Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

- t
benzinnel vagy motorinaval (a lanctisztitto draga...) es ecsettel
S a láncot milyen anyaggal és eszközzel érdemes megközelíteni, ha meg akarom tisztogatni szépen?
Köszi a segítséget!
Ezt én is megcsinálom...
Le kell hozzá szerelni a váltó karját is?
En ilyet terveztem es keszitettem a narancsomra valamikor. Most hasonlot tervezek erre is, csak ez mar dobozra lesz...
Valaszolva a kerdesedre, nincs.
Több, mint 3 éves videó, de még mindig jót röhögök rajta
http://youtu.be/SOGn7dgWrVU
krisztianfz6!

Bakker... Most nézem csak a képeidet...
Örömmel fogadnék egy leírást azokról a helyekről, amerre nem jártál még...
Lehet, hogy majd bombázlak a kérdéseimmel, ha nem bánod...
Jut eszembe, Mikor megvettem a gépet az volt az első hogy kicseréljem a telóolajat. Szerintem élete során nálam volt kicserélve egyedül! A képen látszik milyen fémszennyezett volt.
Köszi. Hála ég, máshol nem volt elhanyagolva. Egyedül még a hátsó lámpáját cserélem ki, mert az egyben az index is. Bele van integrálva, de szerintem annyira nem észrevehető. Meg van minden gyári alkatrésze, így csak vissza kell rakni őket.
hehe, én még nem is gondoltam arra, hogy ott takarítani kellene. 8000km szép lehet
Hát az első lánckeréknél engem is meglepetés várt. Leírhatatlan, volt ott minden csavar kavics madártoll meg minden egy fél nap volt kipucolni.......
Mindenki jó valamire, ha másra nem, akkor elrettentő példának.
Most néztem a galériádat. Tetszik, jó a színe! .
Az első lánckerék burkolatát Én is le szoktam venni, kb 2 havonta, h kitakarítsam, ha esetleg vmi összegyűlik. Nem értem egyébként, h ez miért van/volt elhanyagolva néhány gépen . Csak pár imbuszos csavar tatja a burkolatot, nem nagy kunszt levenni.
A motoroskollégám FZS600-nál ne tudd meg mi volt a burkolat mögött, mikor 6000 km után levettük . Mondtam is neki, h lelkileg készüljön fel a látványra. Háááát...Én is szörnyülködtem...Azóta ő is rendszeresen takarítja!
A -10 fokban nem tudom használni akármennyire is kemény vagyok. :)
Az előző aksim 5 évet bírt ki anélkül hogy kivettem volna vagy töltöttem volna. Igaz az gyári volt.
Igen, csak ahhoz sok típusnál célszerszám kell, amivel belülről meg tudod fogni a belét, hogy ne tekerje el az egészet.
szia

Az aksinak az tesz jót ha használják. Ha hosszú leállást tervezel akkor vedd ki és rendszeresen töltögesd,néha kicsit előtte le is merítheted...
a nagy példakép megszólalt
A legtobb teleszkop aljan fuggolegesen felfele van egy csavar amivel a belet rogzitik.....gondoltam, hogy esetleg azon....
vágd le róla a fekete madzagot és köss a helyére egy piros masnit.
A sok töltögetés csak kinyírja az akksit. Vagy használd vagy ne használd, de ne töltögesd. Amelyik akksit töltögetni kell az kukába való. Csepptöltő a világ legnagyobb humbukja.
Ha lekötöd róla a fekete drótot annak bőven elégnek kell lennie. Ha így álltában pár hét vagy hónap alatt lemerül, akkor az utolsókat rúgja az akku.
Okés, holnap csinálok egy galériát neki.
Ne edd ki, elrontanád a gyomrod. Nem tudod megemészteni! Ólmot és savat tartalmaz, ráadásul meg sem tudnád rágni, mert kemény műanyagból van. Hagyd ott, ahol van.
Üdv! Olyat kérdeznék hogy a pár hónapos aksimmal mit tegyek a tél alatt? Ki egyem és töltögessem? Vagy jó helyen lesz a meleg garázsban tavaszig? Örülnék ha 5-6 évet kibírna
sziasztok 2002es fazeremre keresek fejidom belsö burkolato, amint a képen látszik hiányzik
húú ez nagyon tetszetős gép. Grat hozzá!
Én szívesen nézegetnék róla még több képet.