálsz, ha nem jön le kézzel? Tudom az is egy opció, hogy szólok egy erősebb embernek. Vagy benne marad a régi olaj.
Ez most így sikerült, nem a világ vége. Azóta elővigyázatosabb vagyok.
Mint bútoreladó azt tudom amit műanyagból csinálnak és fogóval esek neki az törik.
Általában aminek kézzel azis de ez most más.
Életbe nem esnék neki fogóval.
De hát végülis csak a 202.-es MGV szakközepet jártam ki.
relatíve sokan. Sokan fogóval szedik le rakják vissza.
Egyébként mérnökként azt tanultam egyetemen, hogy mindent előre tudni kell, mire számítson az ember, a mérnöki szakma nem próbálkozásról szól, hanem előre meghatározzuk mi fog történni.
De. És nincs gyakorlatiasabb egy jó elméleti oktatásnál. A tanszékem szlogenje.
Hidd el én még a gyakorlatiasabbak közé tartozok. De jobb tudni, hogy mire számítsak. Pl.: utólag jó tanács volt, hogy az olajbeöntő kupakját kézzel húzzam meg, mert fogóval eltörik.
Köszönöm.
Tehát itt majdnem mindenki duplafénnyel nyomul... Megfontolom én is. Sokkal jobban tetszik a szimmetrikus szempár
Még egy érdekes problémám akadt: a barátnőmnek szép hosszú combjai vannak... , de a hátsó lábtartók kicsit magasan vannak. Azokat esetleg hogyan lehet pár cm-el lejjebb varázsolni - nyilván kókányolás mentesen?
Köszönök minden segítséget!
Az a baj, hogy az egyetemek csak elmeleti tudast adnak. Volt hogy egy vegzett mernoknek meg kellett mutatni, hogy merre kell meglazitani egy csavart... .-)
mennyire tudok ott elcseszni dolgokat (pl.: sebességszenzor ott van, ugye?)
Mert ha könnyen elbarmolhatok ott valamit, akkor feleslegesen nem nézegetem. Majd lánccsere szervizben lesz.
Azonban sztem így sincs alacsonyan ennek a masinának a súlypontja, és feljebb már nem szeretném vinni - sőt.
Úgyhogy kutakodok további alternatíva után. Mindenesetre az átalakítás előtt menni fogunk egy túrát így, hogy egyáltalán kiderüljön, mennyire kényesek a hosszú combok...
http://www.ebay.co.uk/itm/new-...
Akkor ez is mostmár folyamatban van - a fejemben...
Azon a megoldáson kívül, amit itt már javasoltak (cseréld le), van még olyan, hogy teszel egy hosszabbító betétet a lábtartóba. Bár nekem nem olyan hosszú combú a barátnőm, mint neked , én is megcsináltam ezt, hogy az oldalsó dobozok előtt kényelmesen elférjen a lába.
Egy zártszelvényből csináltam kb 15 centis hosszabbítást. Nyilván ezt meg lehet csinálni szépen és kókányolva is. Az enyémnek konstrukciós hibája, hogy borulás esetén az alu lábtartó nem tud visszahajlani, ezért törik. Ezt a nyáron sikeresen bemutatta (hála az égnek nem a menyasszonyom ült hátul) egy túra hajnalán - akkor a gyári szerszámkészlet csőkulcsa hibátlanul szolgált a túra végéig lábtartó gyanánt.
Ez most így sikerült, nem a világ vége. Azóta elővigyázatosabb vagyok.
Persze van az a vicc, hogy:
- Mit csinál a szőke nő egy üres szobában két ágyúgolyóval?
- ?
- Az egyiket elveszti, a másikat elrontja...
Általában aminek kézzel azis de ez most más.
Életbe nem esnék neki fogóval.
De hát végülis csak a 202.-es MGV szakközepet jártam ki.
Egyébként mérnökként azt tanultam egyetemen, hogy mindent előre tudni kell, mire számítson az ember, a mérnöki szakma nem próbálkozásról szól, hanem előre meghatározzuk mi fog történni.
Hidd el én még a gyakorlatiasabbak közé tartozok. De jobb tudni, hogy mire számítsak. Pl.: utólag jó tanács volt, hogy az olajbeöntő kupakját kézzel húzzam meg, mert fogóval eltörik.
Ugye itt nem kell hasonló meglepire számítani?
Tehát itt majdnem mindenki duplafénnyel nyomul... Megfontolom én is. Sokkal jobban tetszik a szimmetrikus szempár
Még egy érdekes problémám akadt: a barátnőmnek szép hosszú combjai vannak... , de a hátsó lábtartók kicsit magasan vannak. Azokat esetleg hogyan lehet pár cm-el lejjebb varázsolni - nyilván kókányolás mentesen?
Köszönök minden segítséget!
Mert ha könnyen elbarmolhatok ott valamit, akkor feleslegesen nem nézegetem. Majd lánccsere szervizben lesz.
Ami valójában M6-os csavart takar.
Csak jegyezd meg, h milyen pozícióban volt