Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első hosszabb út után le lett szedve mert nem lett jó.. épp ma vitte el az alkotó, miután közösen megnéztük hol nem volt kerek a dolog. Remélem most már jó lesz majd...
Próbáltam nem elaprózni a felsorolást. De látom, Te a precizitást igényled! Nyuszifül kapott már?
..és miért nem adod hozzá? Azok ingyen voltak?
Ha igényesebb embertől veszed, mint saját magad, nincs ilyen probléma

Nekem csak a bőrdzsekim lett így beszerezve... mert elég nehéz lett volna kiköhögni 90-et érte a boltban..pláne hogy tök jó állapotban 25-ért be tudtam szerezni így.

Kesztyűt,csizmát, gatyát nem vennék használtan.. de protektort meg bőrdzsekit simán máskor is.
Idáig azt hittem, én vagyok csak ilyen balek. De most kiderült, mégsem.
Van pár használt zoknim.
Én azt szeretem!
Nem lenne gusztusom olyan ruhát venni amibe más levedzett bele.
Valszeg én vagyok a hülye primadonna.
Nem mondtam, hogy nem lehet kifogni jót, csak nem olyan egyszerü. Ennek is nagyobb a divatja mondjuk az osztrákoknál. Ha valakinek özel van érdemes arra nézelödni. De sok esetbe többe kerülhet a hús mint a leves. Ez persze újnál is benne van a pakliba, már ami az utánajárást illeti.
Hozzáadhatnám a nyári kesztyűt, vesevédőt, maszkot stb. A bőrcsizma kifejezetten stabil, és egyelőre nem látszanak rajta a kilométerek. A textil csizma a lelkiismeretnek jó, hogy ne utcai cipőbe menjek...
Ez azért még közel sem teljes motoros szett. Az ilyen árú csizmákkal kapcsolatban pedig szkeptikus vagyok, nem hiszem hogy ennyi pénzért többet tudnak nyújtani mint egy sima utca magas szárú cipő.
Bár így összeszámolva ez is majdnem egy százas, viszont ebből az aktuális divat szerint több összeállítás is kijön...
- 16 ezer egyszerhasznált Tschul dzseki
- 33 ezer új Germas négyévszakos cordura kabát
- 6 ezer néhányszor használt Hein Gericke bőrgatya
- 10 ezer új Spool kevláros protektoros farmergatya
- 7 ezer használt Vanucci kesztyű
- 13 ezer új Probiker bőr csizma
- 7 ezer új Probiker textil csizma

Ezek a cordura kabáton kívül most mind a negyedik szezonjukat futják, csak annyi látszik a bőrcuccokon, amit az aszfalt rajta hagyott. Ha megfelelő minőséget, állapotot tud venni és megfelelő ápolást biztosítani a használt cuccnak az ember, nem muszáj százezrekért felöltözni...
Itthon pesten 126-e volt a komplett bőr kétrészesem.
És nem lajosos.
"Arról nem is beszélve, hogy ráment már a motor ára mégegszer., mióta nálam van."
hát mer honda najó nem, de nem tudtam kihagyni

Én elsőre is meg vagyok elégedve a ruhámmal. Babu adta a tippeket.
Én úgy voltam vele, hogy 100 euro kabát + 100 euro nadrág. Végül egy 230ezer forintos ruhát vettem meg 400 euroért. Azért euroban mondom, mert én idehaza nem vennék semmi ilyet. Ha vennék is, az a louis-os cucc lenne. Szerintem 3-400 euróbol meg lehet oldani a kabát+nadrág kérdést. A bukóknál sincs mindig összefüggésben a minőség és az ár. Van, hogy a 40-50 ezer forintos lajosos bukó lemos minden gyártót, erről több teszt beszámolt már.

Egy a fontos. Tetsszen az, amit megveszel! Ha motor, ha kabát stb. Ellenkező esetben vagy megtetszik idővel vagy nem. És ha az utóbbi fordul elő az nem jó.
Nem kéne végleg elriasztani azé.
Mert jó móka.
Csatlakozom. A ruházati részt 100%-ban alá tudom támasztani. Nekem 3 szettet kellett vennem mire megtaláltam az "igazit". Nem akarlak megbántani, de inkább csípj le még egy 100-ast a motorra szánt pénzből, vagy spórolj tovább és ne 100 e-ből akarj felöltözni. Én a használttól is félnék, persze egy cetlis verzió fele annyiért azért megérheti. Csak hát a kicsit használt, szinte új mindenkinek mást jelent. Egy fotó meg semmit nem jelent. Erről az egyik barátném jut eszembe, aki motornézőbe járt úgy, hogy a képeken és hírdetésben patika, zsír új, 1,5 milláért hírdetett XJ6 Diversionről élőben derlült ki, hogy repedt, karcos az idom és az eredeti számla (pancser eladó nem tudta, hogy tud németül a csaj) alapján kiderült, hogy 1000 EUR-ért vette. Csak egy millát akart rajta kaszálni.

Én alig megyek egy évbe, kapom is az ívet, hogy adjam el a motort, minek, de nem fogom. És így is rá kell költenem évente 30-50 ezret. Nem azért, mert rossz, hanem mert menet közbe jönnek elő a dolgok. Arról nem is beszélve, hogy ráment már a motor ára mégegszer., mióta nálam van. Mi lenne ha még használatból eredő költségeim is lennének? De tudjátok mit? Térjünk vissza rá egy év múlva, hogy valóban drágább volt-e a motor, mint az autó.

Az meg nem márka vagy gyártási hely függő, hogy ott hagy-e az út szélén. Simán benne van, hogy ha egy olyan cuccot veszel, amiből 100000/1 romlik el, az pont a tied lesz

És hidd el Canga, nem szégyen más hibájából tanulni s mi csak meg akarunk óvni attól, hogy te is elkövesd azt, amit valószínűleg mindenki. Ill. aki bölcsen hallgat a tapasztaltabbra az nem, vagy nem akkora mértékben. Széles utat
z1000hez képest milyen a fazer mennyit mentél vele
Kinek mennyi az ideje éppen:D Tavaly én is csak 9000 körül mentem pedig lé lett volna rá csak hát mivel akkor kell dolgozni mikor meló van ezért napi 12 óra plusz szombat sokszor vasárnap is melóztam így örültem hogy ennyi is lett :D
én az évi 10e nek örülök bakker, nem hogy 20e
Az élmény amit ad,kárpótol mindenér de ezt mindenki tudja ezért vesz motort :D
Nem is kell már motor, most ezt miért kellett?
Nem a lósz@rt nem...!
És még nem esett szó mondjuk 1-2 pályanapról ha éppen azt is szeretne az illető:D Motorozás mindig is drágább marad! És ha az ember még használja is a gépet ahogy kell akkor hamar kell pl láncot gumit olajat egyebet cserélni míg egy kocsinál ez ritkább jóval :D Egyik cimbi csak 4szer cserélt olajat az idén. számold ki az mennyi már és ami még ennyi km után jön mert ez több mint 20000 km 1 évbe :D
A lelkemet nem adom, de a motort és a tanktáskát igen!

link

még fel sem tettem a hirdetést, de már többen is érdeklődtek a motor iránt.
Biciklizz pesten egy ruszki versenybringával.
Kicombosodsz és nem fogsz semmitől se félni.
Meg olcsó.