Bakker... Most nézem csak a képeidet...
Örömmel fogadnék egy leírást azokról a helyekről, amerre nem jártál még...
Lehet, hogy majd bombázlak a kérdéseimmel, ha nem bánod...
Jut eszembe, Mikor megvettem a gépet az volt az első hogy kicseréljem a telóolajat. Szerintem élete során nálam volt kicserélve egyedül! A képen látszik milyen fémszennyezett volt.
Köszi. Hála ég, máshol nem volt elhanyagolva. Egyedül még a hátsó lámpáját cserélem ki, mert az egyben az index is. Bele van integrálva, de szerintem annyira nem észrevehető. Meg van minden gyári alkatrésze, így csak vissza kell rakni őket.
Most néztem a galériádat. Tetszik, jó a színe! .
Az első lánckerék burkolatát Én is le szoktam venni, kb 2 havonta, h kitakarítsam, ha esetleg vmi összegyűlik. Nem értem egyébként, h ez miért van/volt elhanyagolva néhány gépen . Csak pár imbuszos csavar tatja a burkolatot, nem nagy kunszt levenni.
A motoroskollégám FZS600-nál ne tudd meg mi volt a burkolat mögött, mikor 6000 km után levettük . Mondtam is neki, h lelkileg készüljön fel a látványra. Háááát...Én is szörnyülködtem...Azóta ő is rendszeresen takarítja!
A -10 fokban nem tudom használni akármennyire is kemény vagyok. :)
Az előző aksim 5 évet bírt ki anélkül hogy kivettem volna vagy töltöttem volna. Igaz az gyári volt.
vágd le róla a fekete madzagot és köss a helyére egy piros masnit.
A sok töltögetés csak kinyírja az akksit. Vagy használd vagy ne használd, de ne töltögesd. Amelyik akksit töltögetni kell az kukába való. Csepptöltő a világ legnagyobb humbukja.
Ha lekötöd róla a fekete drótot annak bőven elégnek kell lennie. Ha így álltában pár hét vagy hónap alatt lemerül, akkor az utolsókat rúgja az akku.
Ne edd ki, elrontanád a gyomrod. Nem tudod megemészteni! Ólmot és savat tartalmaz, ráadásul meg sem tudnád rágni, mert kemény műanyagból van. Hagyd ott, ahol van.
Üdv! Olyat kérdeznék hogy a pár hónapos aksimmal mit tegyek a tél alatt? Ki egyem és töltögessem? Vagy jó helyen lesz a meleg garázsban tavaszig? Örülnék ha 5-6 évet kibírna
Köszi a segítséget!
Le kell hozzá szerelni a váltó karját is?
Valaszolva a kerdesedre, nincs.
http://youtu.be/SOGn7dgWrVU
Bakker... Most nézem csak a képeidet...
Örömmel fogadnék egy leírást azokról a helyekről, amerre nem jártál még...
Lehet, hogy majd bombázlak a kérdéseimmel, ha nem bánod...
Az első lánckerék burkolatát Én is le szoktam venni, kb 2 havonta, h kitakarítsam, ha esetleg vmi összegyűlik. Nem értem egyébként, h ez miért van/volt elhanyagolva néhány gépen . Csak pár imbuszos csavar tatja a burkolatot, nem nagy kunszt levenni.
A motoroskollégám FZS600-nál ne tudd meg mi volt a burkolat mögött, mikor 6000 km után levettük . Mondtam is neki, h lelkileg készüljön fel a látványra. Háááát...Én is szörnyülködtem...Azóta ő is rendszeresen takarítja!
Az előző aksim 5 évet bírt ki anélkül hogy kivettem volna vagy töltöttem volna. Igaz az gyári volt.
Az aksinak az tesz jót ha használják. Ha hosszú leállást tervezel akkor vedd ki és rendszeresen töltögesd,néha kicsit előtte le is merítheted...
A sok töltögetés csak kinyírja az akksit. Vagy használd vagy ne használd, de ne töltögesd. Amelyik akksit töltögetni kell az kukába való. Csepptöltő a világ legnagyobb humbukja.
Ha lekötöd róla a fekete drótot annak bőven elégnek kell lennie. Ha így álltában pár hét vagy hónap alatt lemerül, akkor az utolsókat rúgja az akku.
Én szívesen nézegetnék róla még több képet.