Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval:
- milyen olajat használsz?
- hány km-ként?
- milyen láncsprayt használsz?
- milyen időközönként?
- van tapasztalatotok a Givi tanklock rendszerével kapcsolatban?
- van-e jelentős különbség a Givi monolock/monokey dobozok terhelhetősége/minősége/kihasználhatósága között?
- milyen gumiabroncsok váltak be eddig legjobban a túrázások alatt?

Mindenki tapasztalatait örömmel fogadnám...
Köszi előre is!
dehogy gondolom, újszerű lehet, nincs hajtva, kíméltem idáig
Kösziiiii!
Mert már a Yamaha márkakereskedésben is majnem rohamot kaptak, hogy nem találnak sehol ilyen alkatrészt...
Ezexerint senkinek nincs ilyen kis gumikupakja?
(amúgy nem rossz ötlet sztem... jelezzük a japcsiknak, hogy eladnánk nekik ezt a szabadalmat ócsójé? )
Így gondolod? Szerintem még nagyon félidős se lehet..
Aha, már lassan el is koptattam.
És, bejárattad már?
Két hét múlva 10 éves a motorom.
Én tuti olyat vennék, amiben van E jelzés. Ez az index funkció meg nem kell bele. Ha cserélek is a tuti tesztelni fogom a melegedésre.

Én a helyedben bevertem volna vele a kirakatát, hogy köszi nem kell a szarod!
Az csak egy dolog, h nem szabályos, de még szar is a kábelezésük! Én is innen vettem első lámpát a GS-emre.
Az indexeket nem kötöttem be, azok maradtak a gyáriak. Olyan fos kábelek voltak rajta, h lebaszta a biztimet. Azt hittem, szarul kötöttem be, de nem (megnézettem elektronikai műszerésszel). A kábelek melegedtek (amit először észre sem vettem) aztán nem csak a biztim, ment rá hanem a szétcseszett vmi eletronika kütyüt a GS-en. Érted? egy olyan motoron, ami gyakorlatilag mindet kibír és túlél. Na akkor basztam le a picsába, és raktam vissza a gyárit. Az egy dolog, h nem engedélyes, mert az az Én dolgom, h megbasz-e érte a rendőr. na de, hogy olyan cuccot árulnak, ami szétcseszi az elektronikát úgy, hogy szabályosan van bekötve...Hát kicsit ideges voltam. Legszívesebben visszavittem volna, de akkor már úgy voltam vele, h nem éri meg a rohangálni utána. Anno 11000-ért vettem. Tanultam az esetből. Tuningkütyüre többet nem költök, csak ha minőségi és engedélyezett és nincs köze a gép elektronikájához!
Nyugi én tutira nem kötnék be ilyenbe indexet. Pont azért, mert én is veszélyesnek érzem. Plusz még a rendőr is baszogathat érte. És nem is néz ki annyira jól. Jobb a két kiálló index.
Igazából hátulra kerestem ledes lámpát, ami alapból átlátszó, vagy szürke. Ha csak ezt cserélem le, ebbe mennyire kötekedhetnek műszakin? Mert szerintem semennyire. Lámpa világít, csak más a színe és sz izzó helyett led van benne, és még fényesebb is.
És a rendőr is megbüntethet, mert van egy szabály, hogy hány cm-re kell lenni az indexnek a hátsó lámpától vagy a motor közepétől. Vagy ilyesmi........meg tök béna, de ez csak az én véleményem.
Max az aki belédszáll és nem látja.
És jogosan fog kibujni a fizetés alól mert nem szabályos.
Semennyire. Ettől függetlenül műszakira visszarakod a gyárit, és soha senki nem fog érte szólni.
Szerintetek egy ilyen mennyire szabályos?
Az a kupak nem is odavaló :D
Ott egyáltalán nincs kupak.
Ez a váz végébe volt beledugva, oda ahova a givi doboztartó feszítőhüvelye ment bele. Valamiért csak egyet tesznek a fazerekbe.
Ezen a linken meg is találod miről beszélek:
givi tartó szerelése lépésről-lépésre
kép
Ja és még az üresjelző kábelt hol találom milyen színű? 2007 fz6n
Hello! Szereztem egy univerzális fokozatkijelzőt egy ilyen kínai verzió mint ezen a kawán: http://www.sportmotor.hu/motor... kérdésem annyi lenne hogy 12v-ot melyik kábelről adjak neki mert autóvillamossági ismerős mondván motor teljesen más azt mondta nem mindegy melyik kábelbe kötöm bele amiben "áram" megy mert nehogy kiüssön vmit. testhez viszont van vmi kábel a kötegben vagy vhova vezessem a motorra? a szereléssel elboldogulok csak ezen akadok el nem akarok elfüstöltetni vmit:) kössz előre is
Elég a 3 imbuszfejes csavart kitekerni (felül + oldalt + alul) és kifordítani a műanyagot. Elsőre úgy tűnik, mintha a váltó karja, rudazata blokkolná ezt, de hidd el, ki lehet fordítani! Én még soha nem vettem le a váltókar rudazatát emiatt.
Ha egyebet nem is, de egy darab "karika" gumit ragaszthatsz az ules aljara, mert a csavar feje belemar majd az ules muanyagjaba es kesobb jobban fog kotyogni...
Ezt a szót keresed: kupak.
Ismét egy talány számomra:
a képen látható kis kütyü, amolyan gumifedő-szerűség... Nektek van a motoron? Nekem csak egyik oldalon található, a másik oldalon hiányzik. Beszerezni szinte lehetetlen(nek tűnik). A hiányzó oldalon az ülés közvetlenül a csavaron fekszik, s néha kopog egy kicsit, nincs a gumicsuda, ami tompítaná... Remélem ez lesz a legnagyobb gondom a motorral!
Hello!

nyugodtan bombázhatsz a kérdéseiddel
Nem kell levenni. Elég a burkolat előtt lévő rudat levenni.
Szerintem meg használj Petróleumot az a legjobb!
En a narancssarga kupakos brigeciolal szoktam, levagott sorteju ecsettel illetve hasznalt fogkefevel. Bo vizzel lemosom, megvarom mig megszarad es befujom.