Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thanks! Vigyáztam rá! És nem csak Én, hanem az előző gazdája is!
"túrázásra használt, női tulajdonostól nem dohányzó" = a pálya területét csak tréleren hagyta el, a tank pedig javíthatatlan, mert annyiszor esett.

sajnos igaz történet

Nem akarok senki bizniszét rontani, de most van egy jó lehetőség akra puffancsot szerezni: http://www.karasna.hu/minden-f...
Fontos, hogy 50ezernél többet kell költeni. Jó sátrazást srácok.
Persze, h nem. Neked szólok először a kipuffal kapcsolatban (ha nem viszik el így egyben a masinát) !
lassan olcsóbb lesz, mint egy bukógomba

pedig ez a legreálisabb óraállás. Az se jó, ha nem használnak egy motort. Mond meg nekik, hogy meg kell venni az 20 éves xj600-ast 9ezer km-rel.
Röhejes, de igen! Annyit akarnak sokan látni a kijelzőn!
Egy sport-TÚRA motor nem arra van kitalálva, h 2km-t menj vele hétvégenként a körúton a kávézók előtt gázkart húzogatva ....
Arra ott vannak azok a 10 éves sporttúrák 20e km-rel, amelyeken virít a "46" és a "Monster" meg a "No Fear" felirat. (A LED indexről és hiperszuper sportlégszűrőről meg a Power kommannóról már nem is szólva). 20-25e km! és új láncszettel meg új anyámkínjával. Ha olyan kevés a km, akkor minek kell minden szir-szart cserélni? Természetesen csak "túrázásra használt, női tulajdonostól nem dohányzó"...stb...Hát perrrrszeeeee

Annak idején a GS500-as hirdetések között azt választottam, amelyikben majdnem a legtöbb km volt. Az tűnt a legreálisabbnak.

Sebaj, majd csak jön vki, aki ért hozzá és boldogan szeli majd a drágámmal a km-eket
Kedves Norbi!
Májusban nem találkoztunk véletlenül az ETO parknál megtartott vezetéstechnikai tréningen? Ha neked megfelel olyan mint az enyém, szívesen összedobok Neked egyet tavaszig!
Furcsa népek a vevők... én épphogy kevesellném 9 év alatt az 55k-t.

Mennyit akarnak? 25-30-at?
Remélem nem felejtettél el?
Köszi!

A bukócsövet nem szeretném róla levenni, mert szerelő tette fel, és a gyári csavarok már nincsenek meg. Amikor feltetettem nem is nagyon érdekelt a dolog, mert hosszú távra vásároltam, és nem számoltam azzal, h majd eladom...
A kiegészítőkre egyébként már jelentkeztek páran. A motort is jónak találták, csak hát a megtett km-t sokallják....

A 2004-s FZ6-ra (S/N) a Kappa KN358 típus való, amit a kelomotor.hu-nál lehet megrendelni a 7. kerületben. Tavasszal 29e-ért vettem. DE! Utólag vettem észre ezt a hirdetést. Sztem olcsóbban meg lehetne úszni, mint 29e.....
Tetszik rajta a bukócső.
Milyen típus?
hol vetted?
eladnád róla?
Patent a géped!
Én is feltettem a hirdetésemet.
Jáááj ez tényleg az amit együtt néztünk
Csak ha valaki átutazza a fél országot és a helyszínen derül ki a "turpisság".. Biztos őszinte lesz a mosolya
Küld csak oda, sírva fut vissza hozzád. Még az áron is emelhetsz.
Emlékszem már!
Hehe.

Nem nekem lesz, csak egy érdeklődő még meg akarja ezt is nézni, mielőtt dönt
Ezt megnéztem kb 2 hónapja. Egy garázstüzet élt át. Nagyon rossz állapotban van. Ha jól megnézed a sárvédőre folyt (olvadt) rá az előző idom. A tankon lévő matrica meg szerintem a próbautat se bírja ki. A képen lévő ülés nem jár hozzá, hanem van valami foltos piros műbor, amit ráhúznak.
Tehát tuti vétel.
Ez tetszik, FZ6 mint konkurens
Amúgy tényleg állítható a futómű?
Sziasztok!

Véleményt szeretnék kérni erről a motorról: link
Ismeritek esetleg? Nekem gyanús, hogy törött. Az évjáratnak megfelelő tankjel nem ilyen. A hátsó idomon nincs matrica. Illetve az ár/km arány is sánta kicsit. Főleg a sok extra miatt.
Ha jól emlékszem valamelyik motoros forgalmi vizsgámon ez is az útvonalban volt. De csak halványan dereng, mert az Ak-t valami -3 fokban dideregve teljesítettem az A-t meg mindenféle para nélkül, mintha nem is lenne mögöttem senki..az inkább volt örömmotorozás mint vizsga
Nem kell így ráparázni. Viszonylag éles szögben kell rámenni aztán annyi.

Villamossín és a sima aszfalt között cikázni koncentrálósabb, de amennyiben nincs váltó vagy keresztező sín, ott se para a keresztezés.. pedig ott mindennek nevezhető a szög csak élesnek nem. Pl a szabadság hídon a dugókerülés.. a sínre rámenni a híd budai hídfőjénél aztán meg a fővám előtt leslisszolni pont ilyen. De a dugóban állni mégsem lehet
Én még száraz időben is parázok a sínektől. Nekem elég már az Árpád híd pesti hídfőjénél kanyarodni a Váci út felé. Kész ideglelés Vizes úton meg olyan, mintha jégen mennél.
En a Zsil volgyeben viharban estem el egy vonatsinen.....volt egy nagy godor a sin elott ami tele volt vizzel, es a sin lazan elcsuszott az elso kerekem.....es meg libazsir se volt
Kérlek szépen, itt. Kattintás után várni kell egy kicsit, hogy betöltse az utcaképet. A helyszínt képzeld el sötétben, vizes-taknyos falevelekkel és libazsírban úszó villamossínekkel...
hol történt? hátha van ott térfigyelő kamera megszerezzük a felvételt és nevetünk mi is dzsatubé szár leszel!