Miért? mennyi legyen? Itthon kiszereltem a telőt, elvittem nekik, megvártam amíg kicserélik, és hoztam haza. Kb 1 órát foglalkoztak a két teleszkóppaL.
Én kivettem a két telót, és a Yamaha Word-ban cseréltettem szimeringet. Pont Norvégiában kezdett el ereszteni, de nagyon, kb 70 ezer km környékén. Pont egy 10-est fizettem a két gyári szimeringért és az új olajért.
őőőő, nekem asszem nem gyári szimering ment bele, de az olaj meg minden más gyári volt. Állítólag ugyanolyan jó mint a gyári. Yamaha márkakereskedés-ben lévő szerviz. Azért nem mondom, h Yamaha szerviz, mert egyéni vállalkozó meg volt ott más motor is, szóval nem tudom mennyire hivatalos Yamaha szerviz...
Nem tudom igazából mitől alakult ki a könnyezés, szemre nem nagyon látszik semmi, de az egyik villán (ami problémás volt) vannak hosszanti bemélyedések amik mondjuk, h a körmömet húzogatom rajta akkor érezhető.
Nekem Debrecenben a két villaszimering + olaj, motorolaj + szűrő csere, illetve egy általános "átnézés". Ment vele egy kört a zember, meg szólt, h alacsony a guminyomásom, viszont bakelitrideg a gumim. Ez volt 24e a nyáron.
Elkopik a szimering egy idő után. Nem élettartamra készül. Egyébként 2-3 évente, amikor az olajat illik kicserélni a telóban, akkor a szimeringet is ki szokták cserélni jobb helyeken.
20 körül lehet szervizben a móka (bár pontosan nem tudom, mert általában ez is csak egy tétel a listán, a többi mellett)
Annyit vágok én is, hogy szimering és olajcsere lesz a nóta vége... Csak az ok érdekelne, hogy mitől lehet? Mert elvileg nem csúsztak, nem ütköztek vele... De ha már 4e km-nél is spontán kialakult ez a helyzet, akkor egy kicsit megnyugodtam...
Egyébként mennyibe jön ki egy ilyen móka - nyilván csakis gyári alkatrészekkel?
A naked 100 körül már kapaszkodós. Persze függ attól, h mekkora vagy. .-) Vagy veszel rá egy plexit, akkor kicsit később kapaszkodós.
A profilképek között van olyan képem amin már rajta van a plexi, igazából nem is nagyon feltűnő szerintem.
Sziasztok! Most szeretnék csatlakozni a Fazeresek közé, de van egy dilemmám.2004-töl nézek mocikat de nem tudok kiigazodni hogy naked vagy idomos lenne a jó választás?Túrázni szeretnék vele de munkába járáshoz is használnám.A naked kicsivel olcsóbb de csak ez lenne a kettö motor között a külömbség? Köszönöm elöre is a segítséget.
Nekem a 4e KM-es Fz6n -ben volt ilyen kis könnyezés. Én is párban cseréltettem a villa szimeringet, olajjal együtt, amit amúgy is ajánlanak 2 max 3 évente cserélni. Mármint az olajat. Annak idején a gépész alapképzésen azt tanították, hogy az olaj ugyanolyan alkatrész mint a csapágy vagy a rugó, és az is "kopik".
Egyébként az egyik kolléga úgy tette hasra a gépet, hogy nyíl egyenes úton, egyenesen halad, viszont regen nem volt cserelve a villaolaj, es nem tudott ugy mozogni ahogyan kellett volna. Aztan egyszercsak megszunt a lengescsillapito hatas, megbokrosodott az eleje, aztan perec...
Hol van ez?
Jó itthon a szerszámozottság, a munkadíjat benzinre költöm!
Mert én eddig mindig valahol 10-20 körül fizettem (pontosan nem emlékszem), és csak egyszer ennél többet, de akkor görgőzni is kellett...
Egyébként ha nem eszi meg a szimeringet párezer km alatt, szerintem nem kell vele foglalkozni.
Nem tudom igazából mitől alakult ki a könnyezés, szemre nem nagyon látszik semmi, de az egyik villán (ami problémás volt) vannak hosszanti bemélyedések amik mondjuk, h a körmömet húzogatom rajta akkor érezhető.
20 körül lehet szervizben a móka (bár pontosan nem tudom, mert általában ez is csak egy tétel a listán, a többi mellett)
Egyébként mennyibe jön ki egy ilyen móka - nyilván csakis gyári alkatrészekkel?
http://youtu.be/CPp_k6SqRi0
A profilképek között van olyan képem amin már rajta van a plexi, igazából nem is nagyon feltűnő szerintem.
Egyébként az egyik kolléga úgy tette hasra a gépet, hogy nyíl egyenes úton, egyenesen halad, viszont regen nem volt cserelve a villaolaj, es nem tudott ugy mozogni ahogyan kellett volna. Aztan egyszercsak megszunt a lengescsillapito hatas, megbokrosodott az eleje, aztan perec...